Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: schoffiex
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. schoffiex

    XJ900F, 1987, ca 118.000km & losse onderdelen

    ... en hij is verkocht!
  2. schoffiex

    toerenteller binnen kabel xj500 maxim

    Tijdens het rijden is de toerenteller kabel van de xj500 maxim van mijn partner losgetrild. Resultaat is dat de binnenkabel eruit is gevallen en dus is verdwenen. Heeft iemand nog zo'n kabel liggen, evt, compleet met de buitenmantel?
  3. schoffiex

    complete voorvork xj500 maxim

    heeft er nog iemand één liggen?
  4. schoffiex

    gevallen met XJ550 maxim: voorvork krom

    Gisteren werd ik gebeld door mijn vrouw, ze had op de dijk een wobble gehad en is met ca 40km/h tegen een tegenligger aangeknald. Gelukkig zag de tegenligger (koekblik) al dat het mis ging en stond inmiddels al stil. Waarschijnlijk een combi van niet ver genoeg vooruit gekeken met een probleem...
  5. schoffiex

    nette bochtenset XJ900

    Ik ben op zoek naar een nette (dus niet verroeste) bochtenset voor mijn XJ900 uit 87. Volgens mij past de uitlaat van een XJ750 ook. Evt. met dempers mits deze in nette staat zijn, anders zijn de mijn ook nog goed genoeg.
  6. schoffiex

    XJ/FJ 600/900 topic

    Ik heb gezocht maar kon geen topic vinden over deze ouwe beestjes (wel de div's en de FJ1100/1200). Is er interesse in zo'n topic om lekker te OH'en, tips en tricks te delen, samen te vloeken en te juichen en mekaar lekker te maken met pics... of zijn deze beestjes een uitstervend ras geworden...
  7. schoffiex

    montage krauser k1 rek op XJ900

    Ik heb vandaag een krauser K1 kofferset overgenomen (zijkoffers + topkoffer). Nu heb ik reeds een givi top koffer waarbij de vorige eigenaar nog twee extra beugel onder de zitting heeft laten lopen als extra versteviging (is nu werkelijk enorm sterk en solide). Verder zitten er dus ook de...
  8. schoffiex

    goede linkerspiegel XJ900F

    Ik zoek een goede linkerspiegel voor mijn XJ900F (dus glas = heel). Zo'n spiegel met hoekige beugel zodat hij niet tegen de kuip aankomt. Wie kan mij helpen?
  9. schoffiex

    aankoop eerste motor: XJ900

    Beste kenners en fanaten, Afgelopen donderdag was het zo ver: met veel spanning in de knieën mijn examen gehaald. Vrijdag meteen mijn rijbewijs aangevraagd (helaas moet je er tegenwoordig een week op wachten) en aan het oriënteren op een goede motor. Doel is om er vanaf nu altijd op te rijden...
  10. schoffiex

    nieuw hier..

    Zal mij ook even voorstellen, Johan van der Wielen, 32 jaar, in het dagelijks leven natuurfotograaf (zie: http://www.schoffie.eu) en afgelopen donderdag mijn examen gehaald... vrijdag meteen mijn rijbewijs aangevraagd maar helaas duurt dat nog tot as vrijdag voor ik het gewilde aantekeningetje...
Terug
Bovenaan Onderaan