Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jr777
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. jr777

    Suzuki GSXR400R (600 euro)!

    Suzuki GSXR400R Uniek in NL! Te koop in Meppel (vlak achter Zwolle) Motor Bouwjaar: 1990 Brandstof: Benzine Aantal cilinders: 4 Cilinderinhoud: 398 cm³ Vermogen: 44 kW Massa & laadvermogen Massa leeg voertuig: 160 kg Massa rijklaar: 167 kg Historie Datum eerste...
  2. jr777

    beslissingstermijn op beroep

    tijdje terug kreeg ik een bekeuring op een plek waar ik niet was. daarop ben ik in bezwaar gegaan. helaas afgewezen. toen in beroep gegaan waarvan ik een bevestiging kreeg op 9 maart. ik vroeg me af tot hoe lang de rechter de tijd heeft om hierop te reageren. heb al zitten googlen maar...
  3. jr777

    Steenwijk rit 19 september

    Waar: MacDonalds Steenwijk Wanneer: 19 september Hoe laat: 12 uur Wat: tochtje ca. 150 km's. Meer info volgt. Wie: - JR777 - Emilio_NTV - Marco087 (ovb) - Saiko (ovb droog) - RFmark - knakworst - MarcoGSXR - Bert 1975 (ovb mooi weer) - PUkecenth - Uhuh + aanhang (mooi weer)
  4. jr777

    Steenwijk ritje 24 juli

    Volgende week zaterdag is er een klein ritje vanuit Steenwijk. Mochten er mensen geïnteresseerd zijn. Laat 't ff weten. Zaterdag 24 juli Start: MacDonalds Steenwijk Tijd: 12 uur? Deelnemers: - JR777 - Knakworst - Marco087 (ovb) - Saiko (ovb) - Pukecent (ovb droog weer) - bert 1975...
  5. jr777

    allrisk verzekerd vanaf?

    Hoi allemaal, Ik heb afgelopen week een nieuwere motor gekocht die ik hoogstwaarschijnlijk in 't begin allrisk ga verzekeren. Vooral omdat ik nog maar 2 jaar m'n (motor) rijbewijs heb is dat een kostbare zaak maar uiteraard is het crashen van je motor nog veel duurder (vooral bij eigen...
  6. jr777

    andere motor gezocht

    Wie wil me helpen? Ik ben op zoek naar een andere motor om de ZZR 600 die ik nu 2 jaar heb (als eerste motor) te vervangen. Ik wil er lekker mee sturen, maar 't liefst ook af een toe een weekendje mee weg en eigenlijk zelfs deze zomer een weekje met bijrijder (vriendin) mee op vakantie...
  7. jr777

    ZZR start en koppelingsprobleem

    M'n trouwe :? ZZR had er vanochtend geen zin in. Hij wou niet starten heeft hij wel eens vaker last van. En na een paar keer doorstarten was de accu op. (Die is denk ik ook haast aan vervanging toe). Een paar weken geleden heeft hij nog een beurt gehad. Maar goed niet alles is te voorzien...
  8. jr777

    newbie's voorjaarsrit 18-4-2010 (deel 3b)

    Beste mensen in 't newbies aan de warme chocolademelk hebben we d'r al over gehad. AANMELDINGEN vanaf heden (16 maart) graag (ook) via PB naar JR777 Nu is het definitief. :] voorjaarsrit: op 18-4-2010 om 10.30 uur NIEUWE STARTTIJD :/ Telefoonnummer (Dragonkiss) Voor...
  9. jr777

    newbie's voorjaarsrit 18-4-2010 (deel 3)

    Beste mensen in 't newbies aan de warme chocolademelk hebben we d'r al over gehad. AANMELDINGEN vanaf heden (16 maart) graag (ook) via PB naar JR777 Nu is het definitief. :] voorjaarsrit: op 18-4-2010 om 10.30 uur NIEUWE STARTTIJD :/ Route informatie Op dit moment zijn...
  10. jr777

    newbie's voorjaarsrit 18-4-2010 (deel 2)

    Beste mensen in 't newbies aan de warme chocolademelk hebben we d'r al over gehad. Nu is het definitief. :] voorjaarsrit: op 18-4-2010 om 10.30 uur NIEUWE STARTTIJD :/ startplaats Nieuwegein, AC restaurant aansprakelijkheid Alle deelnemers rijden voor eigen risico...
  11. jr777

    Newbie strakke pakken rit 18-04-2010

    Beste mensen in 't newbies aan de warme chocolademelk hebben we d'r al over gehad. Nu is het definitief. :] voorjaarsrit: op 18-4-2010 om 10.30 uur NIEUWE STARTTIJD :/ startplaats Nieuwegein, AC restaurant aansprakelijkheid Alle deelnemers rijden voor eigen risico...
  12. jr777

    VRO - Voortgezette rij opleiding heb jij 'm al gevolgd?

    In een ander topic suggereerde ik dat veel motorrijders wel vervolgopleidingen of iets dergelijks volgen in tegenstelling tot veel automobilisten. Iemand gaf aan dat 80% van de motorrijders ook geen vervolgopleidingen volgen. Nou dacht ik tijd voor een polletje. Ook ervaring hoor ik...
  13. jr777

    hoe neem je je band mee?

    Vraagje ik ga woensdag m'n achterband laten vervangen. Maar daarvoor moet ik een km tje of 20 verderop wezen. De band heb ik al thuis en de motor ook. Hoe ga ik nu met beide naar de motordealer. Graag jullie ervaringen? JR
  14. jr777

    newbie's vragen

    Ik heb nu een jaartje m'n motor (ZZR 600 1995) en heb 'm een keertje een beurtje bij de dealer laten geven en verder check ik bandenspanning en de andere BRAVOK zaken. Toch heb ik af en toe vragen. Leek me handig voor mij en andere nieuwelingen om de 'simpele' vragen te verzamelen in dit...
  15. jr777

    Van deze fiets neem ik echt geen afscheid?

    Ruim een jaar geleden ging ik op zoek naar m'n eerste motorfiets. En na veel op internet te hebben gelezen op o.a. dit forum :} en de luie motorfiets kwam ik tot de conclusie dat het een oudere 2 cilinder moest worden zoals een GPZ 500. Het werd een ZZR 600 .. close enough .. en een stukkie...
  16. jr777

    link in ondertitel toevoegen

    beste mensen, hoe kan ik een link naar een andere mf pagina toevoegen aan mijn ondertitel? JR
  17. jr777

    motor huren in Duitsland

    Beste mensen, Ik ga van 't zomer naar Duitsland op vakantie ( Harz & Sauerland) en helaas niet met de motor. Nu wil ik tijdens die vakantie wel graag een keer daar rijden. Weet iemand daar een goede zaak die motoren verhuurt? Ik heb wel ff gegoogled en ook op het forum gezocht maar...
  18. jr777

    ANWB routes

    Hoi hoi, Geregeld kom ik ANWB bordjes tegen van routes. Best handig als je eens een leuke route wilt rijden. Zeker ergens waar je minder bekend bent. Volgens mij zijn de routes (afstand, omschrijving, startpunten) niet meer ergens te vinden op internet. Daarom wil ik in dit topic de routes...
  19. jr777

    Eerste circuitervaringen?

    Hallo allemaal, Ik ben een beetje enthousiast geraakt door de playstation en de topics als die van de landelijke motordagen te lezen. En nu zit ik er aan te denken om ook eens een keer op het circuit te gaan rijden. Maar als ik dat zie doet iedereen aan Knee down's etc. (die ik niet doe)...
  20. jr777

    algemeen bagagetopic?!

    Ik wil dit jaar met m'n ZZR voor 't eerst voor langer dan 1 dagje op pad. Misschien ook samen met m'n vriendin. Er zijn natuurlijk tig oplossingen voor bagage: - koffers - rugtas - tanktas - zadeltas - zadelrol Heb al even gezocht op zadeltassen maar daar werd ik niet echt wijzer...
  21. jr777

    ZZR-e-tjes waar zijn we gebleven?!

    Het vorige ZZR topic is al een tijdje gesloten en ik vroeg me af of er nog meer ZZR bestuurders zijn die behoefte hebben om ervaringen uit te wisselen. Vorige topic's lezen... gebruik de zoekfunctie :}.
  22. jr777

    Motor tv programma

    Ik kan me nog van niet al te lang geleden herinneren dat er een motorprogramma op de buis was. Nu worden we doodgegooid met autoprogramma's. Ik vroeg me af of het zo is dat omdat het winter is er geen motorprogramma wordt uitgezonden en of dit in de zomer weer komt. Weet iemand hier dat...
  23. jr777

    Kop van Overijsselaars??

    Het viel me als inmiddels fanatieke gebruiker van dit forum op dat er nog geen regionaal topic is met mensen uit de kop. Dit mooie stukkie van ons land met mooie dijkjes en zo kan natuurlijk niet missen. Dus kom jij ook uit de kop van Overijssel (of net daarom heen uut Drenthe, Friesland)...
  24. jr777

    rijbewijs kwijt na 2 maanden

    Tja de altijd rustige JR is zijn rijbewijs alweer kwijt. Oké ik mag af en toe graag ff lekker optrekken maar dit... Ik heb vandaag lekker getourd binnendoor naar Zwolle / Hattem over de oude IJsseldijk (nog ff achter een toerclub aangereden) en via het pontje terug via Ommen en Nieuwleusen...
  25. jr777

    kleding / helm vragen

    Ik heb veel vragen over kleding en helm. DIe moet ik binnenkort gaan kopen omdat ik binnenkort m'n rijbewijs hoop te halen. 't viel me op dat er geen open topic meer open is. Dus vandaar dit topic (mocht ik toch wat gemist hebben hoor ik het graag). Ik ben een brildrager en zit dus te denken...
Terug
Bovenaan Onderaan