Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mats1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. mats1

    Honda Dylan start niet

    Hallo motorvrienden, ik heb een probleempje: Mijn Honda Dylan 150 uit 2006 start niet. De accu is nieuw, alle zekeringen zijn goed. Als ik de startknop druk en de remhendel (s) inhoud, gebeurd er gewoon niets, behalve dat het licht uit gaat. Ik heb alle stekkers nagelopen, alles zit goed...
  2. mats1

    Kawasaki GPZ 400 1994 acculampje uitzeten

    Hallo allemaal, Ik heb een GPZ 400 gekocht uit 1994. Hier zit een accu controlesysteem op, dat betekend dat er een losse rode sensor bij de accu-ruimte zit. Deze moet in de accu gestopt worden, vervolgens houdt hij het zuurniveau in de gaten. Als deze te laag wordt, moet het lampje gaan...
  3. mats1

    Geluid na plaatsen van snellere variateur op Honda SH 150

    Dag allemaal, Beste allemaal, Ik rijd een Honda SH 150i uit 2006. Hiervoor heb ik een j.costa variateur besteld en gemonteerd, samen met een nieuwe standaard riem. Ik heb zelf al meerdere scooters gehad, en ook meermaals, tot (meestal) mijn grote tevredenheid, een j.costa gemonteerd...
  4. mats1

    Dealer promotie of afkraken - durf JIJ het aan?

    Er is al veel gesproken over de problemen bij onderhoud van een motorscooter. Vaak kom je met een ontevreden gevoel, en met een dikke rekening, naar huis. Waarom noemen we het kind niet gewoon bij zijn naam? Durf jij dat aan? Ik wel, heb tenslotte ervaring genoeg. Het is niet mijn...
  5. mats1

    SH 300 club/treffen? Motorscooter dag algemeen?

    Vroeg mij af of er animo is om een SH300 bijeenkomst te regelen of een bijeenkomst /motorscooter dag algemeen te organiseren? Zelf zou ik het leuk vinden als er een motorscooter dag komt, waarbij alle motorscooters, vanaf 51 cc tot..cc, bij elkaar komen. Je zou dan een ergens kunnen...
  6. mats1

    Nieuwe wetgeving motorscooters

    Het moet niet gekker worden in NL... Ik lees net dat vanaf morgen de nieuwe wetgeving in gaat treden. Dat wil onder meer zeggen dat motorscooters onder de 500 cc niet harder meer mogen rijden dan 80 kmh, en niet meer op de snelweg mogen. Bij overtreding schijnt dat ze gelijk het...
  7. mats1

    ART 4 slot verplicht?

    Ben gisteren min of meer per ongeluk erachter gekomen dat ik mijn SH300, die volledig casco verzekerd is, vast moet maken/beveiligen met een ART4 slot. Het gewone ART 3, wat ik al een paar jaar heb, is dus niet voldoende meer. Kennelijk hebben bijna alle verzekeraars dit vorig jaar...
  8. mats1

    Topsnelheid van jouw motorscooter

    Misschien leuk om te weten hoe hard een motorscooter kan rijden. Geef dan jouw cc inhoud op, de pk's volgens fabriek,en de gemeten/gereden snelheid (zij op teller, zij gps gemeten) Ik zal alvast beginnen: Honda SH300ia, 27 pk, 2007, 2000 km gereden, Halfhoog Honda windscherm erop, en...
  9. mats1

    Nieuwe SH300i, of toch tweedehands?

    Dag allemaal, even kort voorstellen: ik heet Mats, woon in Brabant, rij al ruim 20 jaar motor, waarvan bijna altijd BMW boxer modellen. Sinds circa 15 jaar heb ik altijd een SH 50cc Scooter in de schuur gehad, Oude/nieuw type scoopy, en tussendoor ook een honda Sky. En ze reden bijna allemaal...
Terug
Bovenaan Onderaan