Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. P

    (2) Yamaha Fazer FZS600 2002 zwart/geel € 2.750,-

    Wegens overstap naar een toermotor te koop: Merk: Yamaha Fazer (FZS600) Kleur: Zwart/geel Km-stand: ca. 71000 Prijs: € 2.750,- !! Accessoires: - Sub cowling spoiler (originele Yamaha onderspoiler) - MRA-Vario ruit, MRA-racing ruit en originele ruit - BOS-Demper inclusief DB-killer en...
  2. P

    Yamaha FZS600 Fazer zwart/geel 2002

    Wegens overstap naar een toermotor te koop: Merk: Yamaha Fazer (FZS600) Kleur: Zwart/geel Km-stand: ca. 71000 Prijs: € 2.750,- !! Accessoires: - Sub cowling spoiler (originele Yamaha onderspoiler) - MRA-Vario ruit, MRA-racing ruit en originele ruit - BOS-Demper inclusief DB-killer en...
  3. P

    Motoren met cardan of aandrijfriem

    Is er een lijst/site beschikbaar waarop een opssomming staat van motoren met cardan dan wel aandrijfriem?
  4. P

    Waar laat jij je spullen?

    Een praktische vraag. Waar laat jij je spullen als je gaat winkelen? Zeul je alles mee (helm, jas, broek e,d.), of zijn er mensen die dit op een praktische manier hebben opgelost?
  5. P

    Org. demper Fzs 600 ('02 '03)

    Ik heb in de aanbieding, een originele demper voor een fazer uit 2002 of 2003 (het zou kunnen zijn dat hij ook op de oudere modellen past, maar dat weet ik niet zeker). De demper ziet er netjes uit. Hij mag rond de €80,- opbrengen. Hij is ook te ruilen voor: Touring Windshield Smoke...
  6. P

    Even voorstellen

    Hallo, Ik ben Jarko, 27 jaar, en ik kom uit Duiven. Ik werk in regio Utrecht en ik haat stilstaan. Zodoende ben ik nu begonnen aan mijn A. Waarschijnlijk wordt het een fazer.
Terug
Bovenaan Onderaan