Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: m.doorman
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. m.doorman

    BMW K1300R bj2009 full options

    K1300R met alle fabrieksopties, bj april 2009 met 13000KM Motor is in perfecte staat. inclusief sprotkofferset, tanktas en grote softbag. nieuwprijs > € 21000 / Vaste verkoop prijs € 15000 Met vriendelijke groet, MOTOR VERKOCHT!! Marco
  2. m.doorman

    Mooie route net over de grens?

    Waar kan ik zo dichtbij mogelijk vanuit Amsterdam de "lekkere" motorwegen vinden. ( haarspeld bochten, beetje hoogte verschil en strak asfalt) Ik heb natuurlijk routes genoeg, maar kan moeilijk inschatten wat ik kan verwachten. Graag wat plaatsnamen ter indicatie, dat maak ik zelf de...
  3. m.doorman

    Wie slaagt nu voor zijn examen AVB op eigen motor?

    Gisteren even op een parkeerplaatsje wat AVB oefeningen geprobeerd (BMW K1300R) Ik dacht als ik nu examen moet doen, ga ik het niet halen.... Wat denken jullie van jezelf..... halen of niet halen? (met je eigen motor) Kom niet met verhaal, dat het aan de motor ligt :Z ik heb iemand op...
  4. m.doorman

    het zoveelste oordop dilema

    ik heb walkman oordoppen die geheel je oorkanaal afsluiten. Hoe weet ik of dit voldoende is. Hoe voelt goed / niet goed. Iemand tips?
  5. m.doorman

    Logica in de letter / cijfer combitie motor kentekens

    Weet iemand de logica bij de afgifte van motor kentekens. Ik bedoel dus, bij auto's kan je aan de kenteken plaat het bouwjaar zien, dit omdat de kentekens letter voor letter worden uitgegeven. Ik dacht ik heb een nieuwe motor besteld, eens even kijken welk kenteken ik ongeveer krijg. Ik kan hier...
  6. m.doorman

    Wie heeft er tip voor deze route?

    Ik ga half juli inderstaande trip maken. Ik ben redelijk gebonden aan deze route, dit omdat ik 3 vrienden ga opzoeken. Parijs / Limoges en eindbestemming. uiteraard ga ik deze route over secondaire wegen rijden en in 3 dagen dus 500 a 600 km per dag. Ik kan natuurlijk mijn route wel iets...
  7. m.doorman

    Gebruiken jullie je binnenspiegel ook zo weinig?

    Ik merk sinds ik motor rijd, dat ik steeds minder gebruik van de binnenspiegel in mijn auto maak. Ik gebruik eigenlijk 95% beide buitenspiegels. Iemand anders ook?
  8. m.doorman

    Ja! Ja! Hij gaat er komen volgende week de BMW K1200R

    Nieuw en met alle fabrieksopties en diverse extra's IS HET GEEN TOPPERTJE :9~
  9. m.doorman

    Risico's van bezit 2 totaal verschillende motoren?

    Ik rijd nu een Honda cb500 uit 94 en ga een BMW k1200r met alle mogelijke electronische vijligheids snufjes aanschaffen. Mijn plan is nu beide motoren te houden maar ik begin te twijfelen. na een paar maanden op de BMW vraag ik me af of ik in een noodsituatie op mijn cb500 nog wel juist kan...
  10. m.doorman

    Stotterende CB500

    Ja, ik weet dat dit al vaak besproken is, maar heb toch het gevoel even mijn persoonlijke situatie uit de doeken te moeten doen voor wat handige sleuteltips. Mijn CB500 uit 95 doet al 6000 km goed zijn werk(ik heb hem pas 4 maanden),. maar... Als hij stationair loopt, dan heb dan loopt hij...
  11. m.doorman

    Ketting bijna gebroken

    Gisteren, net nadat ik een afspraak gemaakt had met een mede forum user voor een checkup van mij CB500, gebeurde het! tijdens acceleratie vanuit een bocht, liep mijn ketting er af. Ik kon rustig tot stilstand komen en deze er redelijk eenvoudig om heen leggen. De volgende middag maar eens...
  12. m.doorman

    Sociaal gedrag motorrijders

    Ik vind het geweldig om te zien, dat motorrijders in het algemeen hun sociale gedrag niet laten beinvloeden door het type motor, maar hoofdzakelijk door het feit dat je allemaal motorrijder bent. Wat ik bedoel te zeggen: Ik rijd ook auto (sorry!) ik heb veel verschillende type auto's gehad...
  13. m.doorman

    Revit textiel pak wassen?

    Ik wil mijn textiel pak wassen, er word geadviseerd dit zo lang mogelijk uit te stellen. Zijn er mensen die textiel pakken gewoon in de wasautomaat wassen. En dan met goed resultaat natuurlijk. ZO ja??? hoe gaat dit het best.
  14. m.doorman

    Bij welke snelheid doe jij je vizier dicht? (NU GOED!!!!)

    Dit even naar aanleiding van een steentje op mijn voorruit wat een behoorlijke klap gaf.
  15. m.doorman

    Bij welke snelheid doe jij je vizier dicht?

    Dit even naar aanleiding van een steentje op mijn voorruit wat een behoorlijke klap gaf.
  16. m.doorman

    Steentje op helm of motorpak?

    Ik reed van de week in mijn auto op een autosnelweg en krijg een steen op mijn voorruit. Behoorlijk harde klap. Ik vroeg me af wat de impact was, als ik deze op mijn pak of helm zou krijgen. Heeft iemand ervaring hier mee?
  17. m.doorman

    Het Ducati Monster 696 Topic

    Ik wil deze gaan bestellen zodra ik mijn rijbewijs heb, graag jullie meningen tov: Verwachte verschillen 695? Kwaliteiten als beginners motor? Andere voor en nadelen voor zover al bekend? Alle andere info?? Niet geïnteresseerd ben ik in meningen over het kosten aspect. Alvast bedankt.
  18. m.doorman

    Moraal ridder, of gewoon slim?

    I verwacht mijn A met ruim een maand, daarna ga ik een paar maandjes op mijn CB500 (56bhp) "LEREN RIJDEN" voordat er een "ZWARE" komt. Ik heb sterk het gevoel dat dit de juiste metode is? of geldt de titel van dit topic?
  19. m.doorman

    Spierpijn na fanatiek lessen?

    Ben ik de enige, of zijn er meerder mensen die tijdens lessen, of wellicht na een lange winterstop last hebben van pijntjes in handen, polsen en spierpijn op andere plekken in het lichaam. Ik ben behoorlijk fanatiek les meerdere uren per week en doe regelmatig 1,5 uur bijzondere verrichtingen...
  20. m.doorman

    Carterpan verwijderen

    Mijne heren, dames Heeft er iemand tips en trucs voor het verwijderen van mijn cb500 '95 carterpan. Aftapbout te vast gedraait, dus moet worden gereviseerd. Moet hij er wel eerst af, voor de duidelijkheid, alle bouten zijn los. Hij zit echter nog muurvast en om als een gek te gaan rammen...
  21. m.doorman

    Een nieuwe CB500 bezitter

    Van het weekend mijn nieuwe gebruikte cb500 opgehaald. Lekker door een vriend met wel een A rijbewijs op laten halen vanuit Dordrecht. 1 uur in kou en regen, heeft zich gelijk ziek moeten melden maandag. BJ 95 in redelijke staat, nu nog "even" slagen en toeren maar. Hiermee ervaring op doen...
Terug
Bovenaan Onderaan