Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: B@rt#89!
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B@rt#89!

    Aprilia Pegaso lekt olie en loopt warm alleen op choke

    Beste motor-forummers, Ik heb een wat vreemd probleem met de Aprilia Pegaso 650 (2001, 28.000 km. met carbs) van mijn vriendin: Als de motor warm is begint deze heel onregelmatig te lopen, waarna ie uiteindelijk uitvalt. Op het moment dat je dan de choke aantrekt is het probleem over...
  2. B@rt#89!

    Suzuki tl1000s

    Te koop: Suzuki tl1000s Bouwjaar: 1998 Km-stand: 63707 De motor verkeert in zeer nette staat, zowel uiterlijk al innerlijk. Hij is voorzien van een aantal extras, namelijk: - MDI kuipruit - Xenon - Kleinere spiegels (origineel aanwezig) - Carbon hugger - K&N...
  3. B@rt#89!

    Kawasaki zx6r voor weinig

    Te koop: Kawasaki zx6r Bouwjaar: 1996 Km-stand: 31700 100 km, vorige maand, heeft de motor zijn laatste beurt gehad, hierbij is vervangen: • Koppelingsplaten • Olie & oliefilter • Luchtfilter • Bougies • Carburateurs schoongemaakt De voorband is nog ongeveer 50% en de achterband...
  4. B@rt#89!

    Honda vfr400r nc30

    Te koop: Mooie Honda vfr400r nc30 Km-stand: 46800 Bouwjaar: 1989 Vermogen: 45 KW (62 pk) Motor is zeer goed onderhouden, en heeft recent nog onderhoud gehad twv van bijna 1000 euro… Bij de 46000: Grote beurt met oa, - Nieuwe banden (Bridgestone bt014) - Compleet nieuw remsysteem...
  5. B@rt#89!

    Aprilia Pegaso 975 euro!

    Te koop ivm met studie in het buitenland: Aprilia Pegaso 650cc 1-cilinder uit 1995 Km-stand: 69.770 De motor is zeer netjes onderhouden, de volledige onderhoudshistorie (met alle bonnen en km-standen) vanaf 4900 km is aanwezig en hierin is te lezen dat er nog nooit een beurtje is...
  6. B@rt#89!

    Iemand zijn zx9r kwijt? (marktplaats)

    Geen nummers, kenteken en sleutel voor 900 eu.... Heb het al even gemeld bij MP http://link.marktplaats.nl/466821129 Plaatje is overigens ook 'gejat' van MP, evenals de onderhoudsgeschiedenis...
  7. B@rt#89!

    Zeeeer nette Suzuki tl1000s '98

    Na lang nadenken heb ik toch maar besloten mijn tl1000s te verkopen. Is toch iets teveel van het goede voor een beginnende motorrijder, en vooral aan het bochtenwerk met deze machine kan ik gewoon niet wennen. Het bouwjaar is 1998 en de km-stand 60.700. Wat betreft de ‘innerlijke’ staat van...
  8. B@rt#89!

    Suzuki gsxr600 srad '99 1999 euro

    Te koop: Suzuki gsx-r 600 srad Bouwjaar: 1999 Km-stand: 37.900 km De motor is in goede staat van onderhoud. Zowel de banden als ketting en tandwielen zijn ongeveer 3000 km oud. 2000 km geleden zijn de olie, oliefilter en bougies vervangen, toen is ook de luchtfilter schoon gemaakt. Om...
  9. B@rt#89!

    K&N filter tl1000s

    Te koop: K&N filter voor een Suzuki tl1000s. Prijs: Teab
  10. B@rt#89!

    Koppeling slipt, met andere olie

    Hallo, Ik heb eergisteren de olie en oliefilter van mijn Aprilia Pegaso 650 (1995, 66000 km) vervangen en nu slipt de koppeling. Ik heb er een hele goedkope soort olie in gegooid (procycle) 10w40 halfsyntheet en geschikt voor motoren, auto's boten ed. Besteld via motozoom.nl. Er zat eerst...
  11. B@rt#89!

    Kentekenplaat gevonden: MG-ZV-81

    Gevonden aan de Schultingaweg bij Sint Annen (Noord-Groningen) Kentekenplaat zonder mf-sticker: MG-ZV-81 Het betreft een Yamaha r6 Ik dacht ik probeer het eerst hier even voordat de plaat richting het politiebureau gaat. Is iemand deze plaat kwijt of kent je iemand die deze kwijt is...
  12. B@rt#89!

    Gsx600f (evt. 25kw)

    Suzuki gsx600f (evt. 25 kw) Bouwjaar: 1998 Km-stand: 44.850 km. Motor is nu vol vermogen (59kw/80pk) Motor is zeer goed onderhouden en heeft op tijd zijn beurtjes gehad. 32.800: Nieuwe olie en oliefilter, nieuwe remblokken achter 36.000: Nieuwe voor en achterband (Bridgestone bt045)...
  13. B@rt#89!

    Gat in motorblok vx800 geslagen (foto)

    Na net een week zijn rijbewijs te hebben heeft mijn broer zijn motor nu echt de geest gegeven '( . Na gisteren de bobine te hebben vervangen, is er vandaag zomaar een gat in zijn blok geslagen tijdens het rijden. Het was ineens een harde knal met +- 70 kmpu. Motorblok loopt nog wel maar er...
  14. B@rt#89!

    Helmschade claimen (foto)

    Hallo, Ik stond vandaag rustig op een pleintje met mijn helm in mijn hand, totdat er iemand langs liep met een oud machinegeweer (en nee, ik woon niet in irak... ;) ). Helaas raakt de punt vant dat zware geweer heel hard mijn helm (ik hield em nog wel vast) waardoor ie nu beschadigt is :( ...
  15. B@rt#89!

    Wat is dit voor spul? (foto)

    Dit zit steeds weer aan de rechterkant van mijn gsx600f '98. Dit doet ie altijd al maar nu wil ik wel eens weten of er misschien iets aan moet gebeuren. 'Het' is niet nat ofzo en er zit geen geur aan. Wat is dit? :?
  16. B@rt#89!

    Knipperlichten: voor 21W, achter 10W?

    Hallo, Ik ben bezig met andere knipperlichten voor achterop mijn gsx600f (voorknipper is ingebouwd he...). Nu heb ik kleinere knipperlichtjes gekocht (wel gloeilamp) voor achter maar nu alles uit elkaar ligt kom er erachter dat de originele 21w is en de nieuwe 10w. Is die nieuwe er wel gewoon...
  17. B@rt#89!

    Xenon look lampen?

    Hallo, Ik ben van plan om via marktplaats xenon look lampen te bestellen. Zijn er ook mensen die ervaring hebben met deze lampen, heeft het echt meer licht en ziet het er wel vet uit? ;). Of kan ik beter even doorsparen en een 'echt' Xenonsetje kopen van 70 euro ofzow *D Linkkje...
  18. B@rt#89!

    *Kawasaki zzr250*

    .
  19. B@rt#89!

    Luchtfilter(huis) zzr250 verwijderen

    Hallo, Het klink misschien een beetje als een domme vraag, maar hoe haal ik mijn luchtfilter(huis) van mijn zzr250 af. Ik heb em al wel helemaal los, maar het lukt niet om em gewoon er van boven uit te pakken, en ook niet van de zijkant. Voordat ik het subframe eraf zou halen dacht ik, eerst...
  20. B@rt#89!

    Wat kost het keuren van 25 kw?

    Hallo, Mijn motor (suzuki gsx600f 1998) wordt deze week teruggebracht naar 25 kw. Dit gebeurd niet op de officiele manier maar hij wordt wel 25 kw. Is het mogelijk om deze motor 25 kw op kenteken te krijgen en wat kost het keuren dan bij het RDW. Maakt me opzich niet zoveel uit of het op...
  21. B@rt#89!

    Yoshimura op mijn 25 kw gsx600f?

    Hallo, ik heb een vraag, Mijn suzuki gsx600f (1998) is 25kw met een standaard uitlaat. Ik wil nu een yoshimura demper voor deze motor kopen maar heb ik dan geen kans op een vastloper omdat ie dan te weinig benzine krijgt? Moet er dan verder nog iets veranderd worden aan de afstelling? Het...
  22. B@rt#89!

    Demper/uitlaat suzuki gsx600f 1998

    Hallo, Ik ben op zoek naar de NIET-ORIGINELE demper voor mijn gsx600f (1998 ---> nieuwe model) . De originele is me wat te stil en ben daarom op zoek naar iets anders. Ik kan nergens een 2ehands onoriginele demper voor mijn motor vinden. Prijs komen we wel uit. Merk maakt mij niet zoveel uit...
  23. B@rt#89!

    Benzinekraan res, on of pri?

    Hallo, Ik heb een vraagje. Ik heb gister een suzuki gsx600f (nieuw model) gekocht. Ben er heel tevreden mij, moet alleen nog op 25 kw want ik ben nog 18, is mijn eerste motor. Maar nu mijn vraag. Deze motor heeft een benzinekraan. Is dit niet een beetje onzin want er zit ook een...
Terug
Bovenaan Onderaan