Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dimis
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Dimis

    Ducati Hypermotard 950SP '19 valt soms uit tijdens rijden

    Hallo mensen, Ik heb een technische vraag. Sinds ik mijn standaard luchtfilter heb vervangen (de oude was vrij vies) door een nieuwe (origineel luchtfilter, +- 12.000 KMstand) ervaar ik iets geks. Eergister bij een motortocht viel de motor plotseling uit. Ik stopte en startte de motor opnieuw...
  2. Dimis

    Vraag over dynamostekker op spanningsregelaar ZX10R '08

    Hey boys, Dit is een vraag gericht aan de technische lui van hier. Ik zag vandaag dat de stekker vanaf mijn dynamo naar mijn spanningsregelaar helemaal kapot was. Ik kon met erg weinig kracht de draadjes er zo uit trekken, die waren helemaal verroest. De stekker was ook aangedaan en...
  3. Dimis

    Datatool alarm kapot? Of accu leeg? (ZX10R)

    Edit: Lang verhaal, datatool deed het niet. Motor wilde niet starten. Startrelais klapperde.
  4. Dimis

    Smoke led achterlicht Kawasaki ZX10R ZX6R

    Te koop wegens overcompleet. Meer info via de volgende link. KLIK Richtprijs 20 euro.
  5. Dimis

    Barracuda Race spiegels, universeel

    Setje spiegels te koop wegens overcompleet. Gebruikt, maar de staat is als nieuw. Passend op vele modellen. Nieuwprijs € 80,- Bieden AUB. Het liefst reageren via PB.
  6. Dimis

    Pazzo style verstelbare korte hendels kawasaki

    Te koop wegens overcompleet. Verstelbare hendels kort, kleur is brushed aluminium. Is mij prima bevallen maar ik heb ze over. Hoef er geen hoofdprijs voor, gewoon zonde om weg te gooien. TEAB. Passend op: ZX6R/636 2007-2015 ZX10R 2006-2015 Z1000SX/NINJA 1000/Tourer 2011-2015 Z1000...
  7. Dimis

    Bougies vervangen of niet? ZX6R '07

    Hallo, Zoals de titel zegt ik heb een ZX6R 2007 met om en nabij de 25000 km. Nu staat er in mijn boekje dat ik om de 12000 km de bougies moet vervangen. Nu neem ik de adviezen uit het boekje af en toe serieus, zoals jaarlijks de olie, maar moet ik dat ook doen met de bougies? De motor loopt...
  8. Dimis

    Wiellager; wat is een kroonhouder?

    Hallo, Ik sta op het punt bij GoParts wiellagers voor en achter te bestellen voor mijn 07 ZX6R. Echter, tijdens het bestellen zijn naast voor en achter wiellagers ook een kroonhouder te bestellen. Is dat nodig? En zo ja, wat is het voor onderdeel? Alvast bedankt.
  9. Dimis

    Eerste ritje van 2013 is een feit!

    HAPPY NEW YEAR *D
  10. Dimis

    Oxtar TCS maat 43

    Te koop, Zo goed als nieuwe motorlaarzen. Paar jaar oud, maat is 43 maar ze vallen groot. Schoenmaat 42/43 past. Behandeld met een desinfecterend middel dus ze zijn klaar voor een nieuw seizoen. Richtprijs 40 euro.
  11. Dimis

    Gebruikte 190 circuit achterband

    Hallo! Ik zoek een 190/55 zr17 achterband die nog voldoende profiel heeft voor straatgebruik. Gr Dimitri. Graag PM-en.
  12. Dimis

    Olie verwisselen,

    Hallo! Ik heb de search al gebruikt, maar kon niet echt vinden waar ik naar op zoek ben. Ik heb een Kawasaki ZX6R uit 2007, en ga voor het eerst mijn olie verwisselen. Ik kon in mijn onderhoudsboekje niet vinden wanneer het voor het laatst is gedaan, dus vond het wel handig dit nu te doen...
  13. Dimis

    Paddock stand rood, achterbrug. Bobbins & universeel

    Hallo, Ik heb te koop een paddock voor de achterbrug. Hij kan met haakjes op de bobbins gemonteerd maar ik heb er ook universele houders bij die gewoon op iedere achterbrug passen. Vraagprijs: 25 euro.
  14. Dimis

    Matris stuurdemper R6 2006-2010

    Stuurdemper te koop voor R6 2006-2010. Het is een M2 (bedankt mick85). Heeft er in totaal 1,5 maand op gezeten. Is compleet met bevestigings materiaal. Ben te bereiken op de mail. Bieden vanaf € 200,-
  15. Dimis

    R6 2006 duo seat (rood, nieuw)

    Hierbij te koop: Rode duo seat voor de R6 2006. Nooit gebruikt. Ben te bereiken op de mail. € 60,-
  16. Dimis

    Graves slip on R6 2006-2010

    Hierbij te koop: Graves uitlaat voor de R6. Kleine beschadiging te zien op de foto. Je kan me bereiken via de mail. € 140,- --> € 110,-
  17. Dimis

    Yamaha & Shark emblemen

    Hey, Ik heb hier nog drie ongebruikte emblemen liggen. De Yamaha is 11,5 bij 4 cm. De Shark is 10 bij 4,5 cm. Je mag me mailen bij interesse, Dimitri. dimitri _ ps @ hotmail . com
  18. Dimis

    WIZ kneesliders smiley onbeschadigd

    Hallo, Ik heb hier een setje onbeschadigde kneesliders liggen. Ze zijn van WIZ en zijn overbodig omdat ik een andere motor koop. € 26,50 inclusief verzendkosten. Mvg.
  19. Dimis

    Blank vizier Shark RSF2i

    Hallo, Ik heb nog een doorzichtig Shark vizier liggen. Jaar oud zonder krassen e.d. Mag weg t.e.a.b.!
  20. Dimis

    Poll: jouw mening over deze tijdschriftcovers

    Hallo Mede MF-ers, Voor mijn opleiding maak ik nu een concept tijdschrift en hiervoor moet ik een klein onderzoekje doen. Het leek mij handig dit onderzoekje hier te doen omdat het een magazine is dat over motoren gaat. Het wordt een luxueus magazine voor de sportieve motorrijder. Mijn...
  21. Dimis

    Yamaha R6 2006 duo seat & duo stepjes

    Hallo, Ik bied aan wegens het niet gebruiken een duo seat (nieuw en niet gebruikt) en duo stepjes. De duo seat mag weg voor 60 75 euro, de stepjes voor 55=verkocht. Mvg.
  22. Dimis

    R6 06 vreemd na schuiver?

    Hey hallo, Ik heb een tijdje geleden een schuiver gemaakt met mijn motor, en nu nog druk met de verzekering. Hij staat in de tuin met wat kappenschade aan de rechterkant. Hij heeft wel een tikje gehad want ik hoor dat er een kiertje zit bij het uitlaatspruitstuk (uitlaat misschien iets...
  23. Dimis

    Clip-on R6 2006, rechts

    Hey hallo, ik ben op zoek naar een clip-on van een r6 2006, rechts a.u.b. Mvg, Dimitri
  24. Dimis

    Rev'it! kneesliders ongebruikt. T.e.a.b

    Hierbij bied ik mijn orginele Rev'it! kneesliders aan. Ze komen van mijn pak en wegens aankoop andere sliders zijn ze voor mij overbodig. Ze zijn nog nooit in aanraking geweest met het asvalt. Bieden kan, mij mailen ook, op: dimitri_ps @ hotmail .com Groetjes.
Terug
Bovenaan Onderaan