Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jos GP
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jos GP

    En weer een SW-T400 minder op de weg

    Ik heb gisteren mijn SW-T400 volledig afgeschreven. Volgens de dealer, waar het wrak nu staat, heeft hij een schade tussen de EUR 6.000,- en EUR 10.000,-, dus total loss. Ik reed naar mijn werk op een voorrangsweg, had groen licht op een kruising en een automobilist slaat vanuit...
  2. Jos GP

    Honda SW-T 400 2009

    Ik heb zojuist een proefrit gemaakt op de nieuwe Honda SW-T400. Dat beviel heel goed en meteen maar de knoop doorgehakt en een parelmoerwitte versie besteld. Nu nog een week of 2 wachten.
  3. Jos GP

    Opgemerkt tijdens de scootermeeting op 25 januari jl

    Onderstaand stukje stond in de nieuwste Yamaha Nieuwsbrief, met dank aan Cycle Center Group Hordijk in Rotterdam. Yamaha scooterdealer Cycle Center Group Hordijk in Rotterdam was aanwezig bij een door gebruikers van Motor-Forum georganiseerde Motorscooter-meeting. Wat begon als een grap was...
  4. Jos GP

    Harde wind

    Ik weet niet hoe het onder de gebruikers van de wat grotere scooters is, maar hebben jullie op een dag als vandaag ook zo'n last van de harde wind? Regen en kou maakt me niets uit, maar die wind van opzij. Ik rij dagelijks op de ringweg in Amsterdam en als de wind van opzij komt en dat is daar...
  5. Jos GP

    Jos GP

    Hallo. Na maanden gelezen te hebben op (vooral) het motorscooterforum nu eindelijk maar eens aangemeld. Mijn naam is Jos en kom uit Amsterdam. Ik heb lang geleden een tijdje motorgereden en wel op een Honda CX 650E. Toen jaren niets en sinds 2002 weer opgestapt en begonnen met een Honda Dylan...
Terug
Bovenaan Onderaan