Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Blueace
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    R1 tank, past model 04/06 op model 07/08?

    Voor mijn R1-2008 ben ik al een tijd op zoek naar een tank voor "niet teveel", krassen en deukjes geen probleem. Er worden er echter veel voor R1 04-06 aangeboden en weinig voor 07-08. Weet iemand of dit qua pasvorm dezelfde tank is? Dan wordt het aanbod ineens een stuk ruimer... ;)...
  2. B

    Yamaha R1 07/08 racer zitje

    Voor mijn racer ben ik op zoek naar een neopreen race-zitje. Originele montagepunten dus niet compleet met kont van de racer. Daarnaast nog op zoek naar een dichte tank en "voor reserve" zou een rem- en koppelingshendel welkom zijn. ;)
  3. B

    Tank Yamaha R1 07/08 gevraagd

    Voor mijn racer ben ik op zoek naar een dichte tank. Krassen, deuken en schade en kleur maakt me niet uit, als ie maar dicht is. Ik denk aan maximaal € 150,- maar liever minder natuurlijk. Daarnaast nog op zoek naar een neopreen race-zitje en "voor reserve" zou een rem- en koppelingshendel...
  4. B

    Honda VFR 800 VTEC 2005 gestolen, Heerhugowaard

    De nacht van 12 op 13 juli is een paarsblauwe Honda VFR 800 VTEC ABS uit 2005 gestolen uit de garage. Kenmerken: - antracietkleurige wielen, blauwe bies op velgrand - blauwe topkoffer - frames voor zijkoffers - spiegels met geïntegreerde oranje richtingaanwijzers. - bevestiging tomtom...
  5. B

    Honda Fireblade Racer te koop

    Volledig circuitklaar, bekend uit de ZAC races. Technisch goed, lichte glijschade kuip. Gemonteerde accesoires: Power Commander; WP-shock; WP veren in vork; Ohlins stuurdemper Braking remschijven, RVS remleidingen, 520 kettingset gold 16/49, Valter-Moto Remschakelset, racekuip, bolle ruit, LSL...
  6. B

    Te Koop, Honda Fireblade 2001 circuitmotor

    Honda CBR 929 Fireblade, raceklaar voor het circuit. Voorzien van: racekuip, Powercommander, WP rondom, Ohlins stuurdemper, Braking schijven, LSL crashprotectors, 520 ketting met 16/49 Vortex tandwielen (goed), Valter Moto RS set. Geleverd met: 2e set wielen met goede standaardschijven...
  7. B

    Gevraagd uitlaatbochten (spruitstuk) CBR929 ('00/'01)

    Wie heeft nog een stel originele uitlaatbochten liggen voor een 2001 Honda Fireblade. Uiterlijk maakt me niet uit, als de flenzen maar goed zijn en de uitlaat gasdicht.
Terug
Bovenaan Onderaan