Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: denbettes
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. denbettes

    Zouden hier motorscooters tussen zitten?

    Telenet.be
  2. denbettes

    Het Honda Forza topic

    Hoi, Deze topic om specifieke info rond de Forza te delen op het MF! Peter :] PS: de mijne is een grijze (met mauve schijn) Forza EX uit 2005, 2dehands gekocht met 8700 km voor 2700 €. Leuk als je zelf foto's hebt en je type, jaartal vermeldt!
  3. denbettes

    Helmverwarming: het werkt

    Fantastische vinding zeg. Voor een Forzarijder die luxe gewoon is moest het er gewoon van komen. :9 Mijn vizier blijft ook bij deze temperatuur helder. En mijn oren lekker warm. Heb wel wat gesleuteld. De batterijen zijn gewone oplaadbare GP 2700 en gaan net 3 dagen mee (ik rijd er 80 km/dag...
  4. denbettes

    Poll data Vlaamse Tour!!!

    We moeten er snel uitgeraken! |( Ik kreeg al heel wat mails en ook reacties in dit forum rond onze data. O.a. Pasen leek moeilijk. Daarom een poll! Te antwoorden binnen 8 dagen ajb Ik heb ook enkele bezwaren vermeld. Voordelen aan Pasen en Pinksteren zijn nog dat het de maandag vrije dag...
  5. denbettes

    Vlaamse Motorscooter Toertocht - ook voor Noorderburen!!!

    :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] Ik zal er dan zelf maar een topic van maken zeker! Ik stel voor dat we het rond Pasen een eerste Vlaamse motorscootertocht doen. En anders...
  6. denbettes

    Denbettes geeft de fakkel van de twijfel door!!!

    :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] Jaja, je leest het goed! Ik heb er eentje tweedehands gekocht. Jullie mogen eens gokken! :X Enkele tips: 250 klasse veilig topkwaliteit luxe en comfort veel ruimte zuinig uit 2005 met 8550 km onberispelijke staat...
  7. denbettes

    Eindelijk gas?!

    Gelezen en zelf vertaald vanop Scooter Infos: Een Burgman 400 LPG Het bedrijf Mizu stelt een interessante scooter op LPG voor. Het systeem is hier geïnstalleerd op een Suzuki Burgman met een in de koffer geïntegreerd reservoir en een ontspanner ter hoogte ven de injectie. Het is...
  8. denbettes

    Peugeot : De Hy motion3

    :P Misschien is dit wel wat ik zoek!!! kijk eens op Scooter System Een hybride scooter met panoramische dak, hybride motor, gekoppeld remsysteem met voetbediening. Minpunten: geen koffer: is misschien mogelijk op de duoplaats? Zou een helm verplicht zijn? wellicht pas leverbaar binnen een...
  9. denbettes

    Sooters in Corfu!

    Hierbij enkele fotootjes van scooters in Corfu. Intussen daae ook mijn eerste motoscooter(tje)ervaring opgedaan met de vrouw achterop! Een Kymco People van 80 cc. Reed zalig alleen in de haarspeldbochtjes bergop kwam hij echt te kort. Op het vlakke en bergaf gaaf.
  10. denbettes

    50 cc hybride en hybride MP3 HYS 125 ook tegen eind 2008!!

    Binnekort een hybride 50 op de markt! Het merk revatto gaat een 50 cc 4takt met een 800 W /48V motor op de markt brengen. Deze wordt gekoppeld met de achterrem (trommel). De gebruikte basis is de nieuwe Saphir 12". Er zijn 3 modi: Enkel Thermisch (max 45 km/h) Enkel elektrische (max 40...
  11. denbettes

    2dehands SHI125 of nieuwe Lead NHX110 of 2dehands 250?

    Ik zou toch een budgett van een 2000 euro willen vrijmaken voor een scooter; Ik heb biedingen lopen voor een SHI125 (vraagprijs 2200 euro), 2/2006, 10.000 km en voor enkele oudere 250ers (enkel Japanners). Ik zie wel dat de nieuwe Lead NHX110 catalogusprijs 2190 euro is. Ik moet 3 à 4...
  12. denbettes

    Nieuwe (motor)scooter-speciaalzaak in Vlaanderen?

    Beste scooteristen, het zit me in het bloed: als het kriebelt denk ik aan zaken doen. Ik denk er aan om een grote (motor)scooterzaak te openen in Vlaanderen. Wat te koop? Nieuwe scooters en motorscooters 2de hands scooters en motorscooters van overnames eventueel 2de hands motoren van...
  13. denbettes

    Linhai Mainstreet 300

    En beste scooteristen en wat zou je er van vinden om voor een prijs van 3200 € (prijs Frankrijk) te kunnen scooteren met een 275 cc! Deze scooter heeft goede looks, verbruik van 4,5L/100km, grote kofferruimte, chronotop 125 km/h. Ik som natuurlijk enkel wat goede eigenschappen op, maar voor...
  14. denbettes

    Benzinescoot, vectrix, ligfiets met hulp?

    Brede kijk? Ik vind het echt moeilijk kiezen/ Wees gerust zo'n elektrisch aangedreven scooter is echt schoner als je het totale plaatje bekijkt. Ik vind hem prachtig. Binnenkort komt de driewieler en dan is het helemaal af. Een elektrishe mp3 als het ware: veilig, handig, schoon (en daarmee...
  15. denbettes

    denbettes is here

    Hallo, Ik hoop hier nog veel op te steken, vooral over scooters. Ik zou er graag zelf eentje willen kopen; vanaf 250 cc, liefst meer. Dus aan de buikschuiver: goeie raad is altijd welkom. tot nog eens, :]
Terug
Bovenaan Onderaan