Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: dr.Bral
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. dr.Bral

    Te koop, prachtige Honda Hawk

    Te koop, prachtige Honda Hawk. Datum eerste afgifte Nederland 18-05-1996 Datum eerste toelating 28-02-1988 Datum aanvang tenaamstelling 21-08-2003 28000 mijl gelopen Professioneel gespoten in Alfa blauw met oranje/zwarte streep van voor naar achter. Wielen gepoedercoat in...
  2. dr.Bral

    www.howardshorns.com

    Howard's Horns Home Page, motorcycle air horns, air horns Ik ken iemand die zo'n ding op zijn motor heeft, de kleinste uitvoering.. Dat maakt een herrie, net een vrachtwagen......dus ik dacht, ik bestel ook ff zo'n ding... Kost ie 100 dollar, is al leip, maar ze vragen ook nog 100...
  3. dr.Bral

    Flyin' Dutchman, sneek peek..

    Die verrekte FD wilde niks zeggen over zijn shoveltje maar hij is toch niet scherp genoeg geweest, ik heb een sneek peek van het ding......... 8-)
  4. dr.Bral

    Coole hotrod/chopper shirts..

    Deze heb ik allemaal , alleen grote maten, dus L, XL en sommige ook in XXL... Prijs is 19 euro per stuk, exclusief verzendkosten. Mail maar even als je wat zoekt, brallie@versatel.nl
  5. dr.Bral

    Nou snap ik waarom ..

    zo'n ding een Panhead heet....
  6. dr.Bral

    dit is cool..

    de motor op zich is niet veel bijzonders maar zo'n dikke supercharger....dat wil ik ook wel...
  7. dr.Bral

    Ik ben er klaar voor..

    voor de zomer dan hè... Wat is er allemaal gedaan: Wielen zwart gepoederd i.p.v. oranje. Thunderheader gemonteerd en een ouwerwets luchtfiltertje. Carterontluchting aangepast. Pri kast nog verder gesloopt, allemaal gaten erin geboord. Laat het mooie weer maar...
  8. dr.Bral

    superrally2007.nl

    http://www.superrally2007.nl/ is dit leuk of...eeuuhhh.....veul eeuuhh....life members enzo ?
  9. dr.Bral

    Billy Lane news..

    Das Leben Genießen - Lifestyle und Shopping - Let ook vooral op dit stukje : "Morelock’s mother sued Lane, 37, and DaimlerChrysler — which provided Lane with the Dodge pickup truck he was driving — a month after the fatal crash in which police said Lane crossed a double-yellow line and hit...
  10. dr.Bral

    Alchemie ?

    Ik wil eigenlijk de lak op mijn tank en spatbord verrot laten lijken (goud leek me bij nader inzien toch niet echt mooi..) en ik lees altijd dat "men" de boel dan behandeld met allerlei soorten zuur enzo... Nou heb ik nooit zo goed opgelet bij scheikunde dus de vraag is eigenlijk, wat voor...
  11. dr.Bral

    Eindelijk eens iemand.

    die wel snapt dat je van FXR een kitscherige Arie Ness stijl lowrider moet maken, in plaats van iets dat op een chopper moet lijken... Volgens mij hoort het gewoon zo met zo'n ding... http://www.hdfxr.dk/
  12. dr.Bral

    Wie kan een frisco tankje voor me maken ?

    Eigenlijk wil ik mijn tank verbouwd hebben maar plaatwerken kan ik absoluut niet dus ik zoek iemand die mijn sporty tankje ff frisco stijl wil opbouwen. Dop naar voren en naar boven en een andere uitgang voor de kraan, de bodem hoeft verder niet.... Zijn er vrijwilligers die tegen betaling...
  13. dr.Bral

    Matt Gold ?

    Ik wil mijn plaatwerk mat goud hebben maar hoe kun je dat nou het beste doen ? Wat voor merk verf wil het best en is het misschien beter om het eerst goud te maken en dan matte lak erover of wat ? Wie weet raad ?
  14. dr.Bral

    Invader wielen !

    Wie oh wie kan me helpen aan een setje invader wielen, alleen 16"achterwiel is ook al wel goed.. Ik had ooit een set gekocht van een knakker in Friesland maar die is nooit op komen dagen en nu kan ik ze nergens meer vinden, HELP !!!!
  15. dr.Bral

    Hé, stelletje flikkers...

    Namens de firma Wieken Trading en CEO dr.Bral... Fijne kerstdagen en een fijne jaarwisseling. Bedankt voor alle gedane zaken en pas op met vuurwerk. :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
  16. dr.Bral

    Ik ben ze zat... FXWG naven en velgen

    en daarom zijn ze te koop : orignele FXWG naven en velgen (16"achter, 21"voor) nieuwe rvs spaken velgen en naven gestraald en gepoedercoat (velgen in kleur en een laag clearcoat) nieuwe lagers, seals, binnenbanden, buitenbanden, velglinten etc.. achterband is een BabiPangang whitewall...
  17. dr.Bral

    Uurtje kijkplezier ?

    チョッパーとカスタムなオールド・ハーレーの名古屋発写真アーカイブ | SP@RETiME Photo allemaal foto's van de Mooneyes show in Japan... :P :P :P
  18. dr.Bral

    wie heeft die films voor me.

    the glory stompers hell's angels on wheels en dat soort dingen, wie kan me daar aan helpen... dit had eigenlijk in dat b movie topic gemoeten maar er ging iets fout.. ik zoek dus dvd's met die ouwe b films erop....
  19. dr.Bral

    Span een swingarm Harley..

    Heeft iemand wat info over de modificaties die je moet doen om een span (bij voorkeur een oud torpedo bakkie) aan een 4 bak frame te hangen, dus niet voor een softail maar voor het oude model frame..
  20. dr.Bral

    Oh ????

    Hoezo cool !!! Stan Dishong 1964 Panhead... :}
  21. dr.Bral

    Thunderheader verzagen ???

    Ik heb een Thunderheader gescoord (voor weinig) omdat die WO II vliegtuig uitlaten me veel te luid waren, ik werd er zelf knettergek van...laat staan iemand die er naast/achter reed... Nou is alleen de hoek van die header ten opzichte van de motor niet goed, hij hangt er onder alsof het een...
  22. dr.Bral

    Ik ben beroemd aan het worden...

    http://www.knucklebusterinc.com/ 8-) :+ :}
  23. dr.Bral

    Bugeater gevloerd...

    Onze vriend Anton de Bugeater is gevloerd door nierstenen... Nou ligt ie onder de morfine in ziekenhuis... Ik heb hem altijd al gewaarschuwd, een rubbermount Harley is foute boel, je moet staal op staal hebben, dan shaken die nierstenen wel kapot voordat er ongelukken gebeuren...
  24. dr.Bral

    Zijn er nog mensen die dit kunnen..

    ik vind dit echt zo super, zijn er eigenlijk nog lui die dit kunnen, in Nederland dan...?
  25. dr.Bral

    Voetkoppeling en handversnelling

    Ik ben eigenlijk van plan om mien brommert te voorzien van een lange pook naast de tank en een voetkoppeling... Nou reed ik eerder wel es op een geleende hardtail met suicide koppeling en daar kon ik best mee overweg maar ik wil zelf eigenlijk met een liberator-achtige setup gaan rijden, dus...
Terug
Bovenaan Onderaan