Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: maximjan
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. maximjan

    slippende koppeling

    Wie o Wie ? mij vraag is ,heb een xv750 virago 1982 , omgebouwd naar een cafe racer, heb inmiddels de olie vervangen ,wat zich nu voordoet is als ik flink op het gas ga krijg ik een slippende koppeling. heb hier op de forum ooit wat over gelezen kan het niet terug vinden , denk de verkeerde...
  2. maximjan

    Uitlaat cafe racer

    Wie kan mij helpen aan twee lasbochten 49mmx2 en een stukje pijp van 20 cm , ben namelijk met uitlaat bezig voor een cafe racer xv 750 , graag hoor ik
  3. maximjan

    Furygan Jeans 02

    Broek is 2 uur gedragen dus nieuw ,en zit mij te krap ,kniestukken en binnen bescheming , zie foto,s, .nieuw 150 euro , deze 75euro. de maat is 46=xxl grt Jan voor foto.s zie markplaats link http://link.marktplaats.nl/m864974310
  4. maximjan

    xj 650 cafe loopt onderin niet lekker

    Mijn xj 650 heeft wat problemen onderin ,met het weg rijden houd hij wat in , maar als je op,t gas gaat doet hij het goed , heb open filters sproeiers zijn aangepast, stationeer is loopt hij ook onrustig, wie weet hier raad mee,
  5. maximjan

    waar is een distance sensor voor

    Km teller geeft niet de juiste snelheid aan ,de distance is er ivm verwijderen kabelboon afgesloten vandaar deze vraag
  6. maximjan

    km teller wekt niet goed

    De km teller van mijn xj 650 geeft de km niet goed weer, heb hem er uit gehaald nu kom ik een Distance sensor tegen , die is door het veranderen kabelboom afgesloten , kan deze de boosdoener zijn ?
  7. maximjan

    welke bobine aan welke bogie ??

    Heb de bobine,s er af gehad ,van de xj650 ,81 nu ben ik zover dat hij moet starten ,maar de olgorde van de bogie,s wie weet raad
  8. maximjan

    koppelings platen xj 650 komen niet vrij, wat te doen?

    Wat kan ik daar aan doen
  9. maximjan

    waar zit mijn aansluiting neutraalstand xj650 1981

    Kan de aansluiting op het blok zien , is dat die sterschroef met draad onder tegen de katterpan?,, heb die uitgetest met ohm meter via massa , geen resultaat,doe ik niet goed , :?
  10. maximjan

    xj 650cafe racar project

    Zo de uitlaat is klaar 4in1 hele klus maar gelukt , de rest afbouwen en proef draaien .resultaat volgt.
  11. maximjan

    uitlaat van een xj 900 past die ook op een xj 650

    dit gaat over een 4 in 1 uitlaat
  12. maximjan

    xv 750 laad niet bij

    Bij mijn laatste rid deze week ,bleek dat na een stop de accu bijna leeg was,accu opgelaaden en vandaag de laad spanning gemeten ,meet ik 12.7 volt met link gas te geven, wie weet waar ik zo kort mogelijk bij de dinamo kan meten , :]
  13. maximjan

    Toerenteller is er traag

    Toerenteller van mijn xv 750 se werkte niet ,kabelbreuk in de koplamp gerepareerd ,werkt wel maar teller loopt langzaam op en zakt langzaam terug ,kan het een kwestie van massa zijn ?????
  14. maximjan

    toerenteller xv 750 probleem

    Toerenteller van mijn xv750se werkte niet ,kabelbreuk inde koplamp gerepareerd ,werkt wel maar teller loopt langzaam op en zakt langzaam terug ,wie heeft hier ervaring mee ?
  15. maximjan

    voordelen van gel accu en nadelen

    Heb een nieuwe accu nodig voor mijn projeckt ,zit te denken aan een gel accu ,kun je die op elke positie plaatsen ?? wie o wie heeft ervaring . 8-)
  16. maximjan

    zelf uitlaat verdeelstuk maken voor 4 in 1 uitlaat

    wie kan mij aan een voorbeeld hoe te maken _O-
  17. maximjan

    cafe racer

    Hier het begin van een cafe racer xj 650 8-)
  18. maximjan

    elekra schema xj 650 1982

    Wie kan mij helpen aan een schema xj650 1982
  19. maximjan

    bougies hebben kleurverschil

    Mijn xv750se ,na een rit van 100km (de eerste na verbouw )loopt prima ,maar de bogie gekontroleerd en de voorste ziet grijszwart de achterste zwart geroet uit , carbs zijn gelijk gezet,en afgesteld,wie weet kan dat kwaad?
  20. maximjan

    startmoter xv 750 81

    Heb liggen een startmoter xv750se korte as moter is gestest door erkend bedrijf ,en is goed .
  21. maximjan

    startmoter xv 750 81

    Wie o wie , kan me helpen aan een goede startmoter ,of een adres waar _O-
  22. maximjan

    draadbeschadicht krukas

    met een poging de poelie te verwijderen ,ivm met het start prbl; heb ik de draad beschadicht wie kan mij vretellen wat voor draad dat is ,dan kan ik zoeken naar een tap, _O-
  23. maximjan

    startmotor xv 750

    Heb topic 1/2/3 door gelezen :( , maar wie heeft er nou de juiste oplossing voor dit probleem , heb de startmotor laten testen loopt prima, en wie heeft ervaring met het (tandwielen) laten veranderen bij Cattier (delden) .heb alles uit elkaar gehaald zit wel beschadeging op (zie foto).graag...
  24. maximjan

    mijn xv 750 se

    Bijna klaar ,veel werk mee gehad ,zie foto :]
  25. maximjan

    achter wiellagers xv

    Heb een probleem (weet die bestaan niet) heb nieuwe lagers geplaatst ,nu wil ik achter wiel plaatsen blijkt dat hij te ver aan getrokken wordt en tegen de cardan loopt.lkontact gehad met roukema ,volgens hen heb ik de goeie lagers ,maar te zien in het HWB zouden er twee lagers in moeten ,aan de...
Terug
Bovenaan Onderaan