Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: scootermuis
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Benelli Tornado TNT 125

    Hallo allemaal, ik heb gisteren op de Motorbeurs in Utrecht de Benelli Tornado TNT 125 bewondert :9~ :t. Ik ben al lang een liefhebber van kleine motoren. Ik rij nu een Suzuki Intruder 250 en heb een Mash 250 en meerdere scooters in die CC-klasse gehad. Hoe kleiner hoe fijner! Maar, ik...
  2. S

    SYM Symphony ST 125

    Hallo, hebben jullie een mening over deze scooter? Mij lijkt ie heel leuk. Lekker licht, 16 inch velgen, genoeg topsnelheid en ook achter een schijfrem. En natuurlijk niet te duur en SYM schijnt een goede betrouwbaarheid te hebben. In afwachting van jullie antwoorden, Hans
  3. S

    MASH

    Hallo allemaal, hebben jullie al een mening over MASH? Ik woon in het zuiden van het land, dus de 2 dealers zitten wat ver weg om even te gaan kijken. Scooterexpress is positief, maar een echt negatieve test heb ik van hun nog nooit gezien. MASH heeft leuke modellen (vind ik). Zowel 125 CC...
  4. S

    2016: ABS verplicht?

    Als je googled naar het jaar 2016 en ABS kom je allemaal artikelen van jaren geleden tegen die je vertellen dat vanaf 2016 ABS verplicht is voor nieuwe motoren met meer dan 125 cc. Echter geen nieuwe artikelen!? Gaat het niet door? Of probeert men het stil te houden zodat oude voorraad...
  5. S

    precies 11 kW - Yamaha MT-125

    Hallo, ik kwam deze tegen op internet: www.yamaha-motor.eu/nl/producten/motoren/mt/mt-125.aspx LEUK!!! Exact 11 kW, geen racer en met ABS standaard. Prijs zal wel behoorlijk zijn. Groeten, Hans
  6. S

    Yamaha WR125X supermotard

    Gisteren bij Motoport Veldhoven deze zien staan. Staat nog niet op het NL stuk van de website van Yamaha Europe, maar op het Belgische stuk kan je alle data vinden. Volgens mij kost ie 4500 Euro. He, he, eindelijk een 11 kW 125 cc motor! Veel zijn slechts 8 - 9 kW en sommige zelfs slechts 6 -...
  7. S

    KYMCO People S 300i

    Wat vinden jullie hiervan? Ik heb de test gelezen in ScooterXpress, wat me opviel was wat ze schreven over het hoge gewicht op de vooras, mij spreekt dat wel aan, ik vind bij de meeste scooters de voorkant te licht. Mijn dealer heeft er 1 in de showroom, wat een bak, groot zeg. Ik heb een...
Terug
Bovenaan Onderaan