Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: crazy Chris
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. crazy Chris

    Te Koop :

    1x achter spatbord van een 2001 Yamaha Fazer 1000 1x laser hotcam met db-killer en een aansluiting voor een Honda cbr 600 van het jaar 1999-2000 170 euro DB-killer voor een Acrapovic Hexagonial 20 euro
  2. crazy Chris

    Motor sloperij ??

    Ik zat zo eens te denken hoe komen de motor sloop bedrijfen aan hun onderdelen ??? kopen die beschadigde motoren op van verzekering ?? om vervolgens de onderdelen te strippen hoe gaat dat in werking ?? en wat gebeurt er met de papieren van de motor ?? worden die geschrapt ??
  3. crazy Chris

    zondag 1 augustus tochtje rotterdam/brabant

    laat maar
  4. crazy Chris

    opzoek naar n stuurkuipje

    ik ben opzoek naar zo'n stuurkuipje iemand tips voor n shop in zuidholland die zo iets verkoopt ?? of iemand in t bezit van ?
  5. crazy Chris

    gezocht een korte demper

    ik ben opzoek naar een korte demper heb momenteel weer een standaard demper op mn bike ivm een crash maar dat ziet er uit als een raket lanceer buis dus mocht er iemand nog n korte demper in de weg hebben liggen hou ik me aanbevolen
  6. crazy Chris

    onderdelen 2001 Yamaha FZS 1000 Fazer gevraagd

    top kuip en tank beschadigd dus opzoek naar onbeschadigde onderdelen die bij jullie in de weg liggen
  7. crazy Chris

    12 sept RWP stuntshow waddinxveen

    Bekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpenBerichten:475Reg. datum:05 nov. 2005Locatie:rotterdamRWP Freestyle DEMO Zaterdag 12 September. Coenecoop 260 Waddinxveen. Opstapdag voor Motorrijdsters. Rijschool Kees vd Haven. Eerste Demo half 12. De tweede iets later...
  8. crazy Chris

    YAMAHA R1 VOORVORK

    Ik vraag me af of er op mijn 2001 yamaha Fazer 100 een R1 voorvork past of dat ik daar veel aanpassingen voor moet doen dus mochter nog iemand zijn met R1 voorvork zijn
  9. crazy Chris

    stukje rijden ???

    ik wil vandaag ff een stukje gaan rijden nog iemand die ook zo'n leuk idee heeft kom uit regio rijnmond zandvoort heb ik dus geen zin in vandaag
  10. crazy Chris

    23/24 mei stunten tijdens modelbouw weekend in Elst

    (van iemand gekopierd) Hey stuntmonkeys, in Elst op het industrieterrein zit er een modelbouwwinkel die eens in de twee Jaar een modelbouwbeurs organiseert. Dat is daar mega druk, laatste keer waren er iets van 70.000 bezoekers oid.(tis voor niks zeker ) Er zijn dan tal van kraampjes en...
  11. crazy Chris

    Te Koop: val blokken

    bekijk het hier
  12. crazy Chris

    Te Koop:Dainese / yamaha combi pak

    bekijk het hier
  13. crazy Chris

    Te Koop: BOS uitlaat demper

    bekijk dat hier
  14. crazy Chris

    Te Koop: WP stuurdemper

    bekijk het hier
  15. crazy Chris

    Honda VTR gestolen in Rotterdam

    Hoi, Bij deze een berichtje voor al mijn hyves vrienden/kennissen. Eergisternacht is er bij mijn vrienden uit hun tuin (in Rotterdam zuid) een motor gestolen. Het is geen dure motor, maar toch is het lullig wakker worden om te merken dat je motor gestolen is. Het gaat om een Honda...
  16. crazy Chris

    achterband

    mijn band begint op te raken ik heb bridgestone batlax BT 021 180/55/ZR17 nog iemand die iets heeft liggen of een goed adresje regio rijnmond greets chris
  17. crazy Chris

    GEVAARLIJK ! hobbel in de A20/A16

    Mensen pas op er zit een gemaakte ophoging in de flyover van de A20 naar de A16 Kom je vanaf Gouda/capelle ad ijssel en wil je de bocht richting A16 brienenoord nemen wees dan opgepast en voorzichtig want er is een soort ophoging in gemaakt ik ging er met de auto over heen en het was een...
  18. crazy Chris

    21 mei 2009 RWP show motorday Zandvoort

    Hét motorevenement op Circuit Park Zandvoort keert terug! Op Hemelvaartsdag 21 mei 2009 staat het circuit van Zandvoort weer volledig in het teken motoren Ook rijden de jongens van RWP een show op de startgrid van Zandvoort Tevens wordt er een poging gedaan om het stoppie record van 187...
  19. crazy Chris

    30/4 RWP stuntshow Motodemodag rozenburg

    30 april rijdt RWP tijdens de supermotard demo's in Rozenburg nabij het mooie rotterdam Kom dat zien kom dat zien klik hier om te zien wat er in 2007 gebeurde
  20. crazy Chris

    Extra politiecontrole bij zebrapaden coolsingel R'dam

    Extra politiecontrole bij zebrapaden Rotterdam - De politie gaat extra controleren bij zebrapaden op de Coolsingel in Rotterdam. Aanleiding is de toename van het aantal aanrijdingen waarbij voetgangers zijn betrokken. Dit jaar waren er meer dan 100 ongelukken met voetgangers tussen het...
  21. crazy Chris

    30/08/08 Yamaha Experience 2008 Goedhart Motoren, Bodegraven

    Wanneer: zaterdag 30 augustus 2008 Goedhart Motoren, Bodegraven Beleef het echte motoravontuur op de YAMAHA EXPERIENCE 2008 Go where the adventure is! De YAMAHA EXPERIENCE 2008 komt naar je toe. Deze grote roadshow biedt een feestelijk motoravontuur voor de hele familie...
  22. crazy Chris

    13 juli RWP stuntshow Heinkenszand Zeeland

    13 juli in Heinkenszand, Zeeland. tijdens de Solex-&Oldtimer races dan gaan onze helden van RWP weer een mooi showtje geven Solex en minimotorenrace Heinkenszand Zondag 13 juli aanstaande zal tijdens het kermisweekend in Heinkenszand weer de jaarlijkse solexrace en mini-motoren...
  23. crazy Chris

    ff naar parijs en weer terug

    vroeger hadden ze nog wel eens leuke ritjes zoals ff naar parijs en weer terug word dat nog gehouden ???
  24. crazy Chris

    4 Hours Of Spa Classics" op 4, 5 en 6 juli

    De "4 hours of Spa Classics" die vorig jaar voor de eerste keer georganiseerd werden ter gelegenheid van het Spa Bikers Festival, waren een waar succes. Het is algemeen geweten dat de wedstrijden voor oude motoren op een steeds toenemende belangstelling kunnen rekenen. In 2007 behaalden de...
Terug
Bovenaan Onderaan