Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tonka
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Tonka

    2 maal GoPro Hero HD + 3D set

    Vanwege de komst van de Hero3 zet ik hierbij mijn GoPro Hero HD's te koop, en de gelukzalige koper krijgt er ook nog eens zomaar een 3D set bij! Het gaat hier om de tweede generatie GoPro camera's, genaamd Hero HD. (niet de budget 960p versie) Een van de camera's is 2 jaar in mijn bezit, de...
  2. Tonka

    Shoei helder vizier voor XR1000, X-Spirit, RAID II, Multitec

    Te koop; Helder vizier afkomstig van een Shoei XR-1000. Helm is meteen voorzien van een donker vizier en dit vizier is dus zo goed als nieuw. Foto's volgen zsm... Voor de prijs hoef je't niet te laten, slechts 25 euro!! Af te halen in A'dam of verzenden k.k.
  3. Tonka

    Te Koop: Carbon Dynamodekselbescherming voor PC25/PC31

    Aangezien het racen op deze rakkers populair is, bij deze een 'voorkom dat je je overige sessies niet meer kunt rijden na een schuivertje' remedie. Maar naast handig voor je racer is dit onderdeel niet alleen praktisch maar kalefatert je PC25 of PC31 meteen op tot chickmagnet-achtige...
  4. Tonka

    Gezocht: Oxford tassen(set)

    Ik ben op zoek naar een tassenset van Oxford, mocht iemand nog iets ter overname hebben rondslingeren laat het dan gerust even weten! Kleur maakt niet uit zolang het maar geen rood is..
  5. Tonka

    Te Koop: Achterremblokjes voor Honda/Buell/Triumph

    Geen Jan-Jaap doe-het-zelf-uitgekerfde remblokjes, nee dames en heren, maar wel een setje GLOEDJENIEUWE remblokjes!! JAHAA!!! Passend op diverse Honda's van eind jaren tachtig tot eind jaren negentig, van RS250 tot de NR750 aan toe!!! Daarnaast ook passend op de Triumph TT 600 van 2000 en de...
  6. Tonka

    t.e.A.b. af te halen; alu clipons 41mm

    Af te halen in Amsterdam; mooi setje alu clipons, binnendiameter 41mm. (of 42, zou ik na moeten kijken..) O-)
  7. Tonka

    Dainese Motegi combi met misbruikerssporen.

    Fullsize Image Te Koop: Sexy Maatje 48, italiaans design voor een habbekrats! Pak heeft de nodige ellende gezien en meegemaakt, derhalve t.e.a.b. of voor hem/haar met een bod dat het dichts bij 100 euro in de buurt komt, meer durf ik er echt niet voor te vragen.. ;) Ooit, tijdens...
  8. Tonka

    Het grote "Mensen en hun Meningen" Topic

    Sjeez mensen, hou je mening nou's een keertje voor je..
  9. Tonka

    Jurisprudentie geldigheid laserguns

    Bron Uitspraak over geldigheid laserguns 29 februari 2008, 7:58 | BNR.nl Het gerechtshof in Leeuwarden doet vandaag uitspraak over snelheidsmetingen met laserguns. Volgens advocaat Tjalling van der Goot zijn zulke metingen achteraf nooit te controleren. De agent die de lasergun...
  10. Tonka

    Te Koop: Haynes Manual voor de Honda VFR400R

    Gebruikt, maar goud waard! Voor de NC30 & NC35. 2 Tientjes, bij voorkeur af te halen in Mokum..
  11. Tonka

    Offroad Cursus: KNMV of Motortrails.nl?

    Heeft er iemand ervaring met de offroadcursussen van de KNMV en/of Motortrails? KNMV kost me 245 (incl. ledenkorting) + een vrije dag, Motortrails kost me 225 en ik kan er op Zaterdag terecht, klinkt aanlokkelijk. Aangezien ik de kosten niet zo zeer bepalend vindt voor mijn besluit (als't...
  12. Tonka

    Spool Textielpak maat M

    .....
Terug
Bovenaan Onderaan