Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Thoran
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Thoran

    Suzuki DR800 S BIG uit 1997 in onderdelen

    DR800 uit 1997, van een aantal onderdelen heb ik al foto's gemaakt, van de rest zijn de foto's op aanvraag. Benzinekraan: €25 Ultrasoon gereinigd. Luchtfilterhuis: €40 Inclusief alle klemmen (en oud filter als daar behoefte aan is) Carburateurs: €110 Ultrasoon gereinigd...
  2. Thoran

    Warme motor valt bij langzaam rijden/lage toeren uit

    Okay, eerst het probleem: "De motor valt wanneer het blok warm is uit na een bepaalde tijd langzaam rijden (laag toerental, lage snelheid). Daarna heeft hij +- een kwartiertje nodig om af te koelen en werkt daarna weer. Als ik daarna gewoon doorrij (50 of harder) blijft de motor gewoon werken...
  3. Thoran

    Nummerplaat(houder) verloren

    Ik weet dat er niet veel kans is, maar heeft iemand misschien mijn nummerplaat (en houder) gevonden? Vandaag na een stuk rijden zag ik bij het in de schuur zetten van mijn motor dat ik wel heel mooi zicht had op mijn achterband. De nummerplaat ligt denk ik ergens tussen de pont bij Wijk bij...
  4. Thoran

    Motormuziek

    Wat is nou echt muziek die jou aan motoren doet denken? Muziek voor tijdens die lange snelwegstukken, of muziek voor tijdens het sleutelen, etc. etc. Deel je nummers hier. Graag losse nummers en geen hele albums. En dan maak ik er een mooie spotify afspeellijst van. Ik heb dit al eens op...
  5. Thoran

    Kapotte tank GSX-R K1/K2/K3

    Voor mijn injectieproject ga ik de brandstofpomp van een suzuki GSX-R750 gebruiken, maar om deze goed te monteren wil ik eigenlijk de bevestiging van de brandstofpomp in de tank op mijn eigen (DR800) tank lassen. Hiervoor heb ik dus een kapotte tank nodig, of in ieder geval een tank die optisch...
  6. Thoran

    Luchtfilters: Schuim vs K&N / Origineel vs Ebay

    Voor mijn projectje wil ik mijn motor ombouwen met GSX-R600 throttlebodies. Omdat de originele airbox dan niet meer past en ik de ruimte eigenlijk voor andere dingen nodig heb ga ik in plaats van de normale filterbox pod filters gebruiken. Nu twijfel ik echter tussen schuim filters en K&N (of...
  7. Thoran

    Suzuki GSX-R600 K1/K2/K2 Throttle Bodies / Gasklephuizen

    Ik ben op zoek naar de gasklephuizen + injectoren + throttleposition sensor voor een Suzuki GSX-R600 uit 2001, 2002 of 2003.
  8. Thoran

    Het BIG injectie project

    Net voor kerst kreeg ik een pakketje uit Duitsland. Nu na kerst heb ik eindelijk de tijd gevonden om dit pakketje te openen, en hierin zat: Een K-Data KdFI V1.4 Deze wil ik gaan bouwen op deze fiets: Een 1992 Suzuki DR800S BIG En dat is hoe ver ik op dit moment ben qua onderdelen...
  9. Thoran

    Serious Request

    Elk jaar haalt de radiozender 3FM zoveel mogelijk geld op voor een stille ramp. Dit jaar is het goede doel waar 3FM zich voor inzet het terugdringen van babysterfte. Dit doen ze door 3 DJ's 7 dagen lang zonder eten op te sluiten in een glazen. Vanuit dit glazen huis maken ze dan 24 uur per dag...
  10. Thoran

    Op zoek naar Throttlebodies

    Voor een project ben ik op zoek naar throttlebodies. (En de bijbehorende injectoren en TPS, maar meestal is het toch 1 koop). Deze throttlebodies zouden aan de zijde die richting het blok zit een diameter van 36-38mm moeten hebben, en moeten het liefst modulair opgebouwd zijn. Zelf heb ik al...
  11. Thoran

    DUCATI TOPIC 88(8) * De lompe hokken *

    ** Ducati 888 ** De Ducati 888, door sommigen liefkozend hun lompe hok genoemd. Maar ook de motoren die de overwinningsmars die Ducati heden ten dage nog uitvoert in de WSBK heeft ingezet. later meer TSC (@Ducati_Topic_MF) | Twitter Algemene regels: = Plaatjes van ducati's...
  12. Thoran

    Tussen de rij voor de verkeerslichten door rijden

    Waarschijnlijk is dit al vele malen gevraagd, en is er al heel vaak antwoord op gegeven, maar in tegenstelling tot filerijden (wat in mijn theorieboek netjes uitgelegd werd, inclusief gedragsregels) weet ik niets over of het toegestaan is om tussen de stilstaande rij voor verkeerslichten door te...
  13. Thoran

    Wielen Kawasaki GPZ(/EX) 500

    Te koop, een set zwarte wielen inclusief banden voor een Kawasaki GPZ 500. De wielen komen van een EX500 uit 1994 af. Voorkant: Metzeler Lasertec met 80-90% profiel Achterkant: IRC roadwinner met zo goed als geen profiel Beide in een koop voor €50,00
  14. Thoran

    Studenten Motor(sport)verenigingen

    Voor een activiteit die ik voor de MotorSportGroep Universiteit Twente (MSG) wil organiseren ben ik op zoek naar andere studenten motor(sport)verenigingen. Zelf ken ik afgezien van de MSG alleen NSMV Dondor en ESMC De Asfalthappertjes, maar het lijkt mij vreemd dat er maar 3 studenten...
  15. Thoran

    Welke off/allroad zoek ik?

    Hoi, Sinds ik mijn rijbewijs heb ben ik gewend om op sportmotoren te rijden (eerst een Duc 750SS, daarna een 748, en een paar maanden geleden er een FZR600 bij gekocht), maar nadat ik afgelopen week op de Cagiva Elefant van een vriend van mij heb mogen rijden ben ik om, ik wil ook een...
  16. Thoran

    Yamaha FZR600 (3HE)

    Te koop: Mijn Yamaha FZR 600 Bouwjaar: 1993 op het kenteken, maar type 1991. KMstand: 64xxx Bijna alle slijtagedelen zijn onlangs vervangen; - Er zitten nieuwe remblokjes aan de voor- en achterkant op. - Nieuwe spanningsregelaar (is een zwak punt bij dit type, maar is vervangen door een...
  17. Thoran

    Te koop: Yamaha XJ650 Turbo Sleutelproject

    Bij deze bied ik mijn sleutelproject aan. Ik ben er achter dat ik zelf te weinig verstand van sleutelen in het algemeen, en van deze motor in het bijzonder heb om deze motor weer goed op de weg te krijgen. Daarnaast wil ik eigenlijk op zoek naar een motor die ik interessanter vind en waar ik wat...
  18. Thoran

    Te Koop: 1994 Ducati 750SS Carenata

    Te koop, mijn Ducati 750SS Carenata uit 1994. Hij heeft 39200 km gelopen. Extra's: Dynojet stage 1 kit Open K&N luchtfilter Open Laser uitlaten met uitneembare dB killer Superlight ruitje Kleine knipperlichten aan de achterkant Buddyseatcover Plaatjes: Vraagprijs...
  19. Thoran

    Thoran

    Zo, laat ik mijzelf hier ook eens netjes voorstellen. Thoran, 21 jaar jong, en vollop bezig met mijn rijbewijs te halen (of nuja, volop, over een paar dagjes mijn eerste les en over 3 weken theorie-examen) Van't zomer een tijdje geoefend op een gestripte Honda GL500 (oftewel, die oerlelijke...
Terug
Bovenaan Onderaan