Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Gassie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Gassie

    Ktm Smt 990 2013

    Te koop Mijn mooie Oranje schoonheid. Km.stand 23000 Kleppenstelbeurt al gehad. Akrapovic uitlaten. Gewoon een dijk van een machine. Ktm Zijkoffertjes erbij en ook de org. uitlaten. Vraagprijs 8250 Álle foto's staan op Autoscout
  2. Gassie

    KTM LC8,de motor voor echte mannen. Deel 11

    Na tien succesvolle en volledig uitverkochte delen, hier deel elf over de machtige tweecilinder LC8 motoren van KTM. Alles wat hier niet in staat kan je terugvinden in de eerdere delen. Deel I KTM 950 SM Deel II KTM 950 SM en meer lc8 Deel II Deel III KTM 990 SM en meer LC8 deel III Deel...
  3. Gassie

    Te Koop Honda Hornet 600 2005

    Te koop Honda hornet in de mooiste en snelste kleur Is het Nieuwe model dus met upside down voorvork. Wie wil deze beauty in de mooiste kleur over nemen van me. Kmstand 27500km (wordt nog mee gereden) Vraagprijs 5000 Euro Nieuwe vraagprijs 4500 euro Motor heeft een paar leuke...
  4. Gassie

    *Hornet Plaza 14* The Horneteers are Back

    *Hornet Plaza 14* The Horneteers are back ! ---------------------------------------------- Even een aparte vermelding voor deze Horneteer die jammer genoeg te snel van ons is heen gegaan Wij wensen de familie veel sterkte toe in deze zware tijd... Dark Hornet...
  5. Gassie

    Pazzo rem en koppelingshendel voor Honda

    iemand interesse voor een paar korte goudkleurige pazzo rem en koppelingshendels gloednieuw in de doos heb ze nu erop gezet voor foto,s te nemen voor de schappelijke prijs van 150 euro inc verzendkosten o ja ze zijn geschikt voor CB599 / CB600 HORNET 1998-2006 (F-18/H-626) CBR 600...
  6. Gassie

    Eifel toertocht voor de Clinic Clowns 31 Augustus

    Na het succes van 2007 willen we dit jaar de opbrengst graag verdubbelen! Daarom hebben we een super toertocht van ongeveer 250 km voor jullie uitgezet. Deze voert ons over schitterende stuurweggetjes in de duitse Eifel waarbij ook voor Eifel-kenners nieuwe stukken zijn te ontdekken. Dit...
  7. Gassie

    Motor Safety Drive 2008 Te Megaland Landgraaf

    Het is voor iedereen maar ik denk dat het het aantekkelijkst is voor de limburgers onders ons hier wat info verdere info staan in de linken vind dit goede iniatieven Op 20 april organiseert het Regionaal Orgaan Verkeersveiligheid Limburg de Motor Safety Drive 2008 op Megaland te...
  8. Gassie

    even voorstellen

    hallo allemaal de naam is gaston 36 jaar en ben op dit moment aan de laatste loodjes voor het rijbewijs bezig heb dus nog geen motor ;( maar ben wel flink aan het kijken :9~ dus jullie zullen nog wel wat stomme vragen te horen krijgen van me ... de smaak gaat uit naar een naked...
Terug
Bovenaan Onderaan