Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Skwefje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Skwefje

    Post hier je grootste sleutelblunder! Deeltje 2

    Zo, in navolging op het illustere Deel 1 dan nu de kickoff voor deel 2 Enjoy! *O*
  2. Skwefje

    2K lak Ral 9006 omgeving Tilburg

    Is er iemand in omgeving Tilburg die een half litertje 2K lak heeft in de kleur RAL 9006 (of een andere mooie zilvergrijstint mag ook) en wat verharder? Het mag best wat kosten, maar bij Sikkens e.d. vragen ze echt al €45 voor een liter 1K, en dat is wat overdreven weet ik. Ik denk dus...
  3. Skwefje

    goedlopend blok Goldwing GL1000

    Ik ben op zoek naar een goedlopend blok van de Honda GL1000 K2 uit '77. De rest van de fiets is in prima staat, het blok loopt op zijn laatste benen. Als iemand iets heeft hoor ik het graag. Ik weet dat een 1100 blok ook past, maar ik hou het toch liever enigszins origineel. *O*
  4. Skwefje

    Blauwe Platen Tocht 2008 !

    He Beste mensen, Het is weer tijd voor de Blauwe Platen Tocht 2008 !!! Waar: Alphen, N-Br. Wanneer:Zondag 12 oktober. Voor wie:Iedereen met een blauwe kentekenplaat. De Blauwe Platen Tocht is een jaarlijks terugkerend gebeuren waar iedereen welkom is die een voertuig rijdt...
  5. Skwefje

    verchroomde buis, 50mm

    Onlangs ben ik een sier-opzet-pijpje van mijn uitlaat verloren, en ik ben nu ter vervaning op zoek naar een stuk verchroomde buis, minimaal 20 cm. Deze gaat over mijn huidige uitlaat (diameter 48-49 mm) geschoven worden. Als iemand iets heeft liggen hoor ik het graag. Het mag best een stuk...
  6. Skwefje

    Vmax gestolen >:( :'(

    @#$@$#%%#^%^*)(!!!!! Vandaag is mijn vmax gestolen, op klaarlichte dag voor de hoofdingang van het Elisabeth ziekehuis in Tilburg !$##$^$&&**^()&!!!! Kenteken: MH-99-KS Bouwjaar: '87 Kleur: Zwart mods: Paars blok, overige kleur zwart (inclusief luchthappers), verbrede carbon doma's...
  7. Skwefje

    Motor omver gereden, dader doorgereden

    Vanmiddag gaat de bel, staat er iemand uit de straat aan de deur: 'er ligt hier een motor op de grond'. Ik dender naar beneden en zie daar mijn GL1000 tegen de vlakte liggen. Overeind gezet, en de schade op het eerste gezicht: achterkant uitlaat afgebroken, achterspatbord krom, knipperlicht...
  8. Skwefje

    vmax dikkere voorvork olie -->strakker sturen :

    Onlangs moesten mijn voorvorkkeerringen vervangen worden (wegens hevig soppen :9 ) en toen deed mijn monteur de suggestie om er in plaats van 10w 15w in te doen. Hij had dat zelf ook al een aantal keren gedaan bij wat zwaardere fietsen, en omdat ik zelf ook geen kleintje ben leek het hem een...
  9. Skwefje

    bezwaar tegen invoerbelasting uitlaat

    Ik heb onlangs via ebay een uitlaat voor mijn GL1000 aangeschaft. Ik kreeg een brief over de invoerrechten en dat je bezwaar aan kan tekenen onder de volgende voorwaarden: de motor is van '77, dus antiek halen we niet :) , maar weet iemand of één of meer van bovenstaande van toepassing kan...
  10. Skwefje

    GL1000 'vrachtwagen'

    Deze kwam ik tegen op ebay. Dacht eerst dat het een knap staaltje fotosoep was, maar het is toch écht een serieuze veiling :) : Nou de trekhaak nog...of misschien een lier of zo... :+
  11. Skwefje

    bla

  12. Skwefje

    in welke situatie kan een nokkenas breken?

    Bij mijn vmax is er een nokkenas gebroken, gewoon bij het optrekken na een stoplicht. Ik vond het een beetje vaag, het blok is ongeveer 2500 km geleden gereviseerd. Ik vraag me af of het gewoon pech is, mijn eigen stomme schuld of misschien een montagefout...
  13. Skwefje

    post hier je grootste sleutelblunder !

    Ik zal het spits wel afbijten. Een paar jaar terug reed ik nog op mijn ouwe trouwe Kawa ltd 440 (RIP). Toen ik 120 reed brak in ene de distributie ketting. Niet op mijn bek gegaan (vond ik best knap van mezelf :+ ) en vol goede moed begonnen met sleutelen. De schade was gelukkig erg beperkt...
  14. Skwefje

    Vmax blok terug van de spuiter :)

    Ik was aangenaam verrast toen het blok van mijn Max bij de spuiter lag te lonken naar me: voor meer info (en ook de 'ervoor' pics): check 212.129.149.220:8080/phpBB2/viewtopic.php?p=1211#1211
  15. Skwefje

    slijtageverhouding voor-, en achterband

    Ik vroeg me af hoe bij de overige MF-ers de slijtage van de banden verloopt. Ik moet op mijn GL1000 altijd voor en achter tegelijk de band vervangen. En iemand heeft me eens verteld dat normaal gesproken een band harder slijt dan de andere (ik weet alleen niet meer of dat nou de voor-, of de...
  16. Skwefje

    ik zal ook maar ff..

    En dag hoor, mijn naam is Skwefje, ik ben 26 jaar. Sinds ik mij op twee wielen ben gaan voortbewegen :] is het niet meer overgegaan: na een aantal fietsen en brommers haalde ik het rijbewijs A en ben daarna gaan rondkachelen op een Kawa ltd 440. Die is helaas overleden en nu kom ik...
Terug
Bovenaan Onderaan