Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Michiel85
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Michiel85

    Gezocht; Reisgenoot(e) voor reis NL - Tanzania aug 2011

    Hoi allemaal, Twee van mijn vrienden zijn aan het werk in Tanzania voor de komende 2jaar. Hij als tropenarts en zij als verpleegkundige. Ik wil hun heel graag opzoeken en dacht dit mooi te combineren met een reis op de motor daarheen. Dit wil ik ergens in de periode van juli - nov 2011 gaan...
  2. Michiel85

    Kawasaki ZZR 600 (E-model) 1994, 93.000km, 750euro!!

    Kawasaki ZZR 600 (E-model) 1994, 93.000km voor 900750euro!! Deze motor is ongeveer 2.5jaar in mijn bezit. Tot op de dag van vandaag heb ik er altijd met veel plezier op gereden, maar vind het nu tijd voor iets nieuws. De motor heeft helaas redelijk wat optische schade. Dit komt omdat...
  3. Michiel85

    Gezocht; motorrijder + zijspan voor ritje met gehandicapten

    Ik kreeg van een vriendin van mij de vraag of ik iemand kende die een motor heeft met zijspan. Aangezien ik die niet ken, maar het idee erachter wel erg leuk vond heb ik aangeboden om de vraag op MF te plaatsen. Zie het verhaal hieronder: Hopelijk is er onder de MF-ers iemand die zich...
  4. Michiel85

    ZZR 600 '94 WP achterschokdemper monteren

    Hoi allemaal. Afgelopen weekend naar de Eifel geweest en heerlijk gereden. Was al niet helemaal te spreken over de standaard vering die onder mijn ZZR lag, maar na een aantal keren de zijstandaard aan de grond gereden te hebben was ik er klaar mee. Met duo was het ook altijd oppassen bij...
  5. Michiel85

    Het grote ZZR topic deeltje.... 2

    Welkom alweer in het tweede deel. Het eerste deel was in 2003 gestart... hopelijk gaan we deze wat sneller vol krijgen :+ Oude deeltjes Deel 1 "actieve" posters... * Michiel85 - ZZR600 '95 * bibilicious - ZZR600 * fien - ZZR600 '91 aka hondasaki * The Doc - ZZR1400...
  6. Michiel85

    ruim 5mnd reizen in Australië!!

    Ik heb er even over moeten nadenken om dit topic aan te maken; zie hier het resultaat... De rede hiervoor is dat ik na een aantal maanden rondreizen merk dat ik vrij weinig tijd heb om dingen (online) bij te houden en liever iets goed doe dan half. Maargoed ontopic: Via mijn weblog kunnen...
  7. Michiel85

    (spoed, vanuit Australie) Niet/slecht startende Kawasaki ER5

    Hoi allemaal, Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Zit momenteel in Australie, ben hier 6mnd aan het rond rijden op een Kawa ER5... echt prachtig! Maar daar plaats ik dit bericht niet voor. Sinds enkele dagen start de motor erg slecht. Soms moet ik wel 10x starten voordat de motor...
  8. Michiel85

    Gespot; Yarets Vladimir (?? wie)

    Hoi allemaal, Vandaag ben ik eindelijk na en paar vermoeiende dagen aangekomen in Australië. Heb een tussenstop van 2 dagen gemaakt in Kuala Lumpur, en wie kwam ik daar tegen... Yarets Vladimir Deze man, kan niet praten en is doof, is al vanaf 27mei 2000 bezig om de wereld rond te...
  9. Michiel85

    (mini)Laptop mee op motorvakantie?

    Zondag 2 november @ 12:00 vertrek ik naar Australie om daar ongeveer 5maanden met een motor rond te rijden. Tijdens deze reis zal ik veel fotos en videos gaan maken. Mijn fotocamera gebruikt een SD kaart en mijn videocamera Mini DV. Uiteraard ben ik van plan om meerdere SD kaarten mee te nemen...
  10. Michiel85

    Zelf leer (laten) perforeren

    Sinds kort heb ik nieuwe Sidi Vertigo Air laarzen. Deze hebben oa geperforeerd leer... echt super! Nu zit ik te kijken of het mogelijk is om mijn leren Combi: Rev'it PX2 zelf (te laten) perforeren Heeft iemand hier ervaring mee? Waarschijnlijk heb je hier een speciale tang of iets...
  11. Michiel85

    Kawasaki ZZR600 '95 valt soms tijdens rijden uit

    Hoi allemaal, Ik heb een probleem met mijn ZZR600 uit 1995. Afgelopen week reed ik op de A9 richting schiphol. Nog op het eerste stuk van die A9, ter hoogte van de Ikea, had ik opeens een dipje in het vermogen. Alsof ik mijn gas helemaal dicht draaide en vervolgens weer vol open. Even later...
  12. Michiel85

    Bagagerek ZZR600 '94

    Voor mijn tour naar Italie ben ik nog opzoek naar een bagagerek om tassen aan vast te binden. Nu heb ik al wat zitten zoeken, maar ben nog niet echt precies tegen gekomen wat ik zoek; een L-vormige bagagerek. Dus niet alleen de mogelijkheid om achterop begage vast te binden aan het horizontale...
  13. Michiel85

    Hoelang kan ik hiermee nog rijden

    Even een vraagje... Momenteel ligt mijn achterwiel er (nog) af. Deze ben ik van plan om van het weekend weer erop te gaan zetten, maar wellicht is het wel zo handig om meteen een nieuwe band erop te doen. Momenteel zit er een Bridgestone BT57 op. Deze zat er al op toen ik deze motor enkele...
  14. Michiel85

    Ketting stellen --> schroefdraad gebroken

    Vandaag was het dan zover... mijn eerste keer ketting aanspannen van mijn motor: Kawa ZZR600. Na eerst een nachtje WD40 laten intrekken op de AS-moeren gingen deze gemakkelijk los. Echter bij het losdraaien van de 'ketting-spanner moeren' ging het aan 1 kant mis, deze brak af... Het...
  15. Michiel85

    Voorrem reparatie... wat meteen nog meer?

    Hoi allemaal, Vrijdag gaat mijn motor, Kawa ZZR600 uit '94, voor een controle terug naar de dealer waar ik deze ongveer 2mnd geleden 2e hands gekocht heb. Ik ben niet tevreden over de voorrem... nu kan dat als beginnende motorrijder misschien wat lastig te concluderen zijn, maar voel me er...
  16. Michiel85

    ZZR600 '94 geen remlicht voorrem

    Sinds vandaag ben ik erachter gekomen dat mijn remlicht niet meer brandt wanneer ik mijn voorrem gebruik. Achterrem geen probleem, dus het is het het achterlicht zelf. Wanneer ik mijn voorrem gebruik hoor je ook een 'klik' van de schakelaar voor de verlichting (tenmiste, dat denk ik). Ook nog...
  17. Michiel85

    Beginnersvragen over motor

    Hallo allemaal. Ik heb sinds een paar weken mijn eerste motor (Kawasaki ZZR600 uit '94) en ben er zeer te spreken over. Aangezien ik nog totaal geen verstand heb van motoren heb ik een paar vragen waar jullie waarschijnlijk wel antwoord op weten ;) 1. Op mijn tank heb ik enkele krassen...
  18. Michiel85

    Michiel stelt zich voor

    Hallo allemaal, Na een tijdje rondgehangen te hebben als gast op dit forum heb ik me besloten om mij ook maar eens aan te melden. Mijn naam is Michiel woon in Baarn en ben 22 jaar oud. Sinds korte tijd (weekje of 7) heb ik mijn motorrijbewijs en ook een motor gekocht: Kawasaki ZZR 600 In...
Terug
Bovenaan Onderaan