Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tw!tchy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Tw!tchy

    Marktplaats verkoop motor: Merk bepaalt de prijs?

    Aangezien er in de verkoopsectie geen gedeelte bestaat om te ouwehoeren over verkoop, dan maar hier. Het viel me net ineens op dat het op marktplaats blijkbaar normaal is dat je voor een Yamaha advertentie maar liefst 35 euro betaalt, terwijl een Honda advertentie 20 euro kost. Blijkbaar is...
  2. Tw!tchy

    Yamaha YBR 125 uit 2008 met 4931km

    Bij deze zet ik mijn Yamaha YBR 125 te koop, ik heb deze vorig jaar in November aangeschaft. Ik wilde sparen voor een CB 500 X die ik dit najaar hoop te kopen, maar wilde in tussentijd niet motorloos zijn. Voor in en om de stad en N-wegen is dit motortje super, op de snelweg is het nu ook goed...
  3. Tw!tchy

    YBR125 valt steeds uit, carburateur info tot nu toe onvindbaar

    Ik heb problemen met mijn YBR125, deze loopt stationair amper op 1000 toeren en valt steeds uit. Wanneer ik te snel gas geef valt de motor ook meteen uit. Ik wilde beginnen met de stationairschroef een draai geven, maar aan de carburateur zit geen zichtbare stelschroef hiervoor. Ik heb overal...
  4. Tw!tchy

    Tw!tchy's nieuwe klus

    Nou, ik ben maar eens begonnen met het opknappen van mijn XR, gezien het nogal nodig was! Zo staat het ding er nu bij na een zware winter: Dit moet allemaal z.s.m. gebeuren: - Er moet een nieuw achterlicht op (heb ik inmiddels binnen, nu nog de montage ervan) - Een nieuw...
  5. Tw!tchy

    Welke bandenmaat?

    Hallo :W Ik heb nieuwe banden nodig op mijn XR 600 R Supermotard... Er zitten 17 inch Behr velgen onder van 3.5 (voor) en 4.25 (achter). Iemand enig idee welke bandenmaat ik nodig heb? Het liefst vooral bij het achterwiel niet enorm breed i.v.m. de ketting! Nog aanraders kwa banden? Ik...
  6. Tw!tchy

    Op zoek naar een betaalbare SM

    Een vriend van me zoekt al een tijdje naar een betaalbare supermotard. Dat is nogal lastig, aangezien ze sinds 2003 - 2005 pas echt in de maak zijn, en een oude ombouwen een fortuin kost (en deze mensen ze daarna vaak ook houden). Hij is dus op zoek naar een betaalbare SM (1400 - 1600 euro...
  7. Tw!tchy

    GESTOLEN in Arnhem: XR 600 R uit 1989 MJ-03-DV

    Mijn XR 600 R is vannacht tussen kwart over 12 en half 3 gejat voor de deur terwijl ik op 5 meter afstand in de woonkamer TV zat te kijken, lag met een kettingslot vast aan het voorwiel aan een lantaarnpaal waar ze doorheen geknipt hebben. Hier een foto: Bijzonderheden: - Big Bore Kit...
  8. Tw!tchy

    Suzuki DR 350 S 1991 (25kW) 899,-

    Hallo motormuisjes, Specificaties: Merk: Suzuki Type: DR 350 S Vermogen: 19,7 kW (27pk) Motorinhoud: 349cc 1 cilinder viertakt Versnellingen: 6 Tankinhoud: 9 liter Remmerij: Voor én achter(!) schijfrem Gewicht: 130 - 135kg Bouwjaar: 1991 Kilometerstand: 33xxx Verbruik: 1:23...
  9. Tw!tchy

    Honda XR 600 R uit 1989

    Hallo MFers, Na een maandje afwegen heb ik besloten dat de XR 600 R weg mag, mits ik er voor krijg wat ik wil, anders blijft hij lekker staan. Momenteel ben ik druk met afstuderen / scriptie, ik heb nauwelijks tijd om te rijden op de XR en wil eigenlijk wat nieuwers, maar dan volgend seizoen...
  10. Tw!tchy

    Eerste keer carb schoonmaken, help

    Ik heb een probleem met de carb van mijn DR 350 S, het overloopje van de vlotterbak lekt altijd als ik hem weer stilzet, waardoor ik de benzinekraan uit moet zetten en iedere keer een ruikende motor heb met gele strepen over de carterdeksel :P De carb is uit elkaar, heb me goed ingelezen hier...
  11. Tw!tchy

    Frame plaatje overtikken in het Duits..

    Een tijdje terug heb ik mijn frame laten poedercoaten, maar de pannekoek die het voor me deed heeft het frameplaatje ook gestraald en hier is ook coating overheen gegaan, daar is dus niks meer van terug te zien op het frame. Het gaat trouwens om een Suzuki DR 350 S uit 1991.. Om nou te voorkomen...
  12. Tw!tchy

    Help Tw!tchy de winter door (dit keer koppelingsprobleem)

    Hoi allemaal, ben ik weer :P Na een tijdje lekker rijden op mijn gereviseerde DR 350 begon hij weer lastig te doen, dit keer was het de koppeling: Deze moest continu versteld worden, totdat de koppeling gewoon niet meer los kwam, schakelen was dan net alsof ik de koppeling niet gebruikte, ook...
  13. Tw!tchy

    600 blok onder een 350?

    Hallo allemaal, Ik betrap mezelf steeds vaker op het zoeken naar zwaardere 1pitters dan die ik nu heb... Momenteel rij ik op een suzuki dr 350, maar ik begin me steeds meer aangetrokken te voelen tot 600jes, vooral de XR 600R vind ik een toffe fiets. Ik heb inmiddels, met revisie, paintjob...
  14. Tw!tchy

    Te koop: NX 250 (alweer ja ;) )

    Hallo MF, Maandje terug hier op MF gekocht, maar gaat al weer de deur uit. Ik was van plan op deze fiets de winter door te rijden, maar heb nu een vakantie gepland (kost ook wat) en nu mijn DR 350 van zijn koppelingsproblemen af is blijft de NX250 alleen maar staan. Ik heb er nauwelijks...
  15. Tw!tchy

    Bijna geschept door oom agent

    Hallo lezers, Ik ben vandaag bijna geschept door een agent in een volkswagen touran die inhaalde zonder zwaailichten bij een doorgetrokken streep, en ook nog eens om de (dubbele) middenheuvel reedt. Dit gebeurde op de Thomas a Kempislaan in Arnhem. Je kan het googlen, maar op googlemaps zijn...
  16. Tw!tchy

    DR 350 1991 koppelingprobleem

    Jahaa, daar ben ik weer. Mijn motor is alweer aan revisie toe, dit keer is het mijn koppeling. Ik moest de laatste tijd mijn koppeling vreselijk vaak verstellen, maar nu pakt hij totaal niet meer. Ik probeerde hem net nog te verstellen, maar nu krijg ik mijn koppeling niet eens meer in (kost...
  17. Tw!tchy

    Honda VTR 250, Waarom niet in NL?

    Ik merk dat er buiten Nederland en ook buiten heel Europa, veel toffe motorfietsen rond rijden die hier gewoon nooit op de markt (zullen) komen. Waarom is dit eigenlijk? Ik neem als voorbeeld de VTR 250 (en dan niet de eind jaren 80 en begin jaren 90, maar de nieuwe). Een leuke V2 L 2 twin met...
  18. Tw!tchy

    CB 250 uit 1995... 450 euro!

    Ik heb hem nog maar een paar maandjes, maar hij mag misschien al weer weg. Heb de CB 250 gekocht, omdat ik al een paar maanden mijn Suzuki DR 350 kapot had (zie Techniek forum). Een grote reden waarom ik hem te koop zet, is omdat ik nu aan het verhuizen ben naar een kamer waar ik in de...
  19. Tw!tchy

    CB 250 kuurtje: Getik/ratel tijden het rijden.

    Nou, ook voor mijn 2de (tijdelijk vervangende) motor maar een topic openen, ook die is niet 100% :P :+ Heb al gezocht met zoekfunctie, maar ik kom alleen uit op R1 ratel kwalen en nokkenas/kleppen problemen. Het probleem is als volgt: Als ik rij komt het soms voor dat ik een getik /...
  20. Tw!tchy

    Het grote motor reis- en vakantiespullen topic

    Ik heb nog geen soortgelijk topic kunnen vinden op het forum, en aangezien ik zojuist een aantal verdomd handige dingen tegen kwam online, dacht ik: Ik maar er een topic over ;) Als motorrijder is het natuurlijk belangrijk dat je keuzes gaat maken over wat je wel en niet mee gaat nemen. Ik...
  21. Tw!tchy

    Revisie DR 350 blok, MF-help-Tw!tchy-de-weg-op-actie

    Beste lezers, Ik ben momenteel druk met mijn Suzuki DR 350, hij maakte enorm veel herrie uit het blok ter hoogte van de cilinder. Ik heb dit bij mijn vorige bike ook al gehad, toen was het de nokkenasketting/spanner. De kleppen heb ik al gecheckt, deze zijn prima in orde, dus het geluid kan...
  22. Tw!tchy

    kleppen stellen: cilinderstand?

    Hallo mede muisjes, Ik ben bezig met het stellen van de kleppen van mijn Suzuki DR 350 S (uit 1991). Kan iemand mij hier misschien vertellen wat de stand van de cilinder moet zijn tijdens het stellen van de kleppen? ik neem aan dat de cilinder onderin moet staan? en in welke slag?
  23. Tw!tchy

    Hét grote Suzuki DR topic (350 t/m 800)

    Welkom bij het grote Suzuki DR topic :W Zoals ik eerder heb aangegeven in het grote klappen 600 - 800 DR topic, wilde ik een topic starten voor ALLE DR-rijders, zodat ook de 350jes een plekje hebben. Na het instemmen van andere DR rijders, en heb ophalen van mijn nieuwe DR350 fietsje ( *D...
  24. Tw!tchy

    Honda NX 250 allroad 1990

    VERKOCHT (slotje aub) Mijn Honda NX 250 mag er misschien uit, aangezien ik een andere motor (suzuki DR350) op het oog heb. Ik heb hem nog niet heel lang (eerste motor ook nog eens), maar sinds ik hem rij ben ik helemaal gek van 1-pitters en wil ik toch een slagje groter. De prijs is...
  25. Tw!tchy

    Accu vervangen -> vloeistof er ook in?

    Hallo mede motormuizen, Ik heb tot nu toe ongeveer ieder slijtagedeel aan mijn motor (mn eerste! *O* ) vervangen, maar bij de accu die ik van Japparts.nl heb kom ik er even niet helemaal uit. Bij japparts geven ze namelijk vloeistof bij je accu (in een doorzichtig reeks van plastic buisjes)...
Terug
Bovenaan Onderaan