Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hans50
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Hans50

    Gehackt account

    Vanmorgen keek ik zoals ik wel vaker (!) doe even op MF of er nog wat interessante topics cq postings waren. Tot mijn grote verbazing zag ik een topic welk over mij ging, Blijkbaar had ik op Motormeuk op diverse filmpjes gereageerd met de meest negatieve, lompe en onbeschofte reacties. Reacties...
  2. Hans50

    Welke koppelingsplaten RF 900 ?

    De koppeling van mijn RF slipt, moeten dus nieuwe platen in. Suzuki heeft deze fiets echter met twee verschillende koppelingen op de markt gebracht, één met normale schroefveren, de andere met diafragmaveer (zoals de mijne). Op internet vind ik alleen platen voor de schroefverenkoppeling dus...
  3. Hans50

    Marshall 4 in 1 voor Bol d'Or

    Te koop Marshall Deeptone 4 in 1 uitlaat. Heb ik gemonteerd gehad op mijn ex CB900F maar past ook op de 750/1100, uitlaatbochten zijn te verdraaien dus deze zal wellicht ook op andere Cb's passen. Uitlaatbochten 2 & 3 zijn ooit in aanraking gekomen met een te hoge stoeprand dus iets...
  4. Hans50

    Traploze regeling HVV od

    Na met volle tevredenheid veelvuldig gebruik gemaakt te hebben van de jasverwarming van Hellracer was ik op zoek naar een traploze regeling voor mijn zelfgeknutselde laars- en toekomstige HVV (laars staat ergens in het How-to topic, HVV is ''still under construction''), laarsverwarming werd te...
  5. Hans50

    Incomplete Bol d'or 900

    Heb nog een Bol staan die wegens ruimtegebrek weg moet. Staat al ettelijke jaren stil en is in niet al te beste staat. Ook niet compleet omdat deze als donorfiets gebruikt is voor mijn 1100. Kan er momenteel helaas geen piccie van maken. Prijs ? Werkelijk geen idee.. Heb een uitzonderlijk...
  6. Hans50

    GSX 1100 F Kuipdelen etc

    Te koop diverse kuipdelen GSX 1100 F paars zilver. Alles voorzien van gebruikssporen, tankdop is zonder sleutel. Verder ook nog de wielen, compleet met kale banden... Divers ander spul. Eén koop, vraagprijs €150,-
  7. Hans50

    Krauser K5 zij/top koffer

    Gebruikte koffer K5, incl. 2 sleutels. Te gebruiken als zij- of topkoffer. Optisch ietsje minder maar technisch prima. Inhoud 47 liter, passen twee helmen in. Geen verdere toebehoren zoals drager od. Deze zit(ten) al op mijn fiets maar aangezien ik maar twee koffers gebruik kan nr...
  8. Hans50

    RF900 loopt op drie cilinders

    Heb een probleempje met mijn RF900, wil sinds vorige week nog maar op 3 cilinders lopen. Mijn eerste verdachte was een doorgeslagen bougie, heb deze getest en bleek inderdaad niet te vonken. Tenminste niet waar deze hoort te vonken. Heb deze vervangen door een NGK CR8E en probleem opgelost...
  9. Hans50

    Remschijf rechtsvoor RF900

    Mijn RF 900 remt niet helemaal geweldig, mijn remschijf rechtsvoor is lichtelijk (!) krom ( ca 2mm ). Dus als iemand nog iets heeft liggen, graag.
  10. Hans50

    RF 900 rijdt als kermisattraktie

    Tijdje geleden heb ik een RF 900 gekocht die 4 jaar had stilgestaan, ex eigenaar had nog een proefritje gemaakt en hierdoor is motorschade ontstaan. Heb de fiets voor een redelijke prijs kunnen overnemen, ook gezien de verdere staat ervan. De schade bleek een afgebroken inlaatklep te zijn...
  11. Hans50

    Geflitst in België, boete of naar de rechtbank ?

    Vorige week een formulier gekregen van onze Belgische politievrienden, na een ziekenbezoek bij een collegaatje blijkbaar iets te hard naar huis gereden. En daar staan dus ook flitsers. Na correctie heb ik 17 km te hard gereden dus ik zou een acceptgiro verwachten van huppelepup Euro maar...
  12. Hans50

    Duits Motor-Forum ?

    Met Pinksteren voor de verandering eens niet gaan kamperen maar een (zeer)motorvriendelijk hotel gepakt in Westerwald, Duitsland. Eigenaar is helemaal pro-motor en hoe kan het anders, ook een forum komt ter sprake. Heb de link naar motor-forum.nl tersprake gebracht maar je raad het al...
  13. Hans50

    Vloeibare pakking bij nieuwe koppakking ?

    Ik heb van mijn RF900 de cilinderkop en cilinder verwijderd omdat een paar kleppen en een zuiger vernieuwd moeten worden. De restant pakkingdelen die op kop en cilinder achterblijven zijn zwart en enigzins rubberachtig en flexibel dus voor mij lijken het wel overblijfselen van vloeibare...
  14. Hans50

    Spiegels-knipperlichten GSX1100F

    Na een klein |( schuivertje heb ik mijn GSX weer lopend, mis alleen nog spiegels. Liefst paarse maar niet noodzakelijk. Twee knipperlichten zijn ook welkom. Dus als iemand wat heeft, graag. Hans
  15. Hans50

    Voorstellen

    Zal me ook ff voorstellen als nieuweling hier. Waarom Hans50 ? Vandaag ingeschreven op dit forum, heet natuurlijk Hans en vandaag Abraham gezien. Moet m nog tegenkomen overigens, zal wel met Sarah onderweg zijn dus druk druk druk. Ja ben zelf ook (zeef)drukker dus ik weet hoe t gaat. Geen idee...
Terug
Bovenaan Onderaan