Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Hawk Tartaros

    Zijspan Versys

    Hoi, Ik ben op zoek naar een zijspan voor de Versys 650. Geen idee of ze daarvoor bestaan maar hopelijk kunnen jullie mij meer info geven, kan er niet veel over vinden. En hoe makkelijk is het monteren en demonteren van een zijspan? Is het met een paar minuten gedaan?
  2. Hawk Tartaros

    Nieuwe motor onderhandelen

    Hey, Wie heeft er ervaring of tips met het kopen van een gloed nieuwe motor? Valt er te onderhandelen over de prijs of andere zaken?
  3. Hawk Tartaros

    Claxon en licht defect

    Hoi, sinds 2 dagen werkt mijn gewoon licht niet meer en kwam er vanochtend achter dat mijn claxon het ook niet meer deed na een poging een automobilist ervan op de hoogte te brengen dat ik daar reed. Mijn groot licht werk wel maar alleen als ik de knop omzet om 'm te laten branden, de sein...
  4. Hawk Tartaros

    Outfit van Goretex en zonder leer

    Hoi, zoek nieuwe (hand)-schoenen, jas en een broek met goretex en 3-4 seizoenen te dragen is en geen leerbevat. Ben al wat aan het rondkijken maar misschien dat jullie nog iets weten waar mijn oog nog niet op gevallen is. Prijsklasse nvt.
  5. Hawk Tartaros

    Kawasaki er6 (N) & (F) Part 2

    Welkom in het Kawasaki ER-6 N/F Topic "]| Visordown | Visordown[/URL] Kawasaki ER-6 N/F Type motor Watergekoelde 4-kleps parallel-twin Cilinderinhoud cm³ 649 cm³ Boring x slag 83 x 60 mm Compressieverhouding 11.3:1 Kleppensysteem DOHC, 8 kleppen...
  6. Hawk Tartaros

    Amsterdam - MFA 30: Waar Bermen Ook Tot De Afrit Behoren !

    Welkom bij MFA! Het gezelligste topic voor de Amsterdammers en 'omstreken'. 'Omstreken' is een zeer ruim begrip want al kom je uit Verweggistan dan vinden wij dat ook in de buurt van Amsterdam. Kortom iedereen is welkom. Het Voorjaar begint! dus dat betekent voor vele de eerste ritjes na...
  7. Hawk Tartaros

    Motor Kamperen topic

    Hier naartoe. Het grote motor reis- en vakantiespullen topic Ik ben een lijstje aan het maken met dingen die je mee zou moeten nemen om in de natuur te kamperen met de motor. Ook ben ik op zoek naar handige tips en tricks en vond het wel een goed idee om alles in 1 topic te stoppen voor...
  8. Hawk Tartaros

    Compacte motortent gezocht

    Zoals de titel al aangeeft ben ik op zoek naar een zeer compacte tent. Heb al wat rondgekeken en de zoekfunctie gebruikt maar de meeste topic's zijn nu toch wel alweer verouderd. Het moet een 1 persoons tentje worden die sterk en goed waterdicht is. Zeer compact zo licht mogelijk en goed...
  9. Hawk Tartaros

    Amsterdam - Geef mij maar MFA 22

    MFA Deel 22 Super Bikini Bike Wash !!! Preview wat te verwachten Het weer actueel: Meeting points Eerst volgende MFA meeting: Febr: - 18 tot 21: Motorbeurs Utrecht - evt zondagsritje (**)(AM) Maart: - 7 of 14 : officiële MFA openingsrit (AM)(**) - Zondagsritjes...
  10. Hawk Tartaros

    Ben jij een motorfreak

    Het is weer vrijdag mensen dus tijd voor een nuteloze toppic. maak de zin af Je bent een motorfreak als....... je een gesprek voerd met iemand en er een motor langs rijd je het gesprek stopt en omkijkt om te zien wat er langsrijd...
  11. Hawk Tartaros

    Tomtom aansluiten op de accu

    Ik heb heel veel topics gelezen over het monteren van je navigatiesysteem maar tot nu toe kon ik niets vinden over hoe je precies een navigatiesysteem moet installeren op de accu . ikzelf heb sinds vandaag een tomtom rider 2 gekocht en ik kan m makkelijk monteren op de stuur van mn geliefde...
  12. Hawk Tartaros

    Wat gaat mijn verzekering kosten? :Z

    ik wil een gloednieuwe honda vfr 800 fi vtec kopen in januari wanneer ik hopenlijk mijn motorrijbewijs heb. ik wil graag weten wat het kost om die motor all risk te verzekeren of anders een wa casco en wat jullie zoal kwijt zij aan de verzekering en wegenbelasting. ik ben 21jr woon in...
  13. Hawk Tartaros

    Afdingen

    Ik ben van plan om een splinternieuwe motor te kopen maar 14000 euro vind ik nog best veel en ik moet ook alles zoals een broek jas laarzen en een helm enzo aanschaffen. Dus mijn vraag is heeft er iemand mischien aleens eerder afgedingd bij een winkel een korting of gratis spullen erbij...
  14. Hawk Tartaros

    Wat vind je makkelijker: auto- of motorrijden?

    Wou altijd al eigenlijk weten wat makkelijker is auto of motor rijden. Zelf vind ik de motor veel lekkerder omdat je zo lekker langs alle files enzo kunt en je hebt een beter overzicht. Hoewel ik in het begin wel er moest wennen aan het schakelen ben ik er nu veel beter in. Dus mijn vraag aan...
  15. Hawk Tartaros

    25kw ombouwen

    ik ben van plan om een gloed nieuwe honda vfr800fi vtec te gaan kopen. mijn probleem echter is is dat ik nog aan de 25kw zit. heeft iemand enig idee hoe en waar ik mijn toekomstige motor kan laten ombouwen hoe lang dat gaat duren en hoeveel dat extra gaat kosten. en nadat ik van die verdomde...
  16. Hawk Tartaros

    Examen

    ik ben 20 jaar en ik wil mijn motor rijbewijs gaan halen. het probleem echter is is dat ik over 6 maanden 21 word en ik dan op een zwaardere motor zou mogen rijden. mijn probleem is dus dat wanneer ik nu mijn rijbewijs wil halen het rijbewijs beperkt is tot en met 25 kw. dus mijn vragen...
  17. Hawk Tartaros

    Wat betaal jij voor je motorverzekering

    Ik wou effe weten wat jullie zoal betalen voor je motor verzekering. Wat betaal jij per maand, kwartaal, half jaar of per jaar.
  18. Hawk Tartaros

    Welk Kapsel heb jij

    hebben jullie ook zoveel last van jullie motor helm wanneer je die afzet dat je haar voor geen meter zit. mijn probleem is dat ik na het rijden mijn haar weer moet doen en daar heb ik niet zo veel tijd voor dus heb ik mijn haar kort laten knippen wat een echte uitkomst is. Wat hebben jullie...
  19. Hawk Tartaros

    Zware motor rijbewijs

    Ik wou effe weten of er iemand is die weet wanneer je op een zware motor mag gaan rijden. ik zelf word 21 jaar en wil dan op een zwaardere motor rijden maar ik heb gehoord dat er een nieuwe regel is waardoor je pas vanaf je 24ste mag rijden. weet iemand mischien wanneer die regel ingevoerd word.
  20. Hawk Tartaros

    Wat is een goede sport / tourmotor?

    Ik zoek een nieuwe mooie snelle betrouwbare sport/tourmotor en zat zelf aan een Honda VFR800FI VTEC te denken. Mischien dat er iemand is die een betere motor weet voor me en daar al enige ervaring mee heeft. Ik ben namelijk van plan om er zo nu en dan op de duitse autobahn te racen en 2 of 3...
Terug
Bovenaan Onderaan