Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: vannelle
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. vannelle

    Merkproducten versus stickerloos

    Zonet een aangename ervaring gehad bij een motorzaak waarvan ik de naam niet zal noemen omdat ik niet wil spammen. Ik had olie en een oliefilter nodig en ipv. via internet te bestellen had ik zoiets van: Ik ga ff naar een echte zaak, mijn vrouw wil tenslotte meer dingen samen met mij doen. :+...
  2. vannelle

    VFR750F 1986 weigert hoge versnellingen

    Hi mensen, Ik rij nou al een tijdje op de motor uit de topictitel en dat bevalt op zich echt prima. Alleen de laatste paar dagen doet ie een beetje vervelend tegen mij.... Ik kom nu in de regel niet verder dan de 4e versnelling, soms is 3 de max. Niet omdat ik niet meer WIL schakelen...
  3. vannelle

    Balhoofdlager VFR 1986

    Hey techneuten :) Momenteel heb ik het stuurgedeelte van mijn motor er af liggen omdat ik het balhoofdlager wil/moet vervangen. Het is een oude fiets dus ook nog een ouderwets lager wat er in zit, gewoon een rondje met stalen bolletjes als jullie begrijpen wat ik bedoel. Kan ik hier...
  4. vannelle

    Gratis, 10% korting op een acculader

    Net een nieuwe accu gekocht via Motozoom en in dat doosje zat een kaartje dat recht geeft op 10% korting op een acculader van Saito. Procharger staat er bij. Geldig in/bij elke Louis winkel. Op de achterkant staat een actiecode, wellicht kun je die invullen bij online bestellen? Ik heb al...
  5. vannelle

    GSX-F 750 1991 1 euro per cc

    Met pijn in mijn hart maar met nog meer pijn in mijn rug (wat ook de reden van verkoop is) bied ik bij deze mijn motor te koop aan. Zoals de titel al doet vermoeden gaat het dus om een '91 GSX-F 750 die nu voor de 2e keer in mijn bezit is. De 1e keer dat ik em had is hij helemaal uit elkaar...
  6. vannelle

    afstelling bougies gsx-f 750 1989

    Net verhuisd en ik kan momenteel de technische gegevens van mijn motor ff niet vinden. Ik kan wel meer niet vinden maar het belangrijkste eerst eej? ;) Kan iemand mij vertellen wat de contactpuntafstand van een bougie voor een gsx-f 750 uit 1989 moet zijn?
  7. vannelle

    GSX-F 750 motorwisselvraagjes

    Momenteel rij ik dus een gsx-f 750 uit 1989. Oud beestje maar ik rij echt met plezier, geen klachten of zo. Onderhoud zit er wel aan te komen want ik hoor licht geratel/tikken als de motor loopt en dus wil ik de distributieketting en/of -spanner vervangen en de kleppen stellen. Sleutelen doe...
  8. vannelle

    TK Intruder VS 700

    Ik heb em nog niet zo lang maar door verandering van werk en werktijden is het voor mij heel onpraktisch om met de motor naar mijn werk te gaan. Daarom bij deze te koop: Suzuki Intruder VS 700 24.191 miles and still counting. Cardanaandrijving dus in principe onderhoudsvrij. Dempers die op...
  9. vannelle

    Balanspijp uitlaten

    Hoi allen, Sinds kort heb ik een Intruder VS700 uit 1986. Echt een fijne fiets maar het geluid is me iets te tam. Daarom wil ik er 2 andere, niet originele dempers op zetten. Alleen is het nu zo dat de balanspijp tussen de 2 originele dempers zit, bij het monteren van 2 andere dempers komt...
  10. vannelle

    rechterspiegel gsxf750 1989 gevraagd

    Klaar met klussen aan de motor, achteruit weer naar buiten rollen. Mooi, ben klaar denk je dan. Dan rolt je achterwiel van de hoge dorpel af en heb je ineens aardig wat snelheid en kom je de deur eerder tegendan verwacht. Krak, dááág rechterspiegel..... :( Wie heeft er nog eentje liggen?
  11. vannelle

    Rood licht

    Heerlijk rustig op het werk, dus vannelle neemt de rest van de dag maar vrij en morgen ook. :) Snel naar huis, kan ik weer "lekker" gaan schilderen. Bij de verkeerslichten moet ik linksaf. Normaal ga ik altijd ná de stopstreep staan zodat een auto achter me op de lussen komt te staan...
  12. vannelle

    "effe" olie verversen

    Ik wou dus wat onderhoud plegen aan de motor. Bougies, olie, oliefilter, balhoofdlagers en kogellagervet gekocht. Bougies waren redelijk snel gedaan, maar toen begon het gedonder. Ik had de olie afgetapt en wou het oliefilter losdraaien. Door de uitlaatbochten kon ik er niet echt prettig...
  13. vannelle

    Toeren vanuit Bergen op Zoom

    Ik zie op dit forum hier en daar wel samenkomsten in de omgeving (Schijndel, Roosendaal) maar ik heb sterk het idee dat dit niet het toeren is waar ik naar op zoek ben. Als voorbeeld DIT. Ziet er erg gezellig uit, maar mijn indruk is dat deze groep de nadruk legt op kneedowns. Prima, is leuk...
  14. vannelle

    voorvorkkeerringprobleempje

    Laatst wou ik mijn keerringen vervangen, maar stuitte op een probleem. Van 1 veerpoot is het boutje onderaan (die in het verlengde van de poot) helemaal dol. De kop bedoel ik dan, het schroefdraad is oké. Ik krijg em met geen mogelijkheid los, vooral omdat ie nogal diep verzonken ligt en ik...
  15. vannelle

    Nieuweling meldt zich :)

    Hallo, Na een tijdje meegelezen te hebben tóch maar eens geregistreerd. Echte naam is Richard en in het dagelijks leven verplaats ik me op een GSX750F Katana uit 1989. Daar moet nog het eea aan gebeuren, maar dat komt in de loop van de tijd wel. Belangrijkste voorlopig is een nieuwe...
Terug
Bovenaan Onderaan