Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: cbr600rrtri
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. C

    cbr rr repsol 3700€ wees vlug voordat hij weggaat!!

    http://www.2dehands.be/2007-honda-cbr-repsol-33757392.html?afdeling=moto&start=20 dus moderator deze topic hier laten als je wil. wees vlug mss is hij al verkocht voor de geintresseerden
  2. C

    ?Olie zit verkeerd CBR600RRpc37 mdel 2005-6

    Dankzij mijn eerste topic die nu is afgesloten. Heb ik ontdekt dat ik dat mijn olie niet onder mijn zuigers is maar er boven. Heb namelijk 2 dingen ontdekt. 1. Nu kan ik mijn gaskleppen bijna allemaal zien, De eerste zuiger zit vol olie tot over de gasklep??? oo oooo:) De 2de...
  3. C

    nieuwe film van ergens hier wie ?? :) ik niet, heb ne honda

    wel beetje ballen voor hebben vind ik, maar heb nog een film gaat niet over motos maar het kijken zeker waard, en kan je een grote les van leren, geen candid camera proberen in rusland. Deze film is afgekeurd door youtube omdat er werkelijk iemand wordt neergeschoten die een grapje wilt...
  4. C

    seatcover cbr600rr

    plastieke cover voor passagierszetel, kleur maakt niet uit maar liefst rood, modeljaar 2005 , mag beschadigd zijn geen probleem
  5. C

    achterbrug cbr 600 rr pc37

    modeljaar 2005 moet 100% zijn anders niet geintresseert
  6. C

    kopkuipsteun cbr600rr

    modeljaar 2005 pc37
  7. C

    gezocht koelvloeistofreservoir pc37

    koelvloeistofreservoir voor cbr600rr modeljaar 2005, en/of bevestingingsplaatje ervan die samen komt te hangen met de rechterkap. Omgevallen bij verplaatsen tijdens het demonteren
  8. C

    klack....klack.... iemand??

    na overkop gaan met mijn cbr pc37, wil hem niet meer starten, bij het indrukken van de startknop hoor je eenkeer een harde knack, en dat is het weet iemand wat dit is???? help iemand?
  9. C

    cbr600rr originele uitlaat

    Ik heb nog een nwe ongebruikte originele uitlaat voor een cbr 600rr pc 37 modeljaar 2005, bij bestelling van mijn moto(2de) heb ik er een akrapovic laten zetten, en deze heeft 0km gereden, indien geintresseerden mogen altijd bieden, geen biedingen onder de 75€ liefst.
  10. C

    kan iemand deze sukkelaar helpen met zijn cbr600rr

    Hallo mensen ik ben hier nieuw. ik heb dringend jullie hulp nodig, over autos weet ik alles maar moto ben ik nieuw in. ik heb vorig jaar een nwe cbr 600rr pc 37 gekocht en na 4 maanden en 12000km, ben ik overkop gegaan na een stuntje. op eerste zicht had ik niet veel schade dan een kleine...
Terug
Bovenaan Onderaan