Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: NBK
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. NBK

    Ducati 750 Sport i.e. (2002 "nieuwe model")

    Ducati 750 Sport i.e. Bouwjaar 2002 Mat zwart (fabrieks af) Km stand: 50.xxx Heeft nog geen 400 km terug een hele rigoureuze beurt gehad bij Motortoer in Amsterdam (officiele ducati dealer) hierbij is vervangen: - alle vloeistoffen - nieuwe riemen (kleppen) - remblokken -nieuwe...
  2. NBK

    Wie? Wat? Waterland! Dendert door in (MM)XI!

    *O* *O* Welkom in deel 11!! *O* *O* Fris 2011 in met een nieuw deeltje op MF. De eerste besprekingen om een tripje naar het buitenland te doen van de zomer zijn al in volle gang. Tot de eerste rit zullen "De waterlanders" zich verzamelen in dit topic. Speciaal...
  3. NBK

    Yamaha XVS 400 Dragstar (Vr. Prijs 3450)

    NIEUWE PRIJS: 3450 3250 Euro Hierbij bied ik mijn Yamaha XVS 400 uit 1999 (maar pas in 2005 op de weg gekomen) te koop aan. Het betreft een van de weinige die in Nederland, dus een heel aparte fiets. De reden van verkoop is dat ik vanaf deze maand vol vermogen mag gaan rijden. Twee jaar...
  4. NBK

    Lekkere stuurfiets om de post-25Kw periode te beginnen

    Ik ben op zoek naar een lekkere stuurfiets om mijn vol vermogen rijbewijs mee te beginnen te gebruiken. Nu heb ik al een beetje rondgekeken en heb een paar gegadigden gezien. Rauw vermogen speelt een ondergeschikte rol en het gaat vooral om de stuureigenschappen. Het hoeft geen nieuwe te zijn...
  5. NBK

    Iets vergelijkbaars aan SZR660

    beste mede mf-ers, ik ben al een tijdje aan het zoeken op het forum maar kan niks over mijn vraag vinden. ik heb sinds een paar maanden mijn rijbewijs en ook sinds een paar maanden een yamaha dragstar 400. nu ben ik er eigenlijk wel over uit dat het niet echt mijn soort motor is en ben een...
  6. NBK

    Nog meer XVS 400 rijders met ervaringen?

    Hallo, Ik heb een Yamaha XVS 400 gekocht :9~ voor ik mijn rijbewijs had en ik ga m morgen ophalen, maar nu vraag ik me af (aangezien deze motor toch wel exclusief blijkt te zijn) of er nog mede mf-ers zijn met dezelfde type motor en wat hun ervaringen zijn m.b.t. rij-eigenschappen, snelheid...
  7. NBK

    Nieuweling erbij

    Hallo mede mf-ers. Ik ben Nick en kom uit Amsterdam, ik heb 21 mei jl. mijn a-beperkt motorrijbewijs gehaald :) en ben nu nog vaker hier op het forum te vinden. }) Ik heb een yamaha XVS 400 gekocht en vroeg mij af of er nog meer mensen op het forum zijn met deze motor, aangezien ik er vrij...
Terug
Bovenaan Onderaan