Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: FrankFJR
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. FrankFJR

    Hét MF Weekend Winter BBQ 2024

    Wanneer: zaterdag 3 februari 2024 Waar: Bij @FrankFJR en @Dorothy (in Nieuwegein, exact adres op aanvraag via pm) Wie: (oud) MF Weekend deelnemers en geïnteresseerden Wat: Een gezellige BBQ, kletsen, drinken. Bij regen kunnen we gebruik maken van overkapping van een dubbele carport. Jullie...
  2. FrankFJR

    Kan ik snelheid uit gpstrack uitlezen?

    Gisteren ontving ik fanmail uit Leeuwarden. Heb volgens document 108, gecorrigeerd 104 gereden waar 100 is toegestaan. Nou heb ik cruise-control en vaak op snelweg actief. Ik zou graag vanuit mijn tracks bevestiging zien dat ze gelijk hebben. Kan dat? En zo ja, hoe doe ik dat?
  3. FrankFJR

    Boetes voor oortjes in het verkeer in Frankrijk

    Volgens de Telegraaf mag je na 1 juli geen oortjes meer in hebben in Frankrijk. Forse Franse boete voor oortje in verkeer Hoe gaan ze dan om met navigatiesystemen? Ik heb mijn navigatie toch echt met oortjes in mijn helm. En daar zelfs ook muziek op.... Zouden ze ook wat gaan doen aan...
  4. FrankFJR

    Dainese motorlaarzen maat 36 te koop voor 40 euro

    Bijna niet gebruikt. Mogen weg omdat dochter inmiddels er uit gegroeid is.
  5. FrankFJR

    Motorlaarzen Dianes maat 36 te koop

    Motorlaarzen maat 36 te koop Merk Dainese Kilometerstand: euh .... 200 km of zo? Prijs: bieden
  6. FrankFJR

    Kinderjas maat 128-134 te koop

    Motorjas maat 128-134 te koop. Kilometerstand: euh ..... 200 km of zo ;) - inclusief binnenvoering (winter) - aanritsbaar aan broek (deelbare rits aan de jas, inclusief ritsdeel wat aan de broek gezet kan worden) - Lus aan de jas zodat de jas ook aan een broekriem vastgemaakt kan worden...
  7. FrankFJR

    "Hét MF Motorweekend 2009" - aftermeet "Utrecht"

    "Hét MF Motorweekend 2009" - aftermeet "Utrecht" 28 juni Ja ik weet het: het is kort dag maar toch, eenmaal het virus te pakken, laat het je nooit meer los!! Wie van de geïnteresseerden en deelnemers van "Hét MF Motorweekend 2009" gaat er mee een dagje toeren, napraten, sterke verhalen...
Terug
Bovenaan Onderaan