Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: colindemo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. C

    Verlaagd zadel BMW F650 Funduro ruilen tegen een normale

    Ik heb een verlaagd zadel voor mijn BMW F650 Funduro welke er op zat toen ik hem kocht. Vanwege mijn lengte zou ik echter graag een normaal of verhoogd zadel willen hebben. Is er hier iemand die zijn of haar zadel te hoog vind? Dan kunnen we mooi ruilen.
  2. C

    Maat achterband cbr 600 '94

    Sinds een tijdje ben ik op zoek naar een nieuwe achterband voor mijn cbr maar ik kan maar niet wijzer worden over welke maat de velg kan hebben. Voor zover ik weet is het gewoon de standaard velg voor een cbr 600 F sport uit '94 en de standaard maat voor de band is 160/60 zr 17. Kan ik nou ook...
  3. C

    Aanduwen in z'n eerste versnelling, wat kan er mis gaan?

    Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar kan er niet echt wijs uit worden dus bij dezen dan maar even gewoon vragen. Wat kan er nou eigenlijk mis gaan als je je motor aanduwt in zn 1? Ik heb een CBR 600f uit 94 en ik heb een nieuwe accu nodig maar ik heb hem de afgelopen dagen al twee keer...
  4. C

    Chopper stuur monteren

    Sorry alvast voor de lekentermen maar hier komt mijn vraag: Toen ik mn XV900 chopper kocht zat het stuur niet helemaal lekker vast, ten eerste was er wat speling als ik mijn stuur zegmaar op en neer beweeg. ( nummer 1) Dat heb ik toen öpgelost door een extra opvulstukje ertussen te plaatsen en...
  5. C

    Custom Yamaha Virago: een aantal vraagjes

    Hallo Allemaal, ik heb gister een yamaha virago uit 88 gekocht. Hij is helemaal custom met hele mooie paintjob, ik ben er ook heel tevreden mee. Ik heb alleen een paar vraagjes, hij voelt nogal instabiel in de bochten aan en het stuur zit een beetje los. Deze ga ik dus vastmaken en hoop dan dat...
  6. C

    Startprobleem Magna vf 1100 '83

    Beste allemaal, Ik wil graag een magna kopen maar hij heeft een tijdje stil gestaan en rijdt op het moment niet. Over het algemeen kan ik simpele problemen wel oplossen aan een motor maar ik wil vantevoren even vragen wat jullie denken dat het probleem is zodat ik niet straks een motor koop...
  7. C

    Olie en filter wissel FJ1200

    Hallo, Ik heb gister mijn olie en filter verwisseld van mijn FJ1200. Dat is volgens mij allemaal goed gegaan maar nu ontdekte ik dat er een klein beetje olie ( een paar druppels over de lengte van de nacht ) lekt onder mijn motor. Kan ik hiermee wel even naar een garage rijden om het daar even...
  8. C

    FJ 1200 schakelt niet lekker van en naar de 2e

    Hallo allemaal, Ik heb even een vraagje: Mijn oude FJ 1200 schakelt niet zo lekker naar zn 2e versnelling. En dan bedoel ik dat ik af en toe keihard moet trappen om hem erin te krijgen. Ook komt het wel eens voor dat als ik terugschakel ik de versnellingspook even een beetje los moet laten...
  9. C

    Kuipdelen Thunderace 2002

    Hallo allemaal ik ben op zoek naar de kuipdelen van een Thunderace, het liefst zwart met zilver. Heeft iemand deze nog?
  10. C

    Schade thunderace gekocht

    Hey allemaal Ten eerste het is geen 1 april grap ;) Ik heb gister een Yamaha YZF1000R thunderace gekocht uit 2002 met rondom kapschade. Nu was mijn vraag: Waar kan ik het beste beginnen met het internet afstruinen naar nieuwe kappen? ik heb al op MP gekeken maar daar was niet veel te...
  11. C

    Te Koop of te ruil, Zwarte FJ 1200 uit '91

    Bij deze wil ik mijn zwarte FJ 1200 uit 91 te ruil of te koop aanbieden, het is het californische type - Er liggen twee nieuwe bt45 banden onder ( ongeveer 3000 km geleden ) - De ketting en tandwielen zijn nog helemaal in orde - Er staat 45k miles op de teller ( dat is voor een FJ 1200 nog...
  12. C

    Low-budget all-roads

    Ik zat eens even rond te neuzen op markplaats en daar zag ik dat een BMW F650 nog redelijk goedkoop was, ik vroeg mij af of er nog meer vergelijkbare motoren te halen zijn voor de prijsklasse rond 2000 euro
  13. C

    Low-budget all-roads

    Ik zat eens even rond te neuzen op markplaats en daar zag ik dat een BMW F650 nog redelijk goedkoop was, ik vroeg mij af of er nog meer vergelijkbare motoren te halen zijn voor de prijsklasse rond 2000 euro.
  14. C

    Piepen tijden het rijden

    Een tijdje geleden begon mijn motor te piepen als ik langzaam reed, ik weet niet of hij dan alleen maar piept of dat je het dan alleen maat hoort omdat anders het motorgeraas te luid is. Het zijn niet mijn wiellagers want die heb ik gecontroleert, ook hoor ik het niet als ik hem op de middenbok...
  15. C

    Hoeveel verkeersovertredingen maken jullie per rit?

    Toen ik vandaag van school naar huis reed dacht ik: Hey dit mag niet. En dat dacht ik ongeveer 8 keer. Ik weet dat motoren zich niet altijd aan de regeltjes houden, en ik vraag mij af hoeveel verkeersovertredingen jullie begaan op een gemiddelde rit.... Dan weet ik of ik nou gewoon een...
  16. C

    Mijn motor piept..

    Als ik "zacht" rijd dan hoor ik een piep aan de voorkant van de motor vandaan komen, ik dacht eerst dat het alleen was als ik weg reed maar ik hoor het nu gewoon altijd als ik zacht rijdt, als ik harder rij dan hoor ik het waarschijnlijk niet omdat dan het motorgeluid er gelukkig bovenuit komt...
  17. C

    Piepend geluid bij het (weg)rijden

    Nog maar even een vraagje over mijn nieuwe motor. Als ik met lage snelheid rijd hoor ik een piepgeluidje. eerst dacht ik: het is de vering dus effe wd 40 erop en toen piepte de vering niet als ik hem stilstaand induwde. Toen dacht ik: misschien de remmen, maar hij piept niet als ik de wielen...
  18. C

    Passen deze bandjes bij elkaar?

    Mijn achterwiel moet vervangen worden en ik had deze op het oog. motorbanden online @ motorbandenmarkt.nl : Motorbanden, voordelige keus, ga kijken en bespaar Voor ligt deze er bij mij om motorbanden online @ motorbandenmarkt.nl : Motorbanden, voordelige keus, ga kijken en bespaar...
  19. C

    Suzuki GS500e voor 300 euro!!!

    Hallo ik bied mijn Suzuki Gs 500e uit 91 aan voor maar 300 euro. De reden dat ik hem zo goedkoop weg doe is omdat ik nu twee motoren heb en dat kan ik niet meer bekostigen. De ketting en tandwielen zijn pas vervangen en ik heb er erna niet eens meer op gereden. De motor loopt wel maar niet...
  20. C

    Passen deze spiegels op mijn FJ 1200?

    Ik heb op het forum gelezen dat spiegels van de oudere cbr 900's ook op de FJ 1200 passen. Ik ben op zoek naar spiegels voor mijn FJ maar ik kan ze heel moeilijk vinden, wel vond ik deze spiegels voor een CBR 900...
  21. C

    Motor omgevallen, misschien water in de olie tank

    Na ongeveer 3 maanden te lopen kutten met mijn motor ( zoals sommigen van jullie al wisten ) was hij bijna klaar.... Gister wilde ik de olie eruit halen en heb ik dat ook gedaan, 's nachts zou ik hem helemaal uit laten druppelen en dan vandaag nieuwe olie+filter erin en rijden. MAAAAR.... de...
  22. C

    Zonder olie gereden

    Ik heb eergister zonder olie gereden ( mijn olie aftapplug zat er blijkbaar niet goed op en ik reed op de snelweg en hij happerde en kwam tot stilstand omdat ie eraf was geschoten en de olie eruit was gelopen, blijkbaar ). Daarna heb ik er gewoon weer olie in gegooit en daarna langzaam weer op...
  23. C

    O-ring vervangen van de waterpomp

    Een tijdje geleden had ik al gevraagd wat de koelvloeistof lekkage kon zijn bij de buis die mijn waterpomp ingaat, nu hoorde ik dat het de o-ring waarschijnlijk was maar hoe kan ik die vervangen? Moet dan de hele waterpomp eruit of kan ik alleen de buis los halen nieuwe o-ring erin en klaar...
  24. C

    Koelvloeistof lekt bij de waterpomp

    Ik heb zojuist een nieuwe radiotor gemonteert en alles is gelukt Nu zag ik alleen dat er af en toe een druppeltje koelvloeistof bij de buis vandaan kwam die in de waterpomp gaat. Kan ik hier gewoon wat hittebestendige tape overheen doen en er niet meer naar kijken? De motor koelt namelijk...
  25. C

    Is deze ketting goed geklonken?

    Hallo ik heb een nieuwe ketting op mijn gs500e gezet, het was een ketting die geklonken moest worden en dat heb ik gedaan doormiddel van een hamer en een steen. Hier wat fotos van hoe de schakel in elkaar zit, zouden jullie ernaar kunnen kijken of ik het redt tot de motorzaak waar hij echt goed...
Terug
Bovenaan Onderaan