Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: hendre1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. hendre1

    GEZ brandstofpomp r6 2005

    ik vond het zondag nodig om mijn tank te laten vallen. Nu zijn de aansluitpunten van de brandstofpomp afgebroken. Heeft iemand nog een pomp in de aanbieding of het deel waar de aansluitpunten opzitten?
  2. hendre1

    Bandenservice Croix

    Ik ga 1&2 aug rijden op Croix. Mijn achterband is niet helemaal super meer maar te goed om er nu al af te gooien. Weet iemand of er bij MSH op Croix een bandenservise aan wezig is. Ik heb MSH al gemaild maar krijg geen reactie
  3. hendre1

    tk:nieuwe pirelli supercorsa's € 240,-

    een vriend van mij heeft 2 sets nieuwe supercorsa pro dragon overgehouden. Ze zijn te koop voor 240,- per set incl verzenden. Het is sc1 voor en achter.
  4. hendre1

    corsa's nieuw 120/180

    een vriend van mij heeft nog 3 setjes nieuwe supercorsa pro liggen die hij over heeft gehouden naar een jaar racen. Ze zijn van het type dragon (oude profiel) voor en achter sc1. Ze kosten € 240 per set inclusief verzendkosten.
  5. hendre1

    Demper R1

    ik ben op zoek naar een originele demper van een r1(geen seatpipes). Ik wil deze gebruiken voor mijn circuit r6. beetje beschadigd maakt mij niet uit.
  6. hendre1

    rijden op mugello

    Wie weet waar ik kan boeken om een keer op Mugello te rijden? Ik zou dit graag volgend jaar april willen doen en dan 3 dagen ofzo
  7. hendre1

    gezocht hugger r6 2005

    heeft iemand nog zoiets liggen?
  8. hendre1

    gezocht hugger r6 2005

    zoals de titel al zegt ben ik nog op zoek naar een hugger voor een r6 uit 2005
Terug
Bovenaan Onderaan