Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: tonnetje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. tonnetje

    Zoek deze boortjes en/of de benaming ervan

    Zoek dit soort boortjes als setje of per stuk gaat in principe om 7mm boor Dit is om in haakse boorkop te zetten ivm moeilijk bereikbare plaats/plek Zit een zeskant voetje aan Gemonteerd ziet het eruit als op onderste foto:Y
  2. tonnetje

    Kenteken terug krijgen na inlevering ervan

    Hallo ik kan een ktm enduro kopen waar vroeger in nederland een kenteken opgezeten heeft Deze heeft hij ingeleverd /opgestuurd naar rdw Oude Plaatnummer is bekend Kan ik deze weer opnieuw aanvragen bij rdw? Of moet hij sowieso geschouwd worden?
  3. tonnetje

    Leuk nieuw merk voor beginners/opstappers

    Hallo als fervent liefhebber van kleine lichte motoren kwam ik dit nieuwe merk tegen in nederland Heb geen aandelen oid maar vond het leuk om te vermelden en ook leuk geprijsd zal wel china made zijn maar toch https://www.brixton-motorcycles.com/?utm_source=marktplaats&utm_medium=referral
  4. tonnetje

    Caburator sproeier open of dicht

    Op bijgevoegde foto is de stationair sproeier als je er door heen kijkt niet geheel open hoort dit? De kleine gaatjes zijn open aan de zijkant maar van onder naar boven lijkt er een restrictie in te zitten is dit vuil of hoort dit ?sproeier die ik bedoel zit los in huis ter verduidelijking !
  5. tonnetje

    Kawasaki dealer gezocht met black friday korting online

    Hallo wie weet er waar er korting gegeven word op originele kawasaki onderdelen ? Dit blackfriday weekend? Bvd Heb wel van yamaha dealers gezien maar nog niet van kawa
  6. tonnetje

    Richting aanwijzer problemen

    Hallo ben raw aan het vervangen ,als ik rondom gee richtingaanwijzers aansluit krijg ik stroom op de draden Voor en achter met voltmeter Zo gauw ik achter de raw inplug krijg ik voor geen spanning meer op het kabel van de voorste raw kan dit komen omdat hij dan alle stroom naar achter toe gooit...
  7. tonnetje

    zoek 2 pins female stekkers met kabel of verloopstekker hx 040-2 voor een kawasaki

    hallo wie is er electro techneut hier zoek adapterkabels voor mijn kawa uit 2018 dit is een bijzonder soort want degene van rizoma of baracuda passen niet ik moet schijnbaar de HX 0.40-2 hebben dit is een female stekker wie weet waar dat te koop is ? Ook wat de juiste naam is van deze female...
  8. tonnetje

    Rondje Teutoburgerwald

    meer mensen hier geweest? ik ben er heen gereden om er 2 dagen rond te toeren maar was dezelfde avond al weer tuus, pfffff wat een aanfluiting, dacht dat het hetzelfde als schwarzwald en sauerland zou zijn maar wat een ontnuchtering iemand hier dezelfde ervaring of ben ik te verwend? was in...
  9. tonnetje

    2 verschillende soorten yamalube 10w40 in carter gekiept

    Hallo kwam gistereren erachter dat ik 2 soorten yamalube bij mekaar in carter gekieperd had Bij de ene stond jaso M2 en de andere alleen jaso M kwam ik na bestuderen verpakking achter Viel me eigenlijk al op dat de jaso M2 lichter van kleur was en de jaso M donkerder van kleur beiden zijn verder...
  10. tonnetje

    ketting smeren zin of onzin?

    hallo vraag voor iemand die een hekel heeft aan velgen poetsen,hoeveel km,s kan je minder per kettingset maken op jaarbasis als je stopt met de ketting te smeren dit scheelt een hoop reinigingswerk en smeerwerk op jaarbasis maar vraag me af of er nog nadelen zijn van het niet smeren de...
  11. tonnetje

    yamalube

    hallo weet iemand welk oliemerk achter yamahalube zit? neem aan dat ze niet zelf een oilrefinery bedrijf hebben.
  12. tonnetje

    Michelin Anakees wild zgan 300km gedraaid wegens verkoop motor

    Michelin anakees wild puntjes nog op banden Maat 110..80.....19 Achter...150....70....17 Helft nieuwprijs Pm bij interesse
  13. tonnetje

    Waar kan ik de topic vinden van de kawasaki z650 en ninja 650 vinden op het forum?

    Is deze ook aanwezig hier op,t forum? Kan alleen er6 vinden. Gaat om de modellen van 2017 tot heden.
  14. tonnetje

    STS smart turn system

    Hallo iemand dit al eens gemonteerd of ervaring mee? Ben er ook zo een die altijd vergeet blinker uit te zetten en hem daarom maar niet gebruikt🤐...
  15. tonnetje

    benelli leoncino 500 (trail/scrambler) topic

    zal dan maar als eerste hier een topic open over de benelli leoncino 500 na uitgebreide proefrit gemaakt te hebben op de trk502 en leoncino heeft de leoncino de voorkeur gekregen aanschaf/levering medio februari- maart 2019 ivm de (lange) levertijd door importeur kleur rood metallic 500 cc...
  16. tonnetje

    al een topic van of over de benelli leocino 500?

    hallo is er al een topic gestart over de leocino 500? nu waarschijnlijk de aanschaf niet doorgaat van een triumph street scrambler komt de leocino 500 trail in zicht vandaar mijn vraag.
  17. tonnetje

    binnenband op velg in michelin anakee wild in de maat 110/80/19

    ik wil deze binnenband monteren kan dat? www.24mx.nl/binnenband-michelin-ultra-heavy-duty-4mm-1#?p zie mijn maat er niet tussen alleen 120/80/19 is deze te breed? voor de velg ivm 110/80/19
  18. tonnetje

    Nieuwe kawa Z400 naked

    Z400 MY 2019 - Kawasaki Nederland Ik vind hem geslaagd en zou een vervanger voor mn Gs310 kunnen worden De ninja 400 zit ik niet lekker genoeg op, lees te ver voorover ivm korte armpjes Ga er vanuit dat je hier rechter op zit als ik het zo lees. De 650 vind ik ook mooi maar is een stuk...
  19. tonnetje

    Hij is leuk de nieuwe kawa z400 naked

    Z400 MY 2019 - Kawasaki Nederland Zeer leuke speelfiets opt eerste oog ook voor volwassene Zie 35kw topic waar hij thuis hoort
  20. tonnetje

    Beta x trainer 300

    Iemand hier ervaring ermee gebruik,duurzaamheid fun etc Beta Motorcycles Xtrainer
  21. tonnetje

    Mooi maar (te) hoge prijs? Honda crf450L

    Leek zo mooi als ze hem rond de 10.000 euro hadden gehouden Helaas gaat dit niet op maar ozo mooi Alleen die kw,s kloppen die wel? 18kw De crf250L heeft er net zoveel😨 Specificaties
  22. tonnetje

    Nieuwe honda 300 caferacer design

    Al iemand proefgereden ? Ziet er leuk uit op eerste gezicht. Mooi beginners fietsje lijkt me of voor erbij.
  23. tonnetje

    goedkoop navigatiesysteem duurkoop?

    ik wil graag een goedkope nav op mn motor hebben alleen voor flitspalen en snelheidscontroles en om te zien hoe hard je op sommige plekken mag navigeren zelf is bijzaak en routes plannen of delen uit de boze,ik rij altijd zo maar ergens heen goedkoopste merk toestellen beginnen bij 325,00 euro...
  24. tonnetje

    ERVARINGEN PIRELLI ANGEL SC OF DIABLO ROSSO SC

    iemand ervaring? dit zijn speciaal ontworpen scooterbanden
Terug
Bovenaan Onderaan