Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: The Bastard
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. The Bastard

    Motormaatjes gezocht in en om Almere

    Goedemorgen Motorfanaten, De zonnige periodes komen er weer aan en dat betekend heerlijke ritjes op de motor en genieten van het leven. Wat is er nou leuker om dit samen te doen. Hierbij een oproep voor mensen die ook graag samen rijden. Laat wat van je horen. Op wat voor motor je rijdt maakt...
  2. The Bastard

    Toegangskaart 29 juni TT Assen

    Te koop 1 toegangskaart voor zaterdag 29 juni te TT Assen Het betreft hierbij: Strubben Tribune: vak CS rij 10 Voor de prijs van 87€ Op te halen in Almere of verzending mogelijk kosten koper.
  3. The Bastard

    Te koop : Tailbag Speedpack

    Te koop aangeboden zo goed als nieuwe Tailbag speedpack Volume 75l - 100l Waterdichte binnentas. Op vier punten te bevestigen. Reflecterende details. Meerdere vakken aan de buitenkant. Bij deze tas zitten twee zijtassen. Ook bijgeleverd waterdichte hoezen voor de drie tassen...
  4. The Bastard

    Originele uitlaat R6 2006, bochtenset, toebehoren

    Te koop: Originele uitlaat van een R6 bj 2006 met bochtenset en toebehoren. Krasvrij. Vraagprijs is 100 euro. Voor foto's even pm-en kan de foto's niet verkleinen.
  5. The Bastard

    Alpinestars Dames Handschoenen(zwart)

    Alpinestars Ladies ST-2 size small/8 Waterdicht. Outshell 35% Genuine leather 50% Kodra 10% Synthetic leather 5% Nylon Linning 100% Thinsulate+Bemberg Hipora insert
  6. The Bastard

    Ruitje r6 98-02 getint

    Ik heb hier nog een semi getint ruitje liggen voor een r6 98-02 Doe maar een bod.
  7. The Bastard

    Duozitje R6 2006-2007 ZWART

    Aangezien ik deze nieuwe duozit niet van plan ben te gebruiken staat hij te koop voor 70 euro.
  8. The Bastard

    Spyball met universele kabelboom(NIEUW)

    Spyball 6527 NLA & Spyball SBCA0329 Interface kabelboom: Compleet waterdicht motorfiets alarm met scm/tno mf04 goedkeuring, dit systeem voldoet gehaal aan de technische specificaties van de m1 en m2 normering van scm. De spyball SB6527-NLA wordt op afstand in-en uitgeschakeld door middel van...
  9. The Bastard

    HONDA CBR 600 F hurricane

    Te Koop: Onze tweede motor de honda cbr 600 f hurricane kleur is rood met zilver. Km stand 77000 Bouwjaar is 1987 dus nog een paar jaar en hij is belastingsvrij. Ixil pijpje, standaard uitlaat zit er ook bij. Middenbok. Zit een alarm op met vele extra's(die info volgt nog). Prijs 850
  10. The Bastard

    Spyball Alarm met universeel Interfacekabel

    Spyball 6527 NLA & Spyball SBCA0329 Interface kabelboom: Compleet waterdicht motorfiets alarm met scm/tno mf04 goedkeuring, dit systeem voldoet gehaal aan de technische specificaties van de m1 en m2 normering van scm. De spyball SB6527-NLA wordt op afstand in-en uitgeschakeld door middel...
  11. The Bastard

    Gezocht: R6 bj 2000 kuipset/onderdelen

    ..
  12. The Bastard

    optimate druppelaar

    Heb een optimate druppelaar te koop dus doe een bod en dan kijk ik wel of het acceptabel is :9
  13. The Bastard

    Undertail R6 Bj 2000 (ombouwen)

    Óla Mensen, Ik ben op zoek naar een undertail blauwkleurig voor mijn R6 met bouwjaar 2000, er zit nu nog een standaard undertail op en wil hem graag ombouwen zodat de taartschep eraf is. Iemand een undertail liefst blauw in zijn bezit of kent iemand die hem verkoopt laat dan even een...
  14. The Bastard

    Devil Magnum voor R6 bj 2000 sound ????

    Ik zou graag willen weten hoe de devil magnum klinkt op een r6 bj 2000? Heeft iemand een idee? Ik dacht zelf diep en donker geluid. Na het kijken van filmpjes op youtube weet ik het niet zeker zijn ook niet allemaal van hetzelfde bouwjaar dus andere klanken. Ken je iemand die een devil...
  15. The Bastard

    Diode belangrijk of niet?

    Hey mensen even een vraagje: Ik rij op een yamaha yzf R6 bj 2000 en mijn knipperlichten vielen uit. Ze hebben de diode hiervan eruit gehaald omdat deze niet meer functioneerde, maar vraag hierbij is.. Is een nieuwe diode belangrijk om er weer in te laten zetten of kan dit geen kwaad ook op...
Terug
Bovenaan Onderaan