Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: TheLittle
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. TheLittle

    Te koop: Difi (dames)motorbroek maat 22

    Te koop aangeboden: Dames lederen motorbroek maat 22 (maat 40) van het merk Difi. de broek is 2 x gedragen, maar mijn vrouw vindt motor rijden niet haar ding. vraagprijs 100 euro
  2. TheLittle

    Rev'it Air jas XXL

    Te koop aangeboden Rev'it Air jas, en echte doorwaai jas voor de vele warme dagen in nederland. Maat XXL Prijs: 60 euro
  3. TheLittle

    Leren broek Hein Gericke PSX maat 54

    Mijn schoonzoon heeft deze broek gekocht voor een circuit sessie (1 malig) Geen krasjes op te vinden. Daarna nooit meer gedragen, de broek is voor mij te lang. Vraagprijs: 60 Euro (verzendkosten voor koper)
  4. TheLittle

    Bagagesysteem (universeel) Moto-Detail

    Te koop: Universele bagagesysteem (2 zijtassen en toptas) Er zit een nieuwe adapterplaat bij (plus 1 aangepast voor Suzuki GSR) Wegens aanschaf andere motor. De set 1 maal gebruikt voor een meerdaagse vakantie (5dgn) Vraagprijs: 60 Euro (verzendkosten voor koper) Dit...
  5. TheLittle

    Suzuki GSR - Rem- en koppeling hendel

    Suzuki GSR - Rem- en koppeling hendel 15 euro exclusief verzendkosten.
  6. TheLittle

    Suzuki GSR Voorspatbord met Extenda fenda

    Omdat ik mijn GSR heb verkocht, heb ik nog wat spullen over. Voorspatbord (origineel zwart) met Extenda fenda. (deze gebruikte ik altijd in de winter) Vraagprijs TEAB excl verzendkosten.
  7. TheLittle

    Seatcover Suzuki GSR , YBA

    Te koop: Ermax seatcover voor een Suzuki GSR (colorcode YBA) vraagprijs 70 euro excl verzendkosten.
  8. TheLittle

    Nieuwe Scottoiler MK7

    Gekregen als kado'tje , echter nooit aangeloten. (nieuw in doos, helemaal compleet) Scotoiler MK7 , Universal Kit. Vraag prijs: 70 euro excl verzendkosten.
  9. TheLittle

    WWW goes to Zandvoort (Circuit Experience)

    Een animo check voor de Waterlandse Gehaktballen. Circuit Experience
  10. TheLittle

    Wie Weet Wat er landt deel V (De doorijders Editie)

    *O* *O* Welkom in deel V! *O* *O* Hier draait het om: Purmerend e.o. oftwewel Waterland hier begon het mee: Wie woont er in Waterland (Purmerend e.o.)? Wie?, Wat? Waterland! deel 2 Wie? Wat? Waterland!!! (wereldstad Purmerend eo.) deel 3 Wie? Wat? Waterland!!!! (Het...
  11. TheLittle

    Te koop: Honda CB1 kroonplaat

    Ik heb nog een kroonplaat voor een Honda CB1 Deze is ontdaan van zijn zwarte kleur. Zeer goed te gebruiken als je een SB stuur wilt op je CB1 en de kroonplaat orgineel wilt laten. ik vraag er 25 euro voor (exclusief verzend kosten)
  12. TheLittle

    clipons voor Honda CB1

    Ben op zoek naar clipons voor een Honda CB1. Wil graag een superbike stuur monteren, maar hiervoor zijn clipons nodig. Dus wie o wie, heeft dat nog ergens liggen.
Terug
Bovenaan Onderaan