Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Gidi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Gidi

    Gezocht: dynamodeksel zx6r '03-'04

    Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een dynamodeksel voor een zx6r bj 03-04. Misschien weet iemand of andere bouwjaren zx6r ook passen?
  2. Gidi

    Honda CBR1000RR '04-'05 kuipset

    Te koop aangeboden; Circuit kuipset voor Honda CBR1000RR Fireblade, bouwjaren 2004 en 2005. Sebimoto kuipset is nieuw, nog nooit gemonteerd geweest. Moet dus nog geprimerd, geplamuurd en afgelakt worden. De set is erg compleet, bestaat uit: -Topkuip -Onderkuip -Kontje (dichte versie, dus...
  3. Gidi

    Veervoorspanning WP4618

    Ik heb vandaag een WP 4618 schokker op m'n 2004 ZX-10r gemonteerd en ben begonnen met de afstelling. Ik heb de "rider sag" afgesteld op 30 mm. (Volgens mij een goed startpunt?) Nu viel mijn oog op een rubber ring op de demperstang van de WP schokker. Is dit een "indicatorring" die ik kan...
  4. Gidi

    Nissin radiale remklauwen

    Ik ben op zoek naar een setje Nissin radiale remklauwen, steek 108 mm. Zitten origineel op ZZR1400 en ZX-6r. Deze dus: Heb je een setje liggen of weet je iemand die ze heeft, geef een PB'tje!
  5. Gidi

    Laser Hotcam Carbon ZX-10R

    Te koop; Laser Hotcam demper met linkpijp voor een '04-'05 Kawasaki ZX-10R. Als nieuw, geen beschadigingen of krasjes te bekennen! Mooi diep geluid maar niet overdreven luid. DB Killer heb ik er niet bij maar die zijn overal te krijgen voor wenag! Vraagprijs 200 euro
  6. Gidi

    PT Performance radiale rempomp

    Te koop; PT Performance radiale rempomp -Als nieuw!!! -19x20 -CNC gefreesd -Opklapbare hendel Vraagprijs 175 euro
  7. Gidi

    Akrapovic sticker

    Ik ben op zoek naar een hittebestendige Akrapovic sticker, nieuwe stijl: afmeting 150x44 mm
  8. Gidi

    Bagster Triumph Speed Triple / Daytona 955i

    Wegens verkoop van mijn Speed Triple heb ik in de aanbieding: - Bagster tankhoes voor bevestiging van tanktas, kleur zwart. - Bagster tanktas, inclusief regenhoes, eveneens kleur zwart. Voor Triumph Speed Triple T509 / 955i (1997-2004) en Daytona T595 / 955i (1997-2001) Maar een enkele...
  9. Gidi

    Triumph Speed Triple 955i

    Triumph Speed Triple 955i Bouwjaar 2000 Km. stand 42000 955cc 3 cilinder :9~ injectie 110 pk Banden: Michelin Pilot Power 2ct; voor moet vervangen worden, achter 50% Ketting: 75% Accessoires: -Spyball alarm (met 2 zenders) -MIG high-mount open uitlaat compleet met...
  10. Gidi

    Tanktas 15 liter

    Tanktas groot Met magneten. Incl. balhoofdriem, regenhoes en GSM oproepverklikker. Met 1 rits van kaartleesmap naar tanktas te maken. Bij Motozoom 33,95. Nooit gebruikt! Prijs 20 euro
  11. Gidi

    Tanktas 5 liter

    - Tanktas klein Met mageneten, inhoud 5 liter, incl. draagriem en regenhoes. Bij Motozoom 22,95. 1 Seizoen gebruikt. Prijs 15 euro
  12. Gidi

    Superbikestuur

    Stalen superbikestuur, diameter 22mm. Voorzien van stuurgewichten en Harris "GSX" handvaten. Prijs 15 euro
  13. Gidi

    Suzuki Rem + kopplingshendel

    Nieuw, voor diverse modellen Suzuki tot 1995; Rem + kopplingshendel Vraagprijs 10 euro
  14. Gidi

    Motormover

    Motormover, voor het eenvoudig manouvreren van uw motorfiets in garage of schuur. Voor motorfiets met middenbok. Lengte mover= 146 cm Breedte= 68 cm Max. breedte voorband 130mm Vanaf voorband tot middenbok ong. 120 cm Max draaggewicht ong. 350 kg Vraagprijs 75 euro
  15. Gidi

    Tik in blok Speed Triple 955i

    Sinds kort hoor ik tikken in het blok van mijn Triumph Speed Triple 955i bj.2000 ;( . Dit is vooral bij een koude motor, naarmate het blok op temperatuur komt neemt het tikken af en verdwijnt bijna volledig. Het tikken is niet afhankelijk van het toerental. Het geluid zelf deed me denken aan...
  16. Gidi

    Stuurdemper Triumph Speed Triple/Daytona 955i

    Wie o wie heeft een stuurdemper voor een Triumph Speed Triple of Daytona 955i voor mij? Bouwjaar '99 t/m '01? Gr. Gideon
  17. Gidi

    Nieuw lid omg. Hellevoetsluis

    Hallo allemaal, ff voorstellen, ik ben Gideon, 27 jaar jong en sinds 2003 mijn motorrijbewijs. Heb eerst op een GSXR 750 streetfighter rondgetuft, sinds okt '07 heb ik een Speed Triple 955i. 8-)
Terug
Bovenaan Onderaan