Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. S

    vt600 `91 te arm of te rijk?

    Hallo, Een kennis en ik werken aan zijn vt600 `91 . hij heeft hem afgelopen week opgehaald voor een zacht prijsje, met als kant tekening dat het blok alleen in hoge toeren goed liep. dan zegt mijn logica, een te rijk mengsel, wanneer de gasnaald omhoog komt, verzuipt hij, bij hogere...
  2. S

    gsx750f valt uit op koude motor

    sinds kort een probleem met mijn gsx, wat er aan de hand is, dat hij op een koude motor niet station wil blijfen lopen, op een warme motor wel, netjes tussen de 1000 en 1500 rpm. dus als je op een koude motor rijd, draai je het stationair gas wat verder open, doet hij het prima maar...
  3. S

    vertrekpunten mfmm 09 flevoland

    zijn er al vertrek punten vanuit Flevoland, net als vorig jaar beginnen bij Lelystad en dan door naar Harderwijk? mensen met ideeën? :]
  4. S

    savage wil ook graag licht...

    betreft: sav `92 ben met project bezig, alle controls van het stuur gehaald, nu willen we vanaf de bestaande draadboom de draaden naar de koplamp trekken, ergens gaat hier wat fout want lampie gaat niet branden, zit nieuwe koplamp unit op, met zn blauw doppie van boven als groot licht...
  5. S

    gepolijste voorvorkpootjes, lak of wax?

    druk bezig mn voorvork pootjes bling bling te maken, maar zal ik er dan een laag clear lak over heen doen, of gewoon in de wax zetten? ben bang dat de lak het weer wat doffer zal maken?
  6. S

    transalp slecht door de bocht

    ben net wezen kijken voor n transalp, nette fiets om te zien, motor loopt goed, maar dan ga je rijden, en bij de eerste bocht voelt het al gelijk kut... ik denk zelf aan kapotte balhooft lagers.. bij gasgeven, trekt de motor duidelijk naar rechts, en bochten zijn ubberhout een ramp...
  7. S

    suzuki savage, vlink verbouwd

    hierbij link naar me savage, http://link.marktplaats.nl/196911325
  8. S

    kleinste spannings regelaar verkrijgbaar?

    wat zijn de kleinste, of kleine, spanningregelaars op de markt? en waar moet ik op letten, kan alles zo maar overal op of niet, wil het spadbord er bijna helemaal af hebben van me savage, dus moet me spanningsregelaar ergens anders kwijt, maar dat kreng is zo groot, iemand idee of het...
  9. S

    luchtfilterhuis uit je savage en k&n er in, tips?

    ben bezig een k&n open luchtfilter op mn savage te zetten, nu al gedemonteerd, achterwiel achterspadbord accu accuhuis zadel zijkapjes alle kabbels en slangen en boutjes uit mn luchtfilterhuis maar dat kreng wil er gewoon niet tussen uit zoals ik dat wil, wat is nou de grote...
  10. S

    Kilowatt knijper + uitdraai rondom Dronten

    ben opzoek naar iemand die een soes gsx550ef uit `87 kan terug voeren en mij een uitdraai bezorgen... rondom Dronten??? wie kan mij helpen aan een adres? *O* *O* *O*
  11. S

    hoe voorste tand wiel los krijgen gsx600

    hoe krijg ik me voorste tandwiel los... zit grote bout (sleutel 32 ) op en die zit strond vast.... ook als je de ketting er op laat en die blokeerd... hoort die er zo af te kunnen, of zie ik iets over het hoofd?
  12. S

    ls650 loopt slecht/niet

    na een hele tijd probleemloos te hebben gereden op mn savage hielt hij het gister opeens voor gezien.... stationair onregelmatig lopen, en met iets gas geven loopt ie wel..niet lekker maar toch... geef je nog wat meer gas slaat ie af... verwacht iets met onsteking...zodat ie met hogere toeren de...
  13. S

    aanlopend achterwiel savage

    hallo laatst wezen toeren met iemand achterop... a 65kilo in bochten en op drempels hoor ik me achterwiel in het spadbordt aanlopen... vandaag me achterveren al 2 standjes stijver gezet, maar geen resultaat. spadbord zit ook gewoon vast... het lijkt mij toch niet dat er zo veel speling op je...
  14. S

    knippers die niet knipperen

    hallo zag laatst een auto met chrome ruitensproeiers met een lampie er in... dat inspireerde mij om daar maar knipperlampen voor achter van te maken... opzig ziet het er prima uit... chrome en heeel klein... maar als ik ze aansluit werken ze wel... maar knipperen niet... wat kan dit zijn...
  15. S

    ketting montage

    ben n ketting van n kawa aant vervangen, maar de schakel die de 2 uiteinden verbind... hoe krijg je die er op, tis zn klink schakel, gewoon rammen met n hamer, of waterpomptang knijpen??? wat is de truc???
  16. S

    pootjes opknappen...

    hoe krijg ik deze ouwe pootjes weer netjes, met commedant ofzo... lijkt mij niet echt een grof genoege korrel inzitten fijn schuurpapier en dan blanke lak??? iemand een aanrader? *O*
  17. S

    kawa el250 startprobleem

    hallo ben n el250 aan het opknappen, beestje start heeel slecht, bijde cil. hebben mooie blauwe vonk, slaat af en toe aan, als je maar iets gas geeft gaat hij iets hoger in toeren lopen voor 3 tellen en slaat dan weer uit. wie kan me helpen??? *O*
  18. S

    kawa remklauw

    hallo hoe krijg ik de remschoenen uit deze klauw van een el250, zitten van die mooie beugeltjes in, maar ik ken me zelf langer dan vandaag dat als ik daar is wat te hard aan trek dat ik direkte de beugeltjes in me hand heb en de schoentjes er nog op zitten;) wat is de truc?
  19. S

    lijstje blok revisie

    wil het blokje van me savage uitelkaar trekken, voor revisie en het lijkt me wel leerzaam (beetje leren sleutelen) , nu vroeg ik me af, als ik de bende toch uitmekaar trek wat is verstandig te vervangen bijwijze van onderhoud???
  20. S

    popout savage

    hallo krijg steets vaaker het het probleem dat me savage uit de 5 terug de 4 of er tussen in slaat, vaak als je hem er net hebt ingedrukt, of als je het gas loslaat na het schakelen, wat kan hier het probleem van zijn, gewoon je tandwielverhouding voor de 5 te ver uitgesleten, schakelklok...
  21. S

    het renigen van je carb

    hoe maken jullie je carbarateur schoon, door gewoon het heele zwikie uitelkaar te trekken, of met een van al die soorten flesjes met reinigings zooi er in wat je bij de benzine in gooit, of hebben jullie nog een betere oplossen??
  22. S

    open uitlaat, do or don`t...

    hallo wil graag wat meer herry uit me savage krijgen, zag al ergens op dit forum dat iemand een aantal gaten aan de achterkant heeft geboort, heb ik ook gedaan maar vind de orginele demper echt te tam klinken... maar volgens mij als ik een open pijp er onder zet ga ik al omhoog met me kw, en...
  23. S

    stuur diameter

    zit er veel verschil in de diameter van stuur, of is er een soort standard diameter ???
Terug
Bovenaan Onderaan