Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Polly™
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Polly™

    GESTOLEN! KTM Super Duke GT 1290

    Niet mijn motor maar wou dit wel even onder de aandacht brengen: https://www.at5.nl/artikelen/201236/motor-van-arts-amsterdam-umc-gestolen-heel-zorgelijk...
  2. Polly™

    Ervaring met deze rotonde (omgeving Meerkerk / Hoogblokland)

    Op 07-07-2016 ben ik uitgegleden, over een oliespoor, op deze rotonde: https://www.google.nl/maps/@51.8973587,4.9765257,15.5z?hl=nl Mijn vraag is heeft één, of meerdere, van jullie wel eens gemerkt dat het daar gladder is dan normaal? Er zitten nogal wat zwarte strepen op de weg als je...
  3. Polly™

    Geen favorieten meer mobiel???

    De laatste tijd kan ik op me telefoon me favorieten topics niet meer bekijken (motor-forum.mobi). Krijg dan de melding sernerfout 500. Als ik dan de originele versie van motor-forum aanklik dan kan ik ze wel gewoon zien. Ligt dit aan me telefoon of zijn jullie misschien ergens mee bezig zodat...
  4. Polly™

    Pirelli Angel ST 180/55 ZR 17

    Bij deze mijn oude achterband. Zat erop toen ik mijn motor kocht maar voor zat een ander merk en type. Op beide andere banden laten zetten en deze over gehouden dus mag weg. Info Dot EB PT K685 2910 Pirelli Angel ST 180-55 ZR 17 M/C (73W) Niets mis mee (Nooit lek gereden ofzo) In het...
  5. Polly™

    Scala Rider Q3 Multiset

    Denk dat ik hier het meeste kans heb op een respons. Wat doe ik fout? Een tijd geleden heb ik een Scala Cardo Q3 Multiset gekocht. Toen ik hem kocht en installeerde kon ik hem meteen updaten naar versie 1.1 Vanmiddag keek ik op de site van Scala Cardo en zag dat er een update was naar...
  6. Polly™

    Zijpaneel Triumph Speed Triple 1050

    Zijpaneel Triumph Speed Triple 1050. Jet Black. Voor linksachter onder het zadel. Vraagprijs 3 tientjes
  7. Polly™

    Koppelingsdeksel Triumph Speed Triple 1050

    Koppelingsdeksel voor een Triumph Speed Triple / Tiger 1050. Komt van een 2010 model maar past op meerdere modellen/jaartallen (heb ik me laten vertellen). Zeer lichte omvalschade. Op de foto valt het meer op dan in het echt. Vraagprijs 5 tientjes
  8. Polly™

    Triumph Speed Triple / Tiger 1050 Dynamodeksel

    Dynamodeksel Triumph Speed Triple / Tiger 1050. Komend van model uit het jaar 2010 maar heb me laten vertellen dat ie op meerdere modellen/jaartallen past. Lichte omval schade (te zien op de foto's). Vraagprijs 5 tientjes
  9. Polly™

    Triumph Speed Triple Knipperlichten

    Complete set knipperlichten tbv Triumph Speed Triple. Rechts voor zeer licht beschadigd. Word als complete set verkocht. Compleet met originele stekkertjes, dus niks afgeknipt. 40 euro
  10. Polly™

    Engelse motor kopen in Nederland?

    Even een vraagje. Ik weet een motor te staan bij een dealer die hoogstwaarschijnlijk uit Engeland komt (de motor dan). Ik ben eerder naar die dealer gegaan en hij zei dat ie wel vaker motoren daar vandaan haalt. Moet ik op iets speciaals letten ofzo als dit zo is? Het feit of ie reeds...
  11. Polly™

    Ervaring Motor Centrum Eibergen?

    Zoals de titel al verraad ben ik op zoek naar mensen die ervaringen hebben met Motor Centrum Eibergen. En dan vooral bij aankopen van een occasion. Zodra ik me motor heb verkocht ben ik van plan om een andere motor te kopen en nu staat er bij hun eentje waarin ik zeker ben geïnteresseerd...
  12. Polly™

    Yamaha FZ6 S Fazer (Bj 2005) € 3999,-

    VERKOCHT Bij deze bied ik mijn motor aan voor de verkoop. Merk: Yamaha FZ 6 S Kilometerstand: 26091 km (dit worden er meer want met zonnige dagen rij ik er nog steeds op) Segment: Sport/Tour Bouwjaar: 2005 Kleur: Zwart Prijs: 4450.- euro 3999.- euro Banden (Michelin PilotRoad2)...
  13. Polly™

    RIP Eric Geurs (Rij instructeur/Rijschool Ben Smit)

    Net pas gelezen dus helaas niet eerder gepost: Tot ons groot verdriet is Eric Geurs na een korte onoverwinnelijke strijd van ons heen gegaan. De begrafenis zal op vrijdag 15 april om 14.00 op de Noorderbegraafplaats, Buikslotermeerdijk 83 te Amsterdam zijn. Begrafenis stoet van motoren op...
  14. Polly™

    Liever linker of rechter bocht?

    Tijdens het lezen van het KD topic kwam ik erachter dat er meer mensen tijdens de rechter bocht eerder een KD maken dan een linker. Nu weet ik wel dat de afrit van de snelweg ofzo vaak een rechter bocht is maar ik heb zelf ook de mening dat m'n rechter bochten vaak soepeler gaan dan de linker...
  15. Polly™

    Heeft iemand hem al? Shoei XR1100

    De nieuwe Shoei XR1100 zou volgens de website vanaf vandaag verkrijgbaar zijn. Is er al iemand zo enthousiast geweest dat ie voor de deur lag om de helm meteen te kopen? *O* En wat zijn de ervaringen? (als je over ervaring mag praten na een dag) Op de site staan wel een paar...
  16. Polly™

    #$%&* Lid van de club

    Sinds een paar uur geleden ben ik lid van de club waar je eigenlijk niet lid van wilt zijn. Ik ben onderuit gegaan met me motor. Niet heel heftig, maar toch. Op de Nassaukade in Amsterdam werd ik gesneden door een, in de rij wachtend, vrachtwagentje. Daar zijn parkeerplaatsen met een schuin...
  17. Polly™

    Ervaring met Helmetcity/Engeland?

    De naam van het topic zegt het al. Ik zoek naar goeie of slechte ervaringen met Helmet City has FREE UK Delivery on ALL items and FREE European Delivery on orders over £150, plus 0% Finance I.v.m. de zwakke pond is het misschien wel interessant om mijn nieuwe helm daar vandaan te halen. Het...
  18. Polly™

    Vijf weken stilstaan?

    Binnenkort ga ik vijf weken op vakantie 8-) *O* Nu ken ik mijn Yamaha FZ6S wel op me werk stallen die tijd, volgens mij, maar mijn vragen zijn: 1)Is het goed is als ie zo lang stilstaat? 2)Zal ik hem met z'n banden van de grond af moeten zetten om platte kantjes te voorkomen? 3)Doet de...
  19. Polly™

    Irritante brom in uitlaat

    We hebben het volgende probleem. Een vriend van me heeft onlangs een vrijwel nieuwe Z1000 uit 2007 met 1500 KM op de teller gekocht. Nou is het zo dat hij de testrit heeft gedaan zonder otoplastieken (later aangeschaft). En als hij nu op z'n Z1000 rijd en/of z'n gas los laat krijgt hij...
  20. Polly™

    Lekke bandenprobleem

    Hoi allemaal! Ik heb net een paar weken me Fazer (2005) in bezit en nu al een lekke achterband Mijn vraag is nu: Wat moet ik doen? Ik heb nog ongeveer 1 a 2 mm boven de slijtnokjes aan profiel op me achterband zitten en me voorband ziet er nog heel goed uit hoewel hij wel wat begint te...
  21. Polly™

    Motorkleding Grote maten. Waar?

    Een collega van me is op zoek naar de wat grotere maten motorkleding. (Hij heeft zich hier nog niet geregistreerd) Denk hierbij aan XXXL en misschien nog wel groter al naar gelang de lengtemaat. Hij is ook nog best lang (schat hem op 1,97 a 1,98). Is er een dealer of merk wat daarin is...
  22. Polly™

    Betonblok-slot?

    Hoi Ik woon in de binnenstad en binnenkort wil ik dus ook een motor gaan kopen. Nou heb ik dus het probleem dat ik me motor niet in een garage kan stallen ofzo. Om mijn toekomstige motor toch een beetje "veilig" langs de weg te zetten zit ik eraan te denken om een gat onder een straattegel...
  23. Polly™

    Termaat motoren

    Aan alle kanten op dit forum word aangeraden om voor jassen, broeken, schoeisel etc. etc. maar eens bij Termaat motoren te gaan kijken, omdat ze erg veel op voorraad hebben en goeie prijzen hebben etc. Dit geloof ik al zonder daar gekeken te hebben na al die lovende woorden, maar hoe zit het...
  24. Polly™

    Langzame slalom?

    Tijdens mijn lessen is de langzame slalom echt huilen met de pet op!!! Ik krijg het niet voor elkaar! Ik heb die slalom nu ongeveer 20 tot 25 keer geprobeerd en het is me maar 1 keer gelukt. Help!!! Heeft iemand nog andere tips voor de langzame slalom??? Want ik krijg het niet voor elkaar...
Terug
Bovenaan Onderaan