Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ptèr
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Ptèr

    Yamaha YZF1000R Thunderace -1999

    *Verkocht* Met pijn in het hart ga ik proberen met moeite afstand te doen van mijn motor. '( Ik heb sterk getwijfeld en dat doe ik nog steeds.... Waarom doe ik het dan toch, zou je dan zeggen? Wel, ik heb de fout gemaakt om op een 1000cc twin te stappen voor een proefrondje. Je kent het...
  2. Ptèr

    Te Koop: YZF 600R Thundercat 1997 zeer goede staat

    Na veel wikken en wegen ga ik proberen met heel veel moeite afstand te doen van mijn motor. ;( Het is mijn eerste motor die ik 3 jaar geleden gekocht heb en ben nog steeds weg van het model en de rijeigenschappen van deze fiets. Het is gewoon een superfiets waar ik nog steeds elke dag van...
  3. Ptèr

    Welke helm? Geld speelt geen rol, de rest wel!

    Alweer een helm-topic! Ik heb de verschillende topic's over helmen al doorgelezen, maar wil toch jullie raad! :P tricky...ik weet het!!! :+ Naar aanleiding van mijn uitstapje sept. jl. B| Waterschap legt kruispunt vol grind 3 cm hoog!!!! Hierdoor is er een piepklein stukje aan de...
  4. Ptèr

    Waterschap legt kruispunt vol grind 3 cm hoog!!!!

    FF snel een minder goed bericht! ;( Ik ben vanochtend gevallen in een bocht......hoe kwam dat....over de gehele weg/half op de kruising had wegbeheer een laag grind van 2 a 3 cm gestort :( ....reden onbekend? :? Ik reed iets van 20 want ik kwam net de bocht door en ik moest voorrang...
  5. Ptèr

    How-to: Zelf Led-knipperlichten monteren!!!!

    Vervangen van originele knipperlichten voor LED- knipperlichten. 1 Wat moet je aanschaffen: 2 setjes knipperlichten; 1 doosje indyspacers type SY-207.065 (4 stuks) (Deze verschillen per motor) 2 of 4 weerstanden met heatsinks. 2 Benodigde materialen: -      soldeerstation; -      soldeertin...
  6. Ptèr

    Slagen of zakken?????

    Goed mensen, voor mij is het moment ook aangebroken om op te gaan voor mijn A rijbewijs! (spannend!!!!!) Om 13:30 moet ik afrijden op Rotterdam-Zuid.....en het regent hard hier! |( Ben benieuwd wat het gaat worden, slagen of zakken! :X in iedergeval laat ik het jullie weten!!!
  7. Ptèr

    Eindelijk mijn Thundercat op kenteken!

    Ok mensen, Ik ben al een tijdje op dit forum, maar wilde even wachten met voorstellen nadat ik mijn motor door de keuring had! Dus hello everybody!!! :) Eindelijk staat mijn eerste motor op kenteken! Jippie! *D Het heeft even geduurd door de zomervakantie, maar het is helemaal...
Terug
Bovenaan Onderaan