Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Exigence
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Exigence

    Baofeng UV-5R 5 watt dual band portofoon (motorcommunicatie)

    Voor mensen die voor een bike-to-bike systeem nog op zoek zijn naar een goede en krachtige portofoon heb ik hier nog een spiksplinternieuwe Baofeng UV-5R liggen. Deze 5 watt portofoon heeft een bereik tot enkele tientallen kilometers. Nooit gebruikt (heb er nog 3 namelijk :+) Vaste prijs: €...
  2. Exigence

    Drift HD170 1080P actioncamera - goedkoop, voor knutselaars

    Voor alle knutselaars die voor een zacht prijsje een actioncamera willen! Ik heb hier nog een Drift HD170 1080P actioncamera liggen (met draaibare lens). Deze heeft echter een aantal mankementjes en mag daarom voor een heel zacht prijsje weg. Mankement 1: de beschermlens is weg. Voor de...
  3. Exigence

    Suzuki Bandit 600N houdt in

    Sinds afgelopen maandag heb ik alle carbs van de 600N weer in elkaar nadat ik ze ultrasoon gereinigd heb. Voor de zekerheid nog wat fuel system cleaner (Wynn's) toegevoegd aan de tank. Ook heb ik een extra benzinefilter toegevoegd (loopt wel een beetje omhoog) tussen de kraan en de carbs in...
  4. Exigence

    Alpinestars S-MX 5, maat 44, zwart/wit/fluor, nieuw!

    Hierbij aangeboden 1 paar spiksplinternieuwe Alpinestars (in doos en met nieuwe stickers 8-) ) S-MX 5 in maat 44. Nog nooit gedragen en in de onderstaande hippe kleuren :) Bieden staat vrij, maar wees wel realistisch. Heb zelf meestal maat 43 in schoenen.
  5. Exigence

    Niet starten bij warme motor (ZX6R '98)

    Afgelopen weekend was het weer wat warmer en toen kwam er een irritant probleem terug wat ik al eerder heb gehad. Mijn motor wil niet starten bij een warme (/hete) motor. Ik heb dit eerder gehad met mijn motor, maar waarom het toen ineens voorbij was weet ik niet... Even een aantal feitjes...
  6. Exigence

    Startmotor ZX6R '98

    Ik heb hier nog wat motorblokonderdelen over van een ZX6R uit 1998. Onder andere dus nog een startmotor. Geen foto, lijkt me wel duidelijk hoe zo'n startmotor er uitziet. Liefhebbers die toch graag een foto hebben moeten nog even geduld hebben tot het weekend. Deze is werkend gedemonteerd...
  7. Exigence

    Setje kleine knippers van Booster

    Ik heb hier nog een nieuw setje kleine knippers liggen van Booster. Had ze ooit gekocht om op mijn motor te monteren, maar vond ze daar toch niet mooi op staan. Deze knipperlichten zijn dus nog nooit gebruikt. Nieuwprijs € 19,95, dus doe maar een leuk bod :) Verzenden kan in een envelop...
  8. Exigence

    Twee sets aluminium voorvorkverstellers - 14 & 19 mm

    Ik heb hier nog twee sets aluminium voorvorkverstellers liggen. De sets zijn nieuw en ongebruikt. Één set is voor 14 mm zeskant en de andere set is voor 19 mm zeskant. Prijs: TEAB Foto's:
  9. Exigence

    Universele zwarte bar-ends nieuw - bol model

    Ik heb hier nog één set universele zwarte bar-ends liggen. Ze zijn nooit gemonteerd geweest. Het betreft een bol model, zie onderstaande foto's. Inclusief rubbers voor verschillende diameters stuur. Prijs: TEAB Foto's:
  10. Exigence

    Universele zwarte bar-ends nieuw - recht model

    Ik heb hier nog één set universele zwarte bar-ends liggen. Ze zijn nooit gemonteerd geweest. Het betreft een hoekig en recht model, zie onderstaande foto's. Inclusief rubbers voor verschillende diameters stuur. De kleinste diameter rubbers heb ik er helaas niet meer bij. Prijs: TEAB Foto's:
  11. Exigence

    Onderdelen motorblok ZX6R 1998

    Iemand nog onderdelen van een motorblok van een ZX6R uit 1998 nodig? Alles is beschikbaar, behalve de nokkenassen en het dynamodekstel. De nokkenaskettingspanner is niet meer te gebruiken trouwens (schroefdraad is dol). Zit op dit moment nog volledig in elkaar op zolder :) Koppelingsplaten...
  12. Exigence

    REV'IT SLR handschoenen wit/rood - Maat M

    Hierbij bied ik mijn nauwelijks gedragen REV'IT SLR handschoenen aan. Deze handschoenen heb ik afgelopen zomer ongezien en op de gok van een mede MF-er overgenomen (zgan). Helaas knellen de handschoenen mij bij mijn duim, dus ze zijn net een maatje te klein. Heel erg jammer, want het zijn echt...
  13. Exigence

    Mooie motorwegen

    Ik vind op internet altijd wel mooie routes, maar vaak zijn dat korte stukken echte stuurwegen en veel dorpjes enzovoort. Het leek mij wel een idee om een kaart te maken met alleen maar leuke stuurwegen. Vervolgens kan die kaart weer gebruikt worden om een mooie route in uit te stippelen. Zou...
  14. Exigence

    TK: Kawasaki ZX6R 1998, 25 kW

    Hierbij bied ik mijn Kawasaki ZX6R uit 1998 te koop aan. De motor staat 25 kW op kenteken geregistreerd (is via Wim ter Braake gebeurd). Op dit moment is de 25 kW begrenzing er uit (4 ringen in de inlaatrubbers), maar ik kan deze er zo weer voor je inzetten. Je krijgt ze er in ieder geval bij...
  15. Exigence

    K&N luchtfilter ZX6R 1998-2002

    Ik heb hier nog een K&N luchtfilter liggen, geschikt voor een Kawasaki ZX6R van de jaren 1998 tot en met 2002 (model KA-6098). Dit filter heb ik er 50 kilometer in gehad waarna hij er meteen weer uit is gegaan, ik hoopte op een mooier aanzuiggeluid maar dat bleef uit. Verder had ik geen zin om...
  16. Exigence

    Motorblok Kawasaki ZX6R 1998/1999 - in onderdelen

    Nu te koop in onderdelen, geef maar door waar je interesse in hebt! Hierbij verkoop ik het motorblok uit mijn Kawasaki ZX6R uit 1998. De kilometerstand is op dit moment 33.xxx kilometer. Onderhoud bij 30.000 kilometer: - kleppen gesteld - nieuwe olie - nieuw oliefilter - nieuwe...
  17. Exigence

    Afgezaagd asje in koppeling? ZX6R 1998

    Ik haalde gisteren mijn koppeling uit elkaar en daar steekt een asje in. Echter lijkt mijn asje afgezaagd. Het betreft onderdeel 46102 op de onderstaande afbeelding: Bij mij ontbreekt het linkerdeel van het asje, normaal zit daar dus veer nummer 92145 en ring 92200A omheen. Nu steekt het...
  18. Exigence

    Koelvloeistofreservoir ZX6R 1998

    Ik ben op zoek naar een koelvloeistofreservoir voor mijn ZX6R uit 1998 omdat mijn eigen gescheurd is en dat potentieel gevaarlijke situaties oplevert :P Heeft iemand iets liggen? *D De prijs komen we wel uit :)
  19. Exigence

    Weten jullie wel wie ik ben?

    Ik ben Erik, woon in Friesland op een kwartiertje van Leeuwarden, een maandje geleden ben ik 20 geworden en ik ben nu twee maanden bezig met motorrijlessen. Twee weken geleden mijn AVB gehaald en nu bezig voor m'n AVD. Grootste probleem is mijn budget op dit moment, ik ben student en zo'n...
Terug
Bovenaan Onderaan