Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: gls450
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. gls450

    Scooterclip

    Daarstraks op TMF gezien... Is een vermelding in dit gedeelte waard, vind ik. Not my kind of music... Grtz Tom
  2. gls450

    Europa en geldklopperij!!

    Privacy settings Ze hebben de juiste doelgroep weer gevonden :r
  3. gls450

    Mogelijks aan het zijspan

    Hallo, Sinds iets meer dan een jaar ben ik gehandicapt aan mijn rechterbeen en is het gewone motorrijden voor mij definitief voorbij. Door wat ik ondertussen allemaal heb moeten doorstaan was het 'laten vallen' van het motorrijden volgens mij maar peanuts. Ik ben ondertussen weer helemaal de...
  4. gls450

    honda cbf 500 abs '07 (belgisch) met toebehoren 25KW

    betreft de verkoop van mijn honda cbf 500 abs; 21000km bj2007 middenbok 3delige kofferset scherm lichte gebruiksporen 25kw-papieren (is volvermogen) , 25kw-setje er niet bij voorband 50% a-band 30% ketting 50% wordt met spijt verkocht wegens ernstige gezondheidsredenen...
  5. gls450

    arrow-demper voor honda cbf 500

    aangeboden een mooie demper met linkpipe voor een honda cbf 500 vanaf bj2004. demper is in goede staat en wordt geleverd met db-killer. nieuwprijs is dik 400euro en vraagprijs (licht bespreekbaar) is 160euro. is op ong. 10 minuutjes geplaatst. omgeving antwerpen. grtz tom
  6. gls450

    motorshopper recenties

    hey, ik had een gedacht; sinds we motorshopper aan deze site gelinkt hebben, kunnen er ook recenties over motoren en scooters geschreven worden. indien meerdere mensen vanuit het motorscootergedeelte hun recentie toevoegen, kan ik deze mss linken aan men ander verzameltopic 'onderhoudskosten...
  7. gls450

    honda mid concept

    komt deze er? wel met ketting, maar lijkt wel zeer tourgericht http://www.honda-montesa.es/modelos/2011/index.php?num=22
  8. gls450

    uitlaat en koffer

    hallo, naar alle waarschijnlijkheid ga ik me morgen en set zijkoffers aanschaffen (givi e21). nu heb ik een vervangdemper gemonteerd en deze komt iets hoger dan origineel. mijn schoonbroer heeft dezelfde zijkoffers en ik heb deze eens geprobeerd op men rek en ik zie dat er tss uitlaat en...
  9. gls450

    160/60/17 of 150/70/17

    hallo, ik ga binnenkort een nieuwe achterband laten plaatsen op mijn honda cbf 500. standaard staat er een 160/60/17 onder. heb ik gelijk wanneer ik zeg dat als ik een 150/70/17 laat plaatsen men achterwiel iets smaller is ,maar wel hoger? reden waarom ik dit zou doen is 1; iets lager...
  10. gls450

    japanse nieuwe klassiekers

    hallo, ik rij zelf met een honda cbf500abs, maar heb altijd een boontje gehad voor nieuwe klassiekers zoals de kawa w650, truimph-spul. nu was ik wat aan het googelen en ik kwam dit tegen http://www.honda.co.jp/motor-lineup/cb400ss/ wat een prachtige nieuwe klassieke motor, spijtig dat...
  11. gls450

    zijkoffers givi xe21

    hallo, ivm met een aankomende reis naar noorwegen zoek ik zijkoffers aan te schaffen. nu heb ik niet zo veel ruimte meer nodig, maar wel afsluitbare. mijn ogen zijn gevallen op de xe21-koffers van givi wegens; voldoende ruimte en lage prijs. wat ik wel zou willen is gebruikers ervaringen...
  12. gls450

    Met de trike naar Noorwegen

    Het is me waarschijnlijk gelukt; Ik ga naar Noorwegen want ik ga niet alleen!!! *O* *O* Men plan gaat door in juni 2010 samen met men schoonbroer Nu is het wel zo dat men reispartner met een gehuurde trike gaat meegaan( ik met motor) Ik heb al een paar organisaties aangeschreven omtrent de...
  13. gls450

    yamaha majesty 400 abs bj 08 (belg)

    weg wegens iets anders(ruil mogelijk met middenklasser met abs, stel maar iets voor) superzuinige motorscooter voor zowel snelweg als binnendoor, voor zowel woon-werk verkeer als weekenduitstappen. enkele gebruiksporen (zie foto's), hogere givi-ruit, 16500km en oplopend, nieuwe riem op...
  14. gls450

    gianelli freeway

    heeft hier iemand ervaring mee of weet er iemand waar je deze kan krijgen tegen welke kostprijs? heb hem op een amerikaanse site gevonden voor 280dollar, meer koop het liever gewoon in een winkel grtz tom het is me ook niet duidelijk of dat deze op de mijne past
  15. gls450

    honda cb300r

    al iemand hier iets over gevonden? iemand een gedacht of deze naar belgie of nederland komt? ze spreken over 26.5pk, zou dit voldoende zijn om 120km/u op autostade lang aan te houden? (een uurtje of 2) ik vind hem zeer mooi en heb altijd een zwak gehad voor 1-cilynders prijs zal ook wel...
  16. gls450

    scootertocht naar de ardennen en hoge venen juni

    ja,de kogel is door de kerk ik heb zin in een ritje met scooterminded people richting ardennen en hoge venen :] na de scootertocht ook voor de noorderburen(denbettes) en de roadbooktocht mei (gazetteke) ga ik er zelf eens eentje plannen ik heb 2 data uitgekozen( eigenlijk gekregen van men...
  17. gls450

    wat is je kilometerstand?

    ik heb nu al regelmatig op duitse sites gelezen dat er hoge km-standen bereikt worden door sommige scooters. hier weet ik een fes250 met meer dan een ton kilometers, maar dat is zowat de enige. nu denk ik dat het plausibeler is om met een 2-cilynder hoger km-standen te bereiken (indien men 1...
  18. gls450

    onderhoudskosten per type motorscooter

    Wegens algemene interesse van mijn kant, en ook handig voor degene die van plan zijn een scoot aan te schaffen, dit topic (Ook al heb ik zelf geen scooter meer, zal ik dit topic blijven aanpassen) Wat kan je het beste vermelden? -Type scoot -Welke onderhoudsbeurt-interval -Fakturatieprijs...
  19. gls450

    oorsprong van motors

    ik vraag me af van waar sommige motors origineel komen of in welk model ze hun oorsprong kennen ik weet bv honda sw 400-600 hebben hun oorsprong van een cb500 honda sh 300 van de crosser crf250 nu zullen er nog wel zijn, maar ik ken het bestaan er niet van weten jullie er...
  20. gls450

    hoeveel kilometers heb je dit jaar gemaakt?

    nu het jaar bijna voor bij is, had ik graag geweten wie er hoeveel km's heeft bijeengesprokkeld dit jaar. ik begin als eerste 6500km en er zullen er nog een 200 bijkomen afhankelijk van het weer :] groeten tom
  21. gls450

    dagritjes

    enkelen van ons vonden het een goed idee om een apart topic van dagritjes te starten liefst uiteraard met zoveel mogelijk foto's en uitleg wie gaat er eerst?
  22. gls450

    rouwregister

    @ moderator: naar aanleiding van het tragische ongeluk van motormuisje heb ik devolgende vraag; is het niet mogelijk om een soort van rouwregister aan te maken voor dit soort gebeurtenissen te steunen of bestaat dit al op mf? ik hoop natuurlijk dat er geen enkele mf-er (en anderen) komt te...
  23. gls450

    motor importeren van nederland naar belgie

    hallo ik sta op het punt een nederlandse motor te importeren naar belgie kan er iemand me een goede uitleg geven hoe dit in zen werk gaat? ik hoor de koper iets zeggen van overschrijven via het postkantoor maar daar weet ik helemaal niets van in belgie blijft de nummerplaat bij de persoon...
  24. gls450

    hellingshoek

    vraagje; gisteren met mijn schoonbroer (xlv700-rijder) gaan rijden i d ardennen we hebben afgewisseld met koppositie en daar is ons bij opgevallen dat ik(majesty 400) voor dezelfde bocht bij dezelfde snelheid een grotere hellingshoek heb als hij( dus dieper moet gaan hangen) wat is hier de...
  25. gls450

    kort topic"yamaha versity300"

    voor de twijfelaars onder jullie heb daarstraks bij deschouwer megastore in eppegem-zemst een vers300 zien staan van 2004 met 37000km en topkoffer voor 1750euro (komt van 2490 voor degene die hem vroeger al hebben zien staan) zag er goed uit
Terug
Bovenaan Onderaan