Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. wickydeviking

    Motor aanhanger die door de tuindeur past, z.g.a.n., 440 euro

    Te koop aangeboden wegens aanschaf gesloten aanhanger: Voor 1 motor met wielbasis tot ongeveer 1600mm. (supermoto die erop staat heeft een wielbasis van 1500mm) Afmetingen meet ik nog op. Door vorige eigenaar afgelopen winter tot op het boutje uit elkaar geweest, waar nodig opnieuw in de lak en...
  2. wickydeviking

    Gevraagd: inrijklem Noord-Holland / Utrecht

    Gezocht: losse inrijklem die ik in een aanhanger en in de schuur kan gebruiken. Iemand toevallig nog wat liggen voor een leuk prijsje enigzins in de omgeving Amsterdam?
  3. wickydeviking

    Gezocht: Kleine motor aanhanger die door de tuinpoort past (bijv. Foldycar, motolug, marathon)

    Gezocht: een kleine aanhanger die ik door de tuinpoort krijg, waar een supermotard op past (120kg) De verschillende opties die ik kan bedenken: Inklapbaar/opvouwbaar bijv. een Motolug, Foldycar, Marathon. Iets lichts zoals een ERDE 310 van 60kg (max 80(?) kg) welke ik op zijn zijkant door de...
  4. wickydeviking

    Gebruikte Dunlop Qualifier 2 160/60/17 - 20 euro

    Gebruikte Dunlop Qualifier 2 Dotcode 2617 (dus halverwege 2017) Geen droogtescheurtjes, ziet er nog goed uit Profiel: 2,5mm midden, 3,6mm zijkant Goed voor een seizoentje rijden of rook hem op. Evt met binnenband 20 euro Op te halen in Amsterdam, opsturen mogelijk tegen extra kosten.
  5. wickydeviking

    Gezocht: Supercorsa SC1 180/60/17

    Ik ben weer bijna door mn stapel achterbanden heen (voor heb ik nog genoeg). Gezocht: Pirelli SuperCorsa 180/60/17 SC1. Wie heeft er nog wat liggen? Het seizoen is begonnen! Dotcodes ben ik niet zo moeilijk mee (nouja er zijn grenzen) als ie goed is bewaard.
  6. wickydeviking

    Inrijklem 2x (Amsterdam) [VERKOCHT]

    Te koop, inrijklem voor de winterstalling, 1x zwart, 1x wit zgan. Ophalen in Amsterdam. Op te halen voor: 30 euro voor 1 of 50 voor allebei.
  7. wickydeviking

    Paddockstand achter, ophalen te Amsterdam, gratis (ophalen voor 12 nov)

    Mag weg wegens overcompleet. Paddockstand achter zonder wieltjes en zonder "arm". Op te halen voor 0 euro in Amsterdam Zuidoost. Ik ga hem niet versturen. Indien geen interesse, dan zet ik hem 11 nov einde dag bij grofvuil. Het werkt net wat anders dan een normale paddockstand die je onder de...
  8. wickydeviking

    Gratis: Frame met kenteken Honda CBR600F PC35 '99

    Na het demonteren van enkele CBRretjes heb ik nog een frame met kenteken over. Compleet vergeten dat ik die had en de schorsing verloopt binnenkort. Mag weg voor gratis. Anders gaat hij naar de sloop/demontage bedrijf en komt bij voor 100+ euro online. Wie maakt me los?
  9. wickydeviking

    Alles in 1 koop i.v.m. verhuizing: onderdelen Honda CBR600F4/CBR954rr en random spul (100 euro)

    Omdat ik binnenkort ga verhuizen: een grote opruiming. Alles in 1 koop. Ik hoef er dan niet mee te sjouwen, jij hebt veel voor weinagh. Wat zit er in de koop inbegrepen? CBR600F4 Eigen alles wat hier nog op te koop staat. Let op: ook kenteken met frame, dus overschrijven en schorsen...
  10. wickydeviking

    Gezocht: motorblok Honda CBR Fireblade 954 SC50

    Niet gevraagd is altijd mis natuurlijk. Heeft er iemand nog een blok liggen voor een 954 die rijdend is weggezet/gedemonteerd? In Duitsland heb ik er 2 gevonden op Ebay kleinanzeigen en in NL staat er 1 op marktplaats. Maar 1500 of 875 euro voor een motorblok vind ik toch wat teveel van het...
  11. wickydeviking

    Winterproject: Honda Fireblade 954 SC50 - [VERKOCHT]

    Te koop, winterproject: Honda Fireblade 954 uit 2002 met Repsol kleurstelling. Km-stand +-58.000. Pluspunten: Leuke motor voor weinig. Met een beetje kluswerk deze winter rij je heel goedkoop op de - naar mijn mening - mooiste model Fireblade die er is. Leuke Rizoma parts (koppeling- en...
  12. wickydeviking

    Digitale weegschaal (motor)aanhangwagen [verkocht]

    Te koop wegens verkoop aanhangwagen. Een digitale weger om je motortrailer mee te meten. Mocht dit toch net te weinig met motoren te maken hebben, dan mijn excuses. Ik gebruikte hem wel voor motortransport. Nieuwprijs 120 euro, mag weg voor 60 exclusief verzendkosten.
  13. wickydeviking

    Rechterspiegel en rechter zijkuipje(?) CBR600F2 - TEAB

    Ik heb de motor al 10 jaar niet meer, maar ik sleep deze onderdelen nog wel met elke verhuizing mee. Hopelijk kan ik er iemand blij mee maken, zonde om weg te gooien? Dus tegen elk aannemelijk bod te koop... spiegel rechts en zijkuip/inspectieluik rechts.
  14. wickydeviking

    Te koop: race tankdop Honda CBR600F4

    Te koop: racetankdop voor een CBR600F4 (past ook op een FS/F4i, maar dan moet je niet te hard remmen, want dan loopt alles eruit). Er mist wel 1 schroefje... Doe een leuk bod en je mag hem ophalen in Amsterdam of ik stuur hem op.
  15. wickydeviking

    Scottoiler (incompleet?) [VERKOCHT]

    Schuuropruiming: Scott-oiler Heb hem ooit van een motor afgehaald, ik geloof dat 1 van de slangetjes ook stuk was gegaan. Voor de handige harrie of de budget-klusser? Vraagprijs: geen idee. Bied iets leuks. Ophalen in Amsterdam of versturen tegen meerprijs. (iets meer dan iets leuks)
  16. wickydeviking

    Slotenset Suzuki SV650 gen 2

    Schuuropruiming. Slotenset voor een Suzuki SV650 gen 2 uit 2004, bestaande uit: Tankdop Contactslot Buddyseatslotje 1 sleutel Contactslot gaat niet supersoepel maar werkt wel gewoon. Misschien even schoonmaken/smeren? 40 EUR Op te halen in Amsterdam of versturen tegen meerprijs.
  17. wickydeviking

    Kontkuip VTR1000F

    Schuuropruiming. Kontje die ook de grond heeft gezien. Maar is wel te repareren. Alhoewel er wel een paar ophangpunten missen geloof ik. 20 EUR Op te halen in Amsterdam of te versturen tegen meerprijs.
  18. wickydeviking

    Driekwart van een Honda CBR600F4 in onderdelen + een paar FS/F4i onderdelen

    Overgebleven van een project: vrijwel alles van een Honda CBR600F4 uit 1999 behalve rijwielgedeelte voorkant (zie onderaan wat al weg is). + nog onderdelen van een PC35 (F4i en FS) van een vorig verkooptopic Deze advertentie hou ik up to date. Prijzen vul ik nog verder aan of doe een bod...
  19. wickydeviking

    Superbike stuur 22mm (geen fatbar)

    Gezocht: superbike stuur 22 mm. Liefst zwart of goud... grijs alleen als het echt niet anders kan 8)7 Mag gebruikt zijn, maar niet krom (die heb ik namelijk al) of dat de lak er echt vanaf bladert.
  20. wickydeviking

    Gezocht: circuitbandjes 180/60-17 (geen slicks)

    Gezocht: circuitbandjes 180/60-17 (geen slicks) SuperCorsa SC1 of SC2 Racetec RR K1 of K2 Geen slicks Graag niet compleet versleten Prijs in overleg
  21. wickydeviking

    Honda VTR1000F Firestorm, 1 euro per cc inclusief Garmin Zumo 220

    Te koop wegens teveel motoren :) Honda VTR1000 Firestorm "MY Best Friend" (zie kenteken, maar BoyFriend of BeerFest kan natuurlijk ook) Kmstand 76.241 Banden goed. Remschijven als nieuw, remblokjes redelijk. Garmin Zumo 220 navigatie incl RAM mount en oplaadkabel krijg je erbij. Inclusief 12v...
  22. wickydeviking

    VERKOCHT (Motor)aanhangwagen gesloten met een beetje werk: 450 euro

    Te koop omdat ik een maatje groter heb gekocht. Dichte aanhanger. Enkelasser met bakmaat 2.50 lang x 1.50 breed x 1.50 hoog. Gebruikt als motor aanhanger, je krijgt er 2 motoren naast elkaar in. Geen kenteken, dus max 750 kg. Eigengewicht aanhanger 450kg. Onderstel is van een Sterckeman...
  23. wickydeviking

    Suzuki SV650 ('04-'12?) dual high mount Ixil dempers incl. db-killers, e-keur en montage materiaal

    Gekocht voor mijn SV650, maar niet gerealiseerd dat ze op originele uitlaatbochten gemonteerd moeten worden en ik er een mooie RVS aftermarket set op heb zitten. #facepalm Wellicht heeft hier iemand interesse? Ze zien er namelijk superdik uit en ze worden niet meer gemaakt/geleverd. Heb ze 1x...
  24. wickydeviking

    Biketec bandenwarmers, 125 Euro

    Te koop wegens overcompleet. Biketek Bandenwarmers. 1 seizoen gebruikt. Werkt perfect, geen brandplekken, zuinig mee om gegaan, verwarmt tot 75-80 graden. Gebruikt bij 180/60, iets groter wil ook nog wel gok ik. Je kan er Nederlands en Europees Kampioen moto gymkhana mee worden :+ (successen...
  25. wickydeviking

    TEAB: Passagiersvoetsteun units KTM 640 LC4 (bj 2000)

    Tussen een doos met onderdelen van een CBR, zaten per ongeluk deze passagiersvoetsteunhouders, zonder voetsteunen. De originele eigenaar hoefde ze niet terug, dus misschien heeft iemand er nog iets aan? Volgens hem waren ze van een KTM640 LC4 uit 2000, of het op een ander type past mag je zelf...
Terug
Bovenaan Onderaan