Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: chrisace
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. C

    pitstopdag 20 april tenkate nieuwleusen

    hallo allemaal zet alvast in je agenda 20 april weer de oeroude en zeer gezellige pitstopdag bij tenkate in nieuw leusden tot dan groet chrisace
  2. C

    introrit mtc de koppeling 7 april 209 apeldoorn

    Beste motorvrienden, Het is bijna 7 april. Dan staat de Introrit op de agenda. Zoals de naam al aangeeft, mogen er ook intro’s en niet leden aan meedoen kosten 5 euro voor een goed doel zie bijlage groetje tot dan
  3. C

    Opening motorkledingcenter zutphen

    Aankomend wekend 28 en 29 july grand opening van de nieuwe store in zutphen Gr chrisace
  4. C

    Yamaha demodag 9 juni apeldoorn topmoto

    Aankomende zaterdag is er weer een yamaha demodag bij topmoto in apeldoorn demo rijden op de allernieuwste modellen Gr chrisacr
  5. C

    pistop dag ten kate zaterdag 28 april 2018 nieuwleusen

    hallo mede motor rijders zaterdag 28 april 2018 is er weer een ten kate motoren pitstop dag in nieuwleusen net na zwolle !! !! altijd erg gezellie en veel te doen nieuwe demo rijden en de testbank zal ook wel weer aanwezig zijn ook altijd leuk om effe rond te lopen ik kom uit...
  6. C

    KAWASAKI Z-EVENT KLASSIEK EN NIEUW zaterdag 8 april

    hallo motor freaks beetje laat maar goed aankomende zaterdag kawadag bij premium motor / motozoom Op zaterdag 8 april organiseert Premium in Apeldoorn het Kawasaki Z-event. Op deze dag kun je proefrijden op onze Kawasaki demo motorfietsen. Daarnaast bestaat de Z1000 dit jaar 40 jaar...
  7. C

    Ten Kate Motoren Pitstopdag 2017 22april !!!

    hallo allemaal hij is er weer !! *O* *O* :] :] :] Zaterdag 22 april is het weer zo ver! De Ten Kate Motoren Pitstopdag! Een spektakel dag die bol staat van activiteiten, demonstraties en vooral koopjes. Een paddock vol classic racers uit diverse decennia, van de jaren vijftig tot...
  8. C

    Ten Kate Motoren Pitstopdag zaterdag 9 april 2016

    Zaterdag 9 april is het weer zo ver! De Ten Kate Motoren Pitstopdag in nieuwleusen !! Een spectakel dag die bol staat van activiteiten, demonstraties en vooral koopjes. Een paddock vol classic racers uit diverse decennia, van de jaren vijftig tot aan het heden. Demorijden op de nieuwste...
  9. C

    KTM demodagen 2 en 3 april apeldoorn

    KTM demodagen komen eraan zaterdag 2 april en zondag 3 april kun je met verschillende ktm motoren test ritje doen !!het is in apeldoorn bij premium motoren / motozoom voor info kijk op http://www.premiummotors.nl/KTM/KTMDemodagen.aspx groeten chrisace :W
  10. C

    ten kate motoren pitstopdag 25 april nieuwleusen

    hallo allemaal kreeg net een mailtje zaterdag 25 april is er weer een pitstopdag bij tenkate motoren te nieuwleusen altijd weer gezellie en een hoop te doen en te kijken !! :} :} ik ben der zeker weer bij *D *D *D *D *D *D gr chrisace
  11. C

    pitstopdag ten katemotoren op zaterdag 19 april

    Hallo allemaal Hij komt er weer aan de oergezellige pitstopdag bij ten kate motoren in nieuw leusen Er is weer van alles te doen en te bekijken Ik ben er in iedergeval weer bij Groetjes chrisace
  12. C

    20 april pitstopdag ten kate motoren te nieuwleusen

    aankomende zaterdag is er weer een gezellige pitstopdag bij ten kate in nieuwleusen de hele dag van alles te doen en te kijken !! :] :] gr chrisace :W
  13. C

    808#16 v2 monteren op een jamaha fz6 fazer gt

    hallo ik wil morgen mijn 808#16 hd spycamera op mijn motor gaan maken een jamaha fz6 fazer gt ik weet alleen nog niet waar ik hem het beste kan monteren en hoe ?? :? :? zijn er mensen die ook zoon camera hebben en waar hebben jullie hem gemonteerd ? alvast bedankt :} gr chrisace
  14. C

    toertocht 23 oktober !!! kan het niet meer vinden ??

    hallo ik kan het niet meer vinden er was een post geplaats voor een toertocht aan komende zondag 23 pktober . gaat het niet meer door ?? eind van de rit zouden we gaan pannekoeken huis gaan !! rit was boven amsterdam :? :? :? :? :? :? :? !! help !!! gr chrisace
  15. C

    gevraagd devil uitlaat voor yamaha fz6 2008

    hallo ik ben al een hele tijd op zoek naar een devil uitlaat voor de yamaha fz6 2008 wie oo wie heeft deze uitlaat en wil hem verkopen ? chrisace01@hotmail.com alvast bedankt gr chris
  16. C

    ten kate motoren pitstopdag 9 april nieuwleusen

    hallo allemaal de bekende pitstopdag :] van tenkate motoren in nieuwleusen komt er weer aan op zaterdag 9 april ik ga er ook heen hoop op lekker weertje 8-) gr chrisace
  17. C

    te koop puig kuipruitje cbr600f2

    te koop krasloze kuipruit donker voor cbr600f2 mail voor foto of reactie chrisace01@hotmail.com
  18. C

    te koop sebring sportuitlaat cbr600f2

    te koop sportuitlaat voor cbr600f2 aluminiun schadevrij mooie geluid en staat veeel mooier kan ook foto sturen gr chris chrisace01@hotmail
  19. C

    gezocht sportuilaat fz6 s2 Faser 2008

    te koop gevraagt sportdemper voor fz6 S2 2008 bos leovinci of two brothers als maar leuk geluidje geeft en niet te duur is gr chris chrisace01@hotmail.com
Terug
Bovenaan Onderaan