Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: wessie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. W

    Forma ice pro race laarzen mt 43

    Te Te koop deze racelaarzen maat 43. Zijn in nw staat, mogen weg voor 120 euro..
  2. W

    Macna race overall

    Te koop aangeboden. Deze race overall van macna. Staat in mt 170 maar gebruikt door mijn zoontje toen hij ongeveer 155-165 cm was. Pak heeft wel eens een x het asfalt geproefd maar kan zeker nog vele rondes mee. Mag weg voor 200 euro
  3. W

    Nieuwe KYT Iannone replica helm Maat S 100 euro

    Te koop aangeboden. Deze splinternieuwe en dus ongedragen Iannone replica helm. Helm heb ik vandaag binnen gekregen gekocht via Ebay in Iatlie, blijkt helaas voor mn zoontje toch net wat te ruim te zitten. Helm is alleen 1 minuut gepast in originele doos helmzak, pinlock, boekjes alles...
  4. W

    Berik kinder racepak

    Te koop aangeboden. Deze stoere en veilige race overall van Berik. Gaat passen bij een lengte van ongeveer 130 t/m 140 cm. Mijn zoontje gebruikte het voor het mini-biken, maar kan natuurlijk ook gewoon als pak voor achterop de motor gebruikt worden. Prijs n.o.t.k
  5. W

    Splinternieuw Damen minibike pak

    Te koop aangeboden. Voor de kleine MF er. Splinternieuw mini bike pak van het merk Damen. Maat 9 pak is fonkelnieuw en ongedragen. Pak heeft een nieuwwaarde van 275 euro.
  6. W

    Met Bryan Schouten op puntenjacht in Assen

    Ik kwam dit tegen op racesport.nl Vindt het wel een leuk idee, ik dacht plaats het hier even om nog wat meer onder de aandacht te krijgen. Weet niet of dit als spam of reclame wordt gezien ik hoop het niet. O-) Beetje chauvinistisch zijn mag toch wel.. ;) Ga met Bryan Schouten op...
  7. W

    Compleet waterproof Evolution motorpak

    Te koop aangeboden. Compleet motorpak van het merk Evolution Pak is waterproof en de jas heeft een uitneembare binnenjas voor de koudere dagen De broek heeft een uitneembare regenbroek. Het pak is in uitmuntende staat en zeer weinig gedragen. Maat staat er niet in :? :? Maar...
  8. W

    HANNspree Ten Kate kinder blouse

    Te koop aangeboden deze mooie blouse. Zal ongeveer passen bij een kind van een jaar of 3 T/M 5. Blouse is in nette staat weinig gedragen (kids groeien snel . ;) ) Mag weg voor een klein prijsje
  9. W

    Nieuw Simoncelli San Carlo T shrt (maat L)

    Bij deze te koop aangeboden. Splinternieuw T- shirt van het San Carlo Racing Team met afbeelding van Marco Simoncelli. Shirt is splinternieuw en ongedragen heeft alleen in de kast gelegen. Maat (L) Prijs 15 euro Ex verzendkosten... :Y
  10. W

    Nieuwe Honda Gresini Teamjas voor weinig

    Te koop aangeboden. Deze 2 splinternieuwe en ongedragen team jassen van het Honda Gresini San Carlo Team. Het gaat hier om een maat (XXL) En een maatje (L) Plaatjes zeggen meer dan woorden dus hier wat fotos... Jas 1 is maat XXL.
  11. W

    Hannspree Ten Kate replica stickerset

    Te koop aangeboden. deze Hannspree replica stickerset. Wellicht voor iemand die van zn racer een Ten kate replica wil maken. Zijn ongeveer 65 stickers totaal.
  12. W

    Hannspree replica stickerset

    Te koop aangeboden. Deze Hannspree replica stickerset van het Ten kate racing team. Het zijn ongeveer 60 of 65 stickers in totaal. Zou zeggen doe een reel bod... :Y
  13. W

    Gratis Dunlop circuit banden

    Voor de liefhebber heb ik hier liggen. 2 gebruikte circuit banden. Dunlop Sportmax GP Achterband 190/55ZR17 Voorband 120/70ZR 17 Heb ze ooit van een collega van mij gekregen met de bedoeling ze onder mijn Honda 600 RR te zetten. Maar helaas heb ik mijn motor verkocht, en liggen...
  14. W

    Zeer nette Probiker combi (MT52)

    Te koop aangeboden. Deze combi van het merk Probiker. De combi verkeerd in zeer nette staat, geen schaafplekken of andere beschadegingen. Ook alle ritsen zijn 100%. Het pak is echt na elke rit vliegvrij gemaakt, ik heb er zelf ongeveer maar 1500 KM mee gereden. De maat is 52 Ik...
  15. W

    Revit Stealth handschoenen

    te koop aangeboden. Deze nog nette en weinig gedragen Revit Stealth handschoenen. Maat XXL maar ik heb het idee dat ze niet echt groot uitvallen, ik heb namelijk normale handen en ze passen mij prima. Handschoenen mogen weg voor een goed bod, heb zelf een jaar geleden rond de 150 euro...
  16. W

    Nieuwe Alpinestars Kneesliders

    Te koop aangeboden. Deze Alpinestars kneesliders, deze hebben wel een poosje op een combipak gezeten. Maar ik heb zelf helaas nooit de eer gehad om er een stukkje af te schaven... ;( Dus eigenlijk gewoon nieuw mag je wel zeggen. Af te halen in Staphorst of Zwolle. Opsturen kan...
  17. W

    Oxtar T.C.S Evo RX Racelaarzen

    Te koop aangeboden. Deze nog nette Oxtar tcs evo rx racelaarzen. laarzen verkeren nog in zeer nette staat, en zijn nog mooi wit. Het is maat 43, maar ze vallen meer als maat 42. Prijs : 125 euro (vaste prijs)
  18. W

    Z.G.A.N agv Ti-Tech Gothic Yellow Rossi maat (S)

    Omdat ik mijn motor verkocht heb. Ga ik nu mijn helmen verzameling wat inkrimpen. De helm verkeerd is in zeer nette staat, weinig gedragen en absoluut krasvrij en nooit gevallen. De helm wordt geleverd met : # orginele doos. # nieuw helder vizier. # helmzak. # Donker vizier...
  19. W

    Orginele demper voor Yamaha FZ 1

    Te koop aangeboden. Deze orginele demper voor een Yamaha FZ 1. Volgens mij voor de bouwjaren 2006 tot heden. demper heeft lichte gebruikers sporen (krasjes). Maar is verder goede staat. mag weg voor een goed bod...
  20. W

    Z.G.A.N Dainese Wave rugprotector

    Te koop aangeboden. deze bijna niet gragen rugprotector van het topmerk Dainese. Maat is (L) Ik ben zelf 1,84 mtr en 80 kg met een normaal postuur en hij past prima. Protector is echt in nwstaat. Mag weg voor een goed bod. verzenden geen probleem komt er 7 euro bij de prijs op.
  21. W

    Z.G.A.N rossi face k-3 helm (maat (s)

    Te koop aangeboden deze Z.G.A.N rossi face helm. De helm is echt slechts enkele malen gedragen, dus echt gewoon in nieuwstaat. Absoluut geen krassen of wat voor beschadegingen dan ook Helm is inclusief donker vizier met de Rossi vizierstickers. Tevens zit het orginele heldere vizier...
  22. W

    Unieke HANNspree Honda cbr 600 RR bwjr 2003

    Te koop aangeboden. Mijn unieke Hannspree honda cbr 600 RR. Deze uitvoering zul je verder niet tegen komen omdat ze pas vanaf 2006 met deze sponsor zijn gaan rijden Motor is door mij ongeveer 3 jaar geleden helemaal omgeturnd tot een Ten Kate Hannspree replica. Het verhaal daarachter...
  23. W

    splinternieuwe PUMA 1000 V2 race laarzen

    Te koop aangeboden deze splinternieuwe en dus ongedragen race laarzen van Puma. Type Puma 1000 v2 Laarzen zijn ongedragen en dus fonkelnieuw. Hier even de specs van de puma site. De Puma 1000 V2 is ontworpen in nauwe samenwerking met Grand Prix coureurs en is een professionele...
  24. W

    Z.g.a.n HONDA Hornet CB600 Bwjr 2005 (3439 KM)

    Te koop aangeboden voor een maat van mij. Deze Z.G.A.N honda cb 600 hornet. Bwjaar 2005 Hij stop met motor rijden, Hijzelf heeft de motor nieuw gekocht bij Ten Kate motoren in nieuwleusen. Motor heeft slechts 3439KM gelopen... (geen typefout. ;) ) # 1e eigenaar. # Motor heeft...
  25. W

    NIEUWE Yamaha Paddock Blue Fleece

    Te koop aangeboden. Splinternieuw en ongedragen yamaha fleece jas,labels zitten er nog aan Maat (L) Plaatje van internet met alle info hieronder. * Taille-lengte en licht gewatteerde. * Ribbed taille en manchetten. * Volledig gevoerd. * Diverse handige zakken, waaronder...
Terug
Bovenaan Onderaan