Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Sebastian.
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Sebastian.

    Qstarz GPS BT-Q818XT

    Ik rijd geen circuitdagen meer en deze GPS receiver ligt al 2 jaar opgeborgen in de kast dus tijd om te verkopen. Het is de 10Hz uitvoering en werkt met Bluetooth. Heb deze receiver niet veel gebruikt, meer als 10 dagen zijn het niet geweest zijn. Is dus in goede staat. Komt incl. de doos...
  2. Sebastian.

    Gezocht; CBR 600RR rijder bij circuit Moerdijk 27-5

    Vanmiddag mijn oude maar o zo trouwe FZR600 onder het stof vandaan gehaald om een paar rondjes Moerdijk te gaan doen. Ik pikte aan bij een 600RR rijder (rood, zonder kuipruit), aantal rondjes achter elkaar aan gereden en bij het tankstation gestopt om wat te drinken en een praatje te maken. Was...
  3. Sebastian.

    Moto Guzzi Le Mans V Ultima Edizione

    Voor mijn stiefvader zet ik deze nette Le Mans te koop. Wegens problemen met zijn gezondheid wordt deze motor te koop aangeboden. Het betreft een Ultima Edizione uitvoering en dit is nr 10 van de 100 in deze uitvoering. Heeft de laatste 5 jaar stil gestaan, echter na een nieuwe accu en het...
  4. Sebastian.

    Motorlaarzen mt45 voor de beginner

    Motor laarzen maat 45 te koop. Merk GPA. Ik heb ze alleen gebruikt om te lessen, zijn dus in goede staat. Het zijn simpele laarzen, bescherming zit vooral ter hoogte van de enkel. Zijn bij een les van 1 uur met regen waterdicht gebleven. Dus leuk voor de beginnende motorrijder die niet...
  5. Sebastian.

    Dainese body protector

    Te koop: Dainese body armor. Type is Gladiator en maat is L. Is van mijn vriedin en is van rekbaar materiaal gemaakt; zij is 1.84m lang en past deze prima, ikzelf ben 1.92m en pas deze ook zonder probleem. Is officieel voor gebruik met het betere mountainbike-werk (downhill) dus misschien...
  6. Sebastian.

    Klittenband combipak

    Beste MFers, Onlangs een al wat ouder Spyke combipak gekregen. U leest het goed; gekregen :) Zit fijn maar heb alleen het probleem dat het klittenband niet meer doet wat het zou moeten doen. Nu vind ik dat op de mouwen niet zo erg want daar gaan toch handschoenen over heen. Maar bij de...
  7. Sebastian.

    FZR 600 inlaat nokkenas

    Ik zoek dus een goede inlaat nokkenas voor een FZR 600 3HE. Iemand?
Terug
Bovenaan Onderaan