Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Zwijntje007
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Zwijntje007

    Luister naar dit geluidsfragment, diagnose?

    http://www.youtube.com/watch?v=ftHtlVi3yCk Kan iemand mij aan de hand van het fragment vertellen waar ik moet gaan zoeken om het op te lossen? Snap er niks van.
  2. Zwijntje007

    Te koop: 1994 Yahama FZR600 R

    Ik wil mijn FZR "Wayne Rainey Marlboro Replica" verkopen omdat ik onlangs een andere motor gekocht heb. Ik zal over deze motor eerlijk zijn: 1 schuivertje gemaakt, hierbij zijn de: •linker kap beschadigd, •topkuip kapot (vervangen) verder: •2e versnelling kapot (gerepareerd...
  3. Zwijntje007

    [TK] 1990 FZR600 3HE 950 euro!!

    De motor heeft me nog nooit laten staan, altijd gestart ondanks de leeftijd van 19 jaar oud :] vraagprijs: nu 800 euro!! Enige minpuntjes: - Achterband is kaal, voor goed. - De vorige eigenaar is er mee onderuit gegaan en heeft dit goedkoop geprobeert op te lossen. Ziet er redelijk...
  4. Zwijntje007

    Schademotor importeren

    Ik wil een schademotor importeren maar dan zonder hem al op naam te zetten of nederlands kenteken geven. Ik wil hem namelijk eerst fiksen voordat ik hem apk laat keuren en nederlands kenteken geef.
  5. Zwijntje007

    Schademotor importeren

    Ik wil graag een schademotor importeren maar deze nog niet op naam zetten. Dus dat ik de fiets nog niet verzeker en geen nederlands kenteken geef en zo totdat ik hem gefikst heb. Weet iemand of dat mogelijk is?
Terug
Bovenaan Onderaan