Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Kcid VTX1300

    Motor rugtas

    Overtollig bij mij, een mooie rugtas, eigenlijk nooit gebruikt. Harde schaal en aparte inlay voor een kleine laptop. Doe een bod, hoeft niet de hoofdprijs te kosten.
  2. Kcid VTX1300

    Alternatief 102 octaan bezine (zonder ethanol)

    In het AD een artikel Privacy settings Ik rij een 35 jaar oude VT1100C. Ik tank zoveel las mogelijk ethanol vrij. Er zullen meer mensen zijn die ethanol vrij moeten of willen rijden. Veel onderdelen in het brandstofsysteem van klassiekers kunnen niet tegen ethanol en zeker niet als er tot 10%...
  3. Kcid VTX1300

    Geremde enkel asser aanhanger/motortrailer

    Leuke aanhanger te koop. In de bak een rijgoot en inrijklem, snel te demonteren door de vleugelmoeren. Geremd. Inclusief reservewiel, dekzeil met middensteun. Vraagprijs € 300,--
  4. Kcid VTX1300

    Aanhanger/motortrailer

    Geremde aanhanger met inrijklem en goot, oprijplaat, reservewiel en afdekzeil met verhoogde middensteun. Met de rijplaat en inrijklem kun je er 1 motor op vervoeren. In de bodem bevestigingsmogelijkheden voor spanbanden. Multifunctioneel. rijgoot en inrijklem met vleugelmoeren bevestigd...
  5. Kcid VTX1300

    motortrailer/aanhanger

    Te koop een motortrailer/aanhanger. De aanhanger is voorzien van een rijgoot en inrijklem. Er bij ook een reservewiel, een dekzeil en een oprijplaat. De rijgoot en inrijklem zitten met vleugelmoeren vast. Snel te demonteren en je hebt weer een vlakke bodem.
  6. Kcid VTX1300

    Zadel Honda Shadow VT1100c 1985

    Wie oh wie heeft er een zadel voor mijn Shadow liggen? Het is de leren versie met een grijze stoffen baan in het midden.
  7. Kcid VTX1300

    3 koplampen, is dat een probleem in Duitsland?

    Ik heb een chopper met 2 koplampen die, als de motor loopt, ook alle drie branden. Nu ga ik deze zomer een paar weken toeren bij onze oosterburen. Heeft iemand ervaring met de Duitse politie, mag dit, zo nee, kan ik een bekeuring verwachten?
  8. Kcid VTX1300

    125 te hard

    Ik las op de site van het AD dat er 2 motorrijders zijn geflitst met 200+ op een dijk waar 80 is toegestaan. De commentaren op het artikel zijn niet mals. Wat vinden jullie, wat is een goede straf?
  9. Kcid VTX1300

    verbruik Shadow VT 1100 C

    Beste mensen, net een week mijn mooie Shadow. Nu snap ik best dat een 1100 cc meer gebruikt als mijn 50cc Zundapp. O-) Maar wie oh wie kan me een idee geven van het verbruik? Ik kom volgens mij net op de 1 : 10 met veel kleine wegen en met mijn vrouw achterop. Maar toch.... Wie heeft een...
  10. Kcid VTX1300

    Honda Shadow VT 1100 C 1986

    Ik heb via via het aanbod om een Honda Shadow VT 1100 ACE over te nemen. Hij is 10 jaar oud en alleen bij mooi weer bereden (uiteraard door het bekende oude vrouwtje ;) ) Wie heeft er ervaring met deze motoren? Zwakke en sterke punten? Hij zou maar 1 jaar gebouwd zijn begreep ik. Is dat zo...
  11. Kcid VTX1300

    Stalling in Waddinxveen delen?

    Wie o wie! Ik zoek iemand die een stalling in Waddinxveen of directe omgeving heeft en deze wil delen met mij. Prijs komen we wel overeen. Ik heb nog geen motor, maar als ik stalling heb gaat die er zeker komen!
  12. Kcid VTX1300

    Net nieuw, even netjes voorstellen

    Hallo allemaal. Ik ben Dick, 52 jaar oud. Een paar jaar geleden uit nostalgische redenen weer een oldtimer brommer gekocht. Een Zundapp 517-05-L9 voor de liefhebbers. Daarna begon het te kriebelen. Ik zag op een zonnige zomerdag in 2006 een motor voorbijrijden. "Dat wil ik ooit ook eens...
Terug
Bovenaan Onderaan