Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: dennisgsr
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. dennisgsr

    Set wielen gsxr k6 k7

    Setje wielen afkomstig uit een Suzuki Gsxr 750 2007. Passen in ieder geval in de 600 en 750 van bj 2006/2007/2008/2009 . Achtervelg is 5,5 inch breed. Ook uitwisselbaar met andere bouwjaren, alleen moeten dan waarschijnlijk de remschijven aangepast worden. Compleet met goede set...
  2. dennisgsr

    Regenbanden Bridgestone 120-180

    Wegens stopzetten van het circuitrijden te koop aangeboden , een hele nette set regenbanden van Bridgestone. 120/600R17 180/640R17 Dot voorband 2713 Dot achterband 1614 De bandjes zijn enkel een paar sessie's gebruikt geweest. Het rubber is nog mooi zacht , bandjes zijn ingepakt en...
  3. dennisgsr

    Bandenwarmers Race Tech

    Zgan set bandenwarmers van het merk Race Tech. De warmers zijn afgelopen seizoen 3x gebruikt op een circuitdagje. Totaal geen gebruikerssporen of beschadigingen waarneembaar. Warmen netjes op tot 80 graden , rode led als bedrijfstemperatuur is bereikt. Wegens stopzetten van het...
  4. dennisgsr

    Tank Gsxr 2007

    Tank afkomstig van een Gsxr 750 2007. Compleet met brandstofpomp. Tank heeft schade maar is absoluut niet lek. Ik heb deze tank zelf gebruikt voor circuitdagen zodat de originele tank netjes bleef. Teab Hoorndennis@hotmail.com
  5. dennisgsr

    Spanningsregelaar Suzuki

    Goedwerkende spanningsregelaar voor Suzuki Past in ieder geval op de Gsxr 600/750 2006-2007 ( verkocht) Ik heb er nog 1 liggen voor een 600/750 2004-2005 Beide origineel Suzuki, geen chinese namaak. Hoorndennis@hotmail.com Doe een goed bod
  6. dennisgsr

    Clip ons suzuki gsxr k7

    Setje originele clipons afkomstig van een Suzuki Gsxr 750 k7 Passen in ieder geval op de 600/750 van 2006-2007, misschien ook andere jaren maar dat durf ik niet te zeggen. €40 Hoorndennis@hotmail.com
  7. dennisgsr

    Onderdelen Suzuki gsxr 750 k7

    Bij het opruimen van de schuur kwam ik nog diverse onderdelen afkomstig van een Suzuki Gsxr 750 k7 tegen. Passen op een 600/750 van 2006-2007 Mag los weg of alles in eens. Tandwiel, voetstepje compleet en roosters zijn ondertussen verkocht Teab Hoorndennis@hotmail.com
  8. dennisgsr

    Ktm superduke achterlicht

    Origineel achterlicht afkomstig van een Ktm Superduke 990 in nette staat. Teab Hoorndennis@hotmail.com
  9. dennisgsr

    Carbon tenenbeschermer haaievin

    Kwam nog een carbon tenenbeschermer tegen bij het opruimen van de schuur. Voor montage onder de achterbrug ter afscherming van het achtertandwiel. In nette onbeschadigde staat. Teab Hoorndennis@hotmail.com
  10. dennisgsr

    Velgenkarretje

    Handig velgenkarretje om het gesjouw van je velgen en bandjes naar de bandenboer op de paddock te vergemakkelijken. Teab Hoorndennis@hotmail.com
  11. dennisgsr

    Wielen gsxr k6 k7

    Set wielen afkomstig van een Suzuki Gsxr 750 2007. Passen in ieder geval in de 600/750 van 2006-2007 ,andere bouwjaren kan het zijn dat de schijven niet passen ( andere diameter) Compleet met goede remschijven voor en achter en zeer nette set Bridgestone regenbanden dot 2014. Set is in...
  12. dennisgsr

    Hyperpro stuurdemper csc lineair

    Hyperpro stuurdemper csc lineair. Model 75 dus 75 mm slaglengte. De lineaire stuurdemper CSC (Constant Safety Control); Heeft een meer constante demping. De lineaire demper is zeer geschikt voor circuit gebruik, omdat daar altijd een zekere mate van demping gewenst is. 24-voudig...
  13. dennisgsr

    Brembo remklauwen Suzuki

    Een net setje Brembo remklauwen welke origineel op een Suzuki Gsxr 2012 gemonteerd hebben gezeten. Passen op vele andere modellen, bij mij zaten ze op een k7. Remt vele malen beter dan de originele Tokicos , plus dat het er stukken beter uitziet ;-) €325 Reactie via pm of...
  14. dennisgsr

    Hm quickshifter superlite suzuki ktm

    Hm superlite quickshifter. Goedwerkende quickshifter , zowel push als pull te gebruiken. Plug and play monteren op een Suzuki gsxr k6-k7 dmv bijgeleverde schakelstang. Compleet met kabelboom voor Suzuki en een kabelboom voor Ktm. Met andere kabelboom op ieder andere fiets te...
  15. dennisgsr

    Carbon spatbord gsxr k6 k7

    Voorspatbord van carbon . Het spatbord heeft gemonteerd gezeten op een Gsxr van 2007 maar past wellicht op meerdere modeljaren. Het spatbord is in nette en onbeschadigde staat, een paar lichte gebruikerssporen. Vraagprijs €65 Reacties via pm of hoorndennis@hotmail.com
  16. dennisgsr

    Brembo rempomp rcs 19

    Een zo goed als nieuwe Brembo RCS19 rempomp compleet met brembo vloeistofreservoir. Voorzien van remlichtschakelaar dus ook op de openbare weg te gebruiken. De pomp is afgelopen winter aangeschaft en heeft een paar maanden op mijn motor gezeten. Zowel pomp als remhendel zijn in...
  17. dennisgsr

    Set circuitkappen ktm superduke 990

    Set circuitkappen voor een Ktm Superduke 990. De kappen zijn niet nieuw maar nog in goede staat, niet kapot of iets dergelijks. Eventueel met tank en/of voorspatbord in overleg. Vraagprijs €175 Reacties via pm of hoorndennis@hotmail.com
  18. dennisgsr

    Pirelli supercorsa sp

    Pirelli supercorsa sp 190/50/17 Dotcode 3512 Mooi rond afgesleten. Vraagprijs €40 Reacties via pm of hoorndennis@hotmail.com :z
  19. dennisgsr

    Contisportattack 2c 180/55/17

    Ik heb hier nog een zgan Continental Sportattack 2c liggen. 180/55/17 Dotcode 1312. Hij is dus een paar jaar oud maar heeft altijd donker en koel in opslag gelegen. Nog zeker een mm of 5-6 profiel, mooi rond afgesleten. Nog goed voor vele duizenden kilometers. Vraagprijs €45 of doe een...
  20. dennisgsr

    HM Superlite quickshifter Ktm

    Hm Superlite quickshifter. Compleet met kabel voor Ktm 990 modellen, met een andere kabel ook te gebruiken op andere merken motoren. Te koop wegens verkoop van motorfiets. Slechts 3 circuitdagen gebruikt. Deze quickshifter is zeer makkelijk te monteren, alle aansluitmateriaal zit er bij...
  21. dennisgsr

    Achterwiel Ktm Superduke

    Los achterwiel afkomstig uit een Ktm Superduke 990. Past ook in andere 990 modellen. Wiel is in goede staat, gebruikt als reservewiel op circuitdagen. Het gaat alleen om het wiel en remschijf , band is ondertussen gedemonteerd. Prijs €225 Reactie's via pm of hoorndennis@hotmail.com
  22. dennisgsr

    set wielen Ktm Superduke

    Set hoogglans zwarte wielen afkomstig uit een Ktm Superduke 990. Passen ook in andere Ktm 990 modellen. De wielen zijn in uitstekende staat, ik heb deze set als reserveset gebruikt op circuitdagen. Complete set inclusief schijven voor en achter , wielbussen en eventueel tandwieldrager. De...
  23. dennisgsr

    Loopfiets Simoncelli replica kiddimoto

    De afgelopen weken heb ik wat loopfietsen gebouwd. Deze Supersic replica gaat de verkoop in. Dus als iemand nog een leuk kado zoekt voor de feestdagen... De kleintjes kunnen immers niet vroeg genoeg beginnen met motor rijden. Vraagprijs €125 Reacties via pm of hoorndennis@hotmail.com
  24. dennisgsr

    Loopfiets Simoncelli replica kiddimoto

    De afgelopen weken heb ik wat loopfietsen gebouwd. Deze Supersic replica gaat de verkoop in. Dus als iemand nog een leuk kado zoekt voor de feestdagen... De kleintjes kunnen immers niet vroeg genoeg beginnen met motor rijden. Vraagprijs €125 Reacties via pm of hoorndennis@hotmail.com
  25. dennisgsr

    Spanningsregelaar Gsx-r 600/750 2004 2005

    Goedwerkende spanningsregulaar afkomstig van een gsx-r 750. Past in ieder geval op een gsx-r 600/750 van bouwjaren 2004 2005, wellicht ook op andere Suzuki modellen. Mag weg voor een mooi bod. Reactie's via pm of hoorndennis@hotmail.com
Terug
Bovenaan Onderaan