Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: sleeër
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. sleeër

    Suzuki GS500 choke

    Hoi, Ik heb een Suzuki GS500, bouwjaar onbekend. Toelating volgens RDW is 2007, bouwjaar volgens Google en framenummer is 2002. Deze heeft het volgende startprobleem: Bij een koude start, slaat de motor moeilijk aan. Als die aanslaat, zal je gas moeten blijven geven, anders slaat die af...
  2. sleeër

    Rijexamen als kado

    Hoi, ik wil graag een rijexamen AVD kado doen. Alleen een AVD is nodig, omdat het een A2 naar A rijbewijs betreft (die dan ook gecombineerd AVB doet in de vorm van twee oefeningen). De normale procedure is dat je een rijschool aanspreekt, die het examen aanvraagt bij CBR. Nou zou ik...
  3. sleeër

    Harley-Davidson lucky 13

    Hier onze geschiedenis: Deel 1 Deel 2 Deel 3 Deel 4 Deel 5 Deel 6 Deel 7 Deel 8 Deel 9 Deel 10 Deel 11 Deel 12 Als je ook in de beginpost wil stuur mij een PB of laat het weten in dit topic, foto met jezelf is handig, weten we gelijk welke kop bij welke...
  4. sleeër

    Harley-Davidson XI Heeft iedereen zijn breather valve nog?

    Hier onze geschiedenis: Deel 1 Deel 2 Deel 3 Deel 4 Deel 5 Deel 6 Deel 7 Deel 8 Deel 9 Deel 10 Als je ook in de beginpost wil stuur mij een PB of laat het weten in dit topic, foto met jezelf is handig, weten we gelijk welke kop bij welke bike hoort. Hier...
  5. sleeër

    Rusty Gold Swap Meet, 6 Mei

    Gaan er nog mensen hier naar toe ? Lijkt me vooral interessant voor de mensen die bezig zijn zelfbouw projectjes.
  6. sleeër

    Trekkende of duwende remklauw?

    Stel, een voorpoot remklauw. Deze zit aan je voorpoot gemonteerd. Meestal achter de poot. Dan, bij het remmen duwt die tegen de voorpoot aan. Want de remkracht staat haaks op de rijbeweging en dan is het logisch dat er een voorwaartse kracht op de remklauw komt. Stel, de klauw zit voor de...
  7. sleeër

    Remzuigers niet meer verkrijgbaar, alternatieven ?

    Hoi, het volgende: ik heb een set Performance Machine 162x2 remklauwen voor een Harley, waar ik nieuwe zuigers voor zoek. Nee, de oude zijn er niet afgevallen, maar zijn slachtoffer van de tand des tijds geworden. De remklauwen zijn al een oudje. Ik heb de fabrikant gemaild, maar deze...
  8. sleeër

    verzuipende carburateur

    hoi, voor een Honda Shadow VT750 C2 uit '99, lijkt het alsof de carb maar blijft verzuipen. Het volgende: Ik heb deze winter de carb eraf gehaald voor een utrasoon reiniging en de kleppen gesteld. Nu terug gezet en ik heb alleen het luchtfilter niet aangesloten op de carb en de...
  9. sleeër

    Ik zoek een Harley en de "Harley internet"-test was shit

    Zoals de meesten van dit deel van MF wel weten, ben ik al geruime tijd om; de shadow gaat er uit en er moet een HD in. Maar het is lastig zoeken tussen al die modellen. Dus even in het kort: ik heb even wat advies nodig, naar welke modellen ik het beste kan kijken. Mijn eisen: Een big...
  10. sleeër

    Uitlaat, demper en bochten lekvrij aansluiten

    Zo het volgende: Ik heb een set cobra uitlaten voor mijn shadow 750 ace. En als de meeste uitlaten bestaan die uit twee delen. Een bochten stuk en daarop schuif je de demper deel. Vervolgens klem je dat vast. Het gaat om dus om een open uitlaat voor een chopper/cruiser en eigenlijk zijn...
  11. sleeër

    koelvloeistof lekt uit krukasdeksel shadow 750 ACE

    hoi, m'n vt750 ace uit '99 toont sporen van lekkend koelvloeistof. Het bevindt zich aan de linker kant. Op het deksel van de krukas (hoe heet dit eigenlijk? En hoe heet de rechter deksel? Een ervan is carterpan...). Ik heb de motor vanaf november in de schuur. Begin november heb ik een...
  12. sleeër

    Shell FuelSave, wat vinden we ervan?

    Shell heeft zijn Euro95 inmiddels, vanaf 10 april vervangen met zijn FuelSave Euro 95. Het beweerd 15 kilometer per tankbeurt op een tank van 50 liter met gemiddelde auto en dito rijgedrag te kunnen besparen. Dit door middel van additieven die de benzine effectiever en schoner zouden maken dan...
  13. sleeër

    "foute" choppers en andere lelijke zelf bouw creaties

    Naar aanleiding van een post van !Pepe!, een topic voor "foute" en lelijke choppers, bobbers en andere zelfbouw creaties. Van geheel omgebouwde dingen tot een verkeerde combinatie van wat aftermarket spullen. Probeer het netjes te houden en niet te eindigen in een persoonlijke flamewar...
  14. sleeër

    logo emblemen verwijderen

    Ik heb op mn honda shadow van die emblemen op de tank. Volgens mij heeft de star van yamaha dat ook wel en vast nog wel een hoop andere fietsen. Maar ik wil ze er af hebben. Wat is een goede beproefde methode om ze te verwijderen zonder dat ik natuurlijk de tank beschadig ? Ik heb al...
  15. sleeër

    Honda VT750 Ace C2 onderdelen

    Ik heb hier voor een Honda VT750 Ace C2 uit 1999: - originele uitlaat - originele controls (koppeling, rem en stepjes) Mail of PM voor info. Ik doe er een gratis luchtfilter bij!
  16. sleeër

    Stuur verbuigen

    Hoi, ik heb een shadow 750 ace en met een standaard stuur. Nu merk ik, dat ik niet helemaal lekker zit. Het stuur mag in ieder geval wat rechter, zodat ik niet meer de hele tijd op het achterste stukje van het zadel hoef te zitten. Nu kan ik een ander stuur halen, maar ik vroeg me af of ik...
  17. sleeër

    Honda Fury VTX 1300

    Van de shadow mc website: de nieuwe Honda Fury VTX 1300, gepland voor 2010. Voor als nog alleen in Amerika. Wellicht later ook in Europa. Mijn eerste indruk: Honda speelt goed in op "chopper" rage die echt op gang kwam met die discovery channel series. Markt technisch gezien een erg goede...
  18. sleeër

    Kuryakyn Hypercharger

    Volgens mij een redelijk populair aftermarket stukje: de Kuryakyn Hypercharger. Inmiddels al in verschillende design generaties te verkrijgen en bijbehorende kleurtjes en motiefjes. Nu is het zo dat ik zon hypercharger wel cool vind. Echter volgens mij is het meer een gimmick dan dat het echt...
  19. sleeër

    Haarscheurtjes in het blok

    Blijkbaar heb ik haarscheurtjes in het blok. Althans dat lijkt er op. Onderstaand twee foto's die ik heb geprobeerd te maken. Het zijn de donkere lijnen. Zijn dit echt scheurtjes ? Of slechts de bovenste laag? Mag ik me zorgen maken en vanuit gaan dat dit het begin van het einde is of valt het...
  20. sleeër

    Kromme risers

    De eerste klap is een daalder waard. Zojuist het asfalt gezoend na een rem manouvre op glad wegdek. In ieder geval, de risers voor mn stuur zijn verbogen. De bout door de balhoofdplaat is krom. Het stuur staat nu scheef op de vork. Kan ik deze gewoon terug buigen, of is het uit het oogpunt...
  21. sleeër

    Honda VT / VTX Shadow topic

    Laten we de Shadow ook maar een topic geven dan: De Honda VT shadow; redelijk lange historie vanaf 1983, aanvankelijk om de Honda Rebel te vervangen. En natuurlijk om ook voet te krijgen op de door Harley dominerende markt van cruisers. Anno 2008 is er een hele serie van shadows geweest van...
  22. sleeër

    webshop restyling.us

    Hoi, heeft iemand ervaring met restyling.us en volgens mij, hun europese versie eurorestyling.com? Ze hebben voornamelijk standaard spul, maar ze hanteren redelijke prijzen en geen verzendkosten. Echter, beide websites zien er behoorlijk louche uit. Ook reageren ze niet op mailtjes met...
  23. sleeër

    open pijpen honda shadow vt750C2

    Hey, ik denk dat hier toch meer mensen komen dan in het gevraagd en gezocht gedeelte, dus: Gezocht: Open uitlaten voor mn Honda Shadow VT750C2 uit '99. Ik ben zelf fan van highway Hawk double wall exhausts, maar alternatieven zijn welkom. Ik vind die schoorsteen wat ze uitlaat noemen...
  24. sleeër

    [Gez] Open uitlaat Honda VT750C2/ACE ('99)

    Hoi, ik zoek een mooie set open uitlaten voor mn Shadow, VT750C2/ACE uit '99. Het liefst iets in de stijl van Highway Hawk's double wall exhaust, maar alternatieven (half open of met DB killers etc) sta ik ook voor open. Natuurlijk, voor een zacht prijsje, er moet geld over blijven voor...
  25. sleeër

    Roads are hard

    Roads are hard
Terug
Bovenaan Onderaan