Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Flyingdoc
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. F

    Originele demper Honda NC 700 x 2013

    Hoi MFers, Hierbij heb ik een originele demper van Honda NC700x uit 2013 te koop. Paar minieme gebruikerskrasjes, maar feitelijk zo goed als nieuw. Vraagprijs 99 e. Wie kan ik er blij mee maken? Zie foto's.
  2. F

    TK: leren IXS handschoenen, maat S

    Vorig seizoen heb ik deze handschoenen gekocht. Ik heb er welgeteld drie ritten mee gereden, maar kwam helaas snel tot de conclusie dat ze toch net een maatje te klein voor mij zijn. Hopelijk kan ik iemand anders er blij mee maken! Het zijn echt leren IXS handschoenen (type F-1510), maat S...
  3. F

    Demper met diameter 62,5 mm

    Goedenavond allemaal, Een vraag: ik heb nu een Laser demper op een 4 in 1 uitlaatsysteem zitten op m'n Suzuki GSX600F uit 1997. Deze demper heeft echter een niet uitneembare db-killer en stiekem vind ik iets meer sound wel leuk. Heeft iemand nog een oude demper liggen die in de verkoop kan...
  4. F

    Te koop: compleet en netjes 4 in 2 uitlaatsysteem

    Hoi forummers, Het volgende heb ik in de aanbieding: In goede staat verkerende complete 4-2 uitlatenset incl. bochten. Deze set heeft slechts 20.000 km onder een Suzuki GSX600F uit 1997 gezeten. Motor is door vorige eigenaar alleen bij mooi weer gebruikt, dus geen pekelfiets. Alle...
  5. F

    Suz start niet, wie heeft tips?

    Hoi forummers, Van 't weekend wilde ik lekker weer een stukje gaan rijden op m'n Suzuki (gsx600f). Hij had een weekje stilgestaan. Alles ging goed tot het moment dat ik wilde starten; de startmotor draaide goed rond, maar verder gaf de motor totaal geen sjoege. Volgende dingen uiteraard...
  6. F

    MQP motorbroek textiel maat L voor heren

    Voor heren met maat L heb ik een nette zwarte MQP textiel broek. De broek is zwart en heeft een voering die er niet los uit te halen is. De broek heeft geen knie-protectoren van plastic, wel is de stof rond de knieën extra dicht en verstevigd. De broek is deels van Cordura gemaakt. De broek...
  7. F

    MQP motorjas textiel maat L voor heren

    Voor heren met maat L heb ik een nette zwarte MQP textiel jas. De jas is zwart en ’t is een zomer-jas model want er zitten geen protectoren in. Er zit wel een wintervoering bij, die zit er op de foto echter niet in, maar krijg je er uiteraard wel bij. Jas heeft veel zakken, goede ritsen en een...
  8. F

    Revenger motorbroek textiel maat M voor dames

    Voor dames met maat M (38-40, misschien ook 42, als je rond de 1.75 lang bent zijn de pijpen lang genoeg) heb ik een mooie textiel broek van het merk Revenger. De broek is zwart. Er zit protectie op de knieën. De broek heeft tevens wintervoering, die zit er op de foto echter niet in, maar krijg...
  9. F

    Damen motorjas textiel maat L voor dames

    Voor dames met maat 40-42 (maat L) heb ik een mooie textiel jas van het merk Damen. De jas is zwart met donkerblauw. CE- protectie rond de bovenarmen, de ellebogen en een kleine rugbeschermer. De jas heeft tevens wintervoering, die zit er op de foto echter niet in, maar krijg je er uiteraard wel...
  10. F

    Hulp gevraagd mbt montage uitlaat

    Hoi allemaal, Na een zoektocht naar een geschikte uitlaat voor m'n GSX600F (<97) ben ik net trotse eigenaresse geworden van een mooie Laser Deeptone demper *D ! Nu rijd ik nog rond met het orginele 4 in 2 systeem, hetgeen nu of vervangen moet worden door een 4 in 1 systeem of moet worden...
  11. F

    Op maat gemaakte oordoppen Motorbeurs Utrecht

    Hey allen, Morgen shoppen in Utrecht en er staat een setje op maat gemaakte oordoppen op het verlanglijstje. Dus om me alvast een beetje te orienteren: --> Wie heeft er een setje gekocht op de beurs? Ben benieuwd bij welke stand je ze hebt laten maken, wat je ervoor betaald hebt, wat voor...
  12. F

    Dame zoekt 4 in 2 uitlaat Suzuki GSX 600 F '97

    Hoi mede-forummers, Inmiddels rijd ik al een tijdje heerlijk rond op m'n Suzuki GSX600 F uit 1997, maar ik ben wel tot de conclusie gekomen dat ik mij graag met wat meer herrie wil verplaatsen :) . Momenteel rijd ik nog rond met het originele 4 in 2 uitlaat systeem, maar ben op zoek naar...
  13. F

    Motor ongeluk Langevelderslag

    Hoi mede-forummers, 'k Kom net terug van een lekker strandwandelingetje, maar was op de terugweg helaas getuige van een net gebeurd auto vs motor ongeluk. Op de duinweg richting Langevelderslag had een oud vrouwtje, (te) ruim over de middenstreep rijdend, een linker bocht ingestuurd. Uit...
  14. F

    Motor-stalling in Nieuw-Vennep

    Hoi allemaal, Excuus voor dit spamtopic voor niet-Vennepers ;), maar na een vergeefse zoektocht naar onderdak voor m'n motor, probeer ik 't hier nog even op 't forum! ---> 'k Ben op zoek naar een schuur/garage/iets-anders-met-een-dak waar ik een klein plekje mag 'lenen' om m'n Suzuki te...
  15. F

    Benzine: 95 of 98?

    Excuus voor topic, heb m'n antwoord inmiddels al gevonden :)!
  16. F

    Introducing....miss 'Flyingdoc'

    Hoi allemaal, Na enkele berichtjes op dit forum wil ik me bij deze even voorstellen: mijn naam is Mariska, 23 jaar, studente van beroep ;) en woon in omgeving Amsterdam. 'k Heb vorige week m'n eerste motor (Suzuki GSX 600 F) aangeschaft, waarmee ik uiteraard heel erg blij ben! Helaas moet ik...
  17. F

    Goed onderhoudsadres gezocht in omgeving Schiphol-Leiden!

    Hey allemaal, Onlangs heb ik m'n eerste motor aangeschaft *O* ! Helemaal super natuurlijk, maar voordat ik echt lekker ga rijden, wil ik 'm toch nog een keer helemaal na laten lopen (heb 'm particulier gekocht) -> dan kan ik met een volkomen veilig gevoel op pad. 'k Woon in de buurt van...
  18. F

    Keuring particuliere motor

    Hai allemaal, Na het behalen van m'n motorrijbewijs *yeahhh* ben ik nu op jacht naar een goede eerste motor. Vandeweek ben ik bij een Suzuki gaan kijken en met behulp van gezond verstand plus een checklist van internet heb ik 'm zo goed als ik kon aandachtig bekeken. Helaas zijn alleen de...
Terug
Bovenaan Onderaan