Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: holie2
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. holie2

    dashbord lampje

    Mijn VT1100 uit 1985 heeft een electrisch probleempje. Makkelijk op te lossen met een stickertje maar toch............ Het dashbordlampje van "Tail light" blijft regelmatig branden. (soms gaat hij na een tijdje uit) Als ik echter achter de motor kijk dan brand het achterlicht gewoon en het...
  2. holie2

    VT1100 start niet

    Mijn VT1100 uit 1985 maakt als ik de startknop indruk alleen een sissend geluid maar verder gebeurt er niks. Het sissende geluid maakte hij altijd al maar dan pakte de startmotor en sloeg hij vrijwel direct aan. De accu is vol.............
  3. holie2

    kopen of...

    :( weer fout
  4. holie2

    aanschaf vt1100 1985

    Hallo Ik denk erover om een vt1100 1985 model te kopen. Wat zijn de ervaringen met zo'n motor? Bijvoorbeeld wat betreft de trillingen, verbruik.
  5. holie2

    Hydraulische koppeling bouwt druk op

    Mijn hydraulische koppeling bouwt druk op en dat hoort natuurlijk ook zo. Maar als je de koppeling loslaat moet de druk weer van het systeem gaan. En net dat laatste doet hij bij mijn motor niet goed. Resultaat is dat hij na een aantal kilometers rijden (koppelen en schakelen) zoveel druk in...
  6. holie2

    Vulcan betrouwbaar?

    De Vulcan 750 van mijn vrouw heeft de geest gegeven , volgens de dealer een krukaslager. Hij beweerd dat vulcans dat wel meer overkomt. Klopt dat? Zo ja dan wordt de opvolger wat anders...........
  7. holie2

    Carbs synchroniseren VN 750

    Ik kom er niet uit met het werkplaatshandboek welke slangetjes ik moet hebben om de vacuummeters op aan te sluiten. Met een T stukje kan ik de linker meten door de slang naar de benzinetank er op aan te sluiten. De rechter zitten twee slangetjes op zo te zien , één is een loze naar het...
  8. holie2

    Luchtfilter vraagje vulcan 750

    In mijn Vulcan 750 zitten twee "schuimrubber" luchtfilters. Die zijn kurkdroog. In mijn ZX9R zit er één , die moet ik na het schoonmaken in-oliën. Moet ik dat ook niet doen bij de Vulcan?
  9. holie2

    4 jaar stilgestaan

    Ik probeer een Kawasaki Vulcan 750 weer aan de praat te krijgen nadat hij 4 jaar heeft stilgestaan. Er zit roest in de tank dus die heb ik schoon gemaakt en de carburateurs leeg laten lopen. De accu stond droog dus die heb ik bijgevuld (iets te veel zelfs) en aan de lader gezet. bougies...
  10. holie2

    LED knippers weerstand

    Ik heb LED knippers voor gemonteerd maar dan knippert hij veel te snel. Dus heb ik een weerstand ertussen gezet. Resultaat is dattie op de normale snelheid knippert maar ook dat de LED lichtjes bijna niet te zien zijn. Moet ik nou een zwakkere weerstand of een sterkere? Achter heb ik de...
  11. holie2

    Suzuki GSXR 750

    Ik heb geen "handleiding" bij mijn fiets vandaar de volgende heel simpele vraag: Onder het kontje zit een lange stang ( rond 4 mm ongeveer ) die je er zo uit kan halen ik heb geen idee waar dat voor dient. Wie weet het wél????
  12. holie2

    ventilator

    De ventilator van mijn ZX9R springt pas aan als de temeratuurmeter 104 graden aanwijst. Is dat niet wat laat? ;)
  13. holie2

    luchtmengselregelschroef (wat een woord)

    Ik heb bij mijn motor de luchtmengselregelschroeven nagekeken en ingesteld zoals in de "manual" staat. d.w.z. ze stonden nog geen hele draai uit en moesten 1 5/8 draai uit. Waar ik nou aan twijfel: In de Manual staat dus 1 5/8 turn. Bedoelen ze met een "turn" 360 graden of een slag van 180...
  14. holie2

    uitlaat vraagje

    "vroeger" had je twee systemen van demping in een uitlaat , absorbtie en reflectie. Nu zie ik alleen nog maar absorbtie (meeestal steenwol geloof ik). Nadeel is dat je om de zoveel km je dempingsmateriaal moet vervangen. ;( Bestaan er ook nog reflectiedempers? B|
  15. holie2

    Dubbel bubbel ZX9R

    Voor een ZX9R '94 tm. '97 MDI dubble bubble screen smoke. vraagprijs 50 euro
  16. holie2

    Sprookje? Noor die mijn motor koopt voor in Duitsland?

    Er was eens een Noor die mijn motor kopen wou (OK wil) Hij wil hem echter niet importeren naar Noorwegen maar gebruiken in Duitsland waar hij heel veel werkt. Wat zijn dan de mogelijkheden........... :? Kan hij hem blijven rijden met een nederlands kenteken? Hoe zit het met verzekeren?
  17. holie2

    carbs synchroniseren ZX9

    Ik kon bij mijn ZX10 de slangetjes voor het synchroniseren aansluiten op de inlaatrubbers waar een handig aansluitpunt op zat. Bij mijn ZX9R (1997) zie ik niets waar ik dat kan doen. Wie weet hoe ik ze kan aansluiten? En anders.......laten doen, wat kost dat?
  18. holie2

    Cylinder 3 en 4

    Vreemd probleem. Bij mijn ZX9R (97) doen cylinder 3 en 4 niet wat ze moeten doen. Hij start goed en loopt goed stationair maar als ik wegrij loopt hij maar op twee cylinders . Als ik de choke open zet pakken die andere 2 ook op tot 5000rpm zoon beetje. Ik heb de (nieuwe) bougies bekeken en...
  19. holie2

    Effecten andere accu (12/14 Ampère ipv 10)

    Na 10 jaar trouwe dienst ziet het er naar uit dat de accu van mijn zx9 aan vervanging toe is. Nou zag ik bij de specificaties dattie maar 10 ampere is. Wat zijn de effecten als ik er één van 12 of 14 Amp. inzet?
Terug
Bovenaan Onderaan