Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mr. Oizo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Mr. Oizo

    Vonken van de spanningsregelaar

    Ik heb een Honda Dax uit 1970 gekocht. Deze is voorzien van een nieuwe kabelboom. Er zit nog wat afbouwwerk aan, maar nu loop ik tegen het volgende aan: Als bij lopende motor (de behuizing van) de spanningsregelaar tegen het frame aankomt slaan de vonken ervanaf. Ook de verlichting gaat flauwer...
  2. Mr. Oizo

    Clover CT motor-/scooterjas, maat M

    Zgan, protectie op schouders en ellebogen, inclusief binnenjas. 100% waterdicht (zeggen ze ;) ) Ik zou er graag 50 euro voor willen hebben. :)
  3. Mr. Oizo

    '89-er Yamaha XS400

    Aangezien ik er toch bijna nooit op rijd en de ruimte in de schuur wel kan gebruiken gaat bij deze mijn XS400 in de bingo : Sinds het maken van deze foto's is de cockpit verwijderd en is er een mini-kilometerteller gemonteerd. Alle originele onderdelen zijn aanwezig, uitgezonderd 2...
  4. Mr. Oizo

    Nog een beginners-/pekelfiets: XS400 DOHC '89

    Mijn schuur wordt te vol en ik rijd er te weinig op, dus wil ik mijn XS400 verkopen om wat meer ruimte te krijgen. Motortje is uiterlijk een beetje verrat, maar technisch in goede staat. Loopt lekker zuinig (1:17 a 1:18) en heeft voldoende pit (43pk). Verbruikt ook geen olie. Ik heb hem...
  5. Mr. Oizo

    Mr. Oizo

    Hallo, Ik ben Bob, 29 uit Berkel en Rodenrijs. Afgelopen zaterdag heb ik een XS400 DOHC uit '89 gekocht en vond ik het tijd worden mijzelf hier aan te melden. Zodra ik hem heb opgehaald (zaterdag waarschijnlijk) zal ik er wat foto's van maken en deze hier plaatsen. Oh, en waarom Mr...
Terug
Bovenaan Onderaan