Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: dabore84
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. dabore84

    Gestolen Gsxr 1000 k5 Zoetermeer

    In de nacht van 9/10 januari is mijn motor gestolen. Omgeving Leyens '( Als men info heeft, stuur pb.
  2. dabore84

    Communicatie Moto gp rijder met pit

    Ik vroeg me af of er intercom systeem is voor rijder om met pit crew te communiceren (zoals F1) of gaat dat alleen via pitborden?
  3. dabore84

    Dynamo cover gsxr 1000 2005

    Wie o wie heeft er eentje liggen. Dus een echte cover en niet eentje voor bescherm (carbon etc.) Alvast bedankt.
  4. dabore84

    Koppeling vast gsxr1000k5

    Na een kleine modificatie te hebben verricht, waarbij het koppelingshuis eruit moest, heb ik het volgende probleem. Nadat ik alles terug had gezet en weer olie in de motor gedaan kon ik mijn koppeling maar paar cm bewegen en ook schakelen zonder koppeling te gebruiken. Tijdens mod heb ik...
  5. dabore84

    Waarschuwings lamp (MIL) blijft branden cbr900rr c44 2000

    Betreft een onlangs aangeschafte cbr900rr. Tijdens korte testrit was er niks aan de hand, maar volgende dag tijdens rijden begon de MIL lampje te branden op de display. Motorisch is alles goed: vermogensafgifte, acceleratie, geen knallen of andere vreemde geluiden. Volgens het wphb moet er dan...
  6. dabore84

    Moto Guzzi V11 sport 2003

    Het betreft: *Moto Guzzi v11 (67kW) sport van juni 2003 * Rood * 19100 km Met de volgende extra's: *Rizoma spiegels(Prototype Naked), knipperlichten (zero 11) , handvaten (sportline) en kentekenplaathouder. * Power Commander, afgesteld door Tovami in Goes. (heb de...
Terug
Bovenaan Onderaan