Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Robbinm
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Robbinm

    Honda Transalp 600V 1986? Neutraalschakelaarsrariteiten

    Goedenmiddag, voor een vriend ben ik bezig om een startprobleem op te lossen. Klacht: soms (niet altijd) gaat het neutraal lampje niet branden, en kan de motor niet gestart worden. Als oplossing gooit hij zijn stuur naar links, tegen de eindaanslag (met een flinke knal) en vaak begint het...
  2. Robbinm

    Rijlessen voor Aso-motorrijders

    Zie Ruim 1100 'asomobilisten' naar verkeersles | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Is er al iemand van MF die heeft deelgenomen aan zo'n cursus? Heb je wel eens een situatie meegemaakt waarin je iets deed zodat het verkeer beter doorstroomde maar je vervolgens verwijten naar je...
  3. Robbinm

    Brommer laten keuren als motor anno 2010

    Over dit onderwerp bestond al een topic uit 2004, maar omdat daar nogal offtopic gegaan werd, en de thread uit 2004 was heb ik besloten om een nieuw draadje te openen. Ik wil een Piaggio Zip laten keuren als motor, en ik wil weten wat daarvoor de procedure tegenwoordig is, en een indicatie...
  4. Robbinm

    EICMA Milaan 2009 nieuwe motorscooters etc

    Hier een paar foto's van de EICMA 2009, voel je vrij om de nieuwe modellen te bespreken. Er zitten een aantal leuke scooters bij, en zelfs een overdekte MP3 met aanhanger! Ik herken een carnaby op de voorgrond Heel bijzonder, zou het aanslaan? Aan de carterkap met elektromotor te...
  5. Robbinm

    De grensverleggende Aprilia mana: crossover scooter/motor

    http://www.motorfreaks.nl/2007/introductie-aprilia-mana.html - Turijn. - Soms is het zoeken naar de spreekwoordelijke naald in de hooiberg om een echt nieuw motormodel te ontdekken. Met het uitbrengen van de Mana mag Aprilia zich fier op de borst kloppen en pretenderen dat het uitpakt met een...
  6. Robbinm

    Rondkijken voor 400 tot 600cc fietsen, onbekend met modellen

    Hallo, Ik zal mezelf allereerst even voorstellen voordat ik mijn vraag stel. Ik ben nieuw op dit forum, dus een kleine geschiedenis van mij. Ik ben Robbin, ik ben nu 17 jaar en doe 4/5 havo. Ik heb me altijd geïnteresseerd in techniek en heb al aardig wat topics hier gelezen (vooral...
Terug
Bovenaan Onderaan